[b3 1.8 pm] ledwo pali i gaśnie
To dzisiaj sobie podłubie a jeśli chodzi o montaż to we wtorek dopiero bo dałem jednak głowice na docieranie gniazd i zaworów i wymianę uszczelniaczy bo boje się że znowu coś mogę zrobić nie tak i potem zamiast być lepiej będzie gorzej a tak dla spokoju zrobi mi znajomy mechanik po rodzinie za czteropaka <ok> we wtorek będę pisał jak mi wyszło lub nie lub ewentualne pytania do Was.
Na tą chwile dzięki wszystkim za szybkie i jakże dla mnie pomocne odpowiedzi Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-08, 15:54 ]
Witam, dziś dostanę głowice, samochód został już wstępnie przygotowany do jej montażu. Ustawiałem wstępnie zapłon - chciałem zobaczyć czy teoria równa się praktyce więc mi wyszło tak: ustawiłem nacięcie na kole pasowym równo ze znaczkiem na kole zębatym wałka pośredniego, 1 cylinder od strony chłodnicy był w najwyższym położeniu, a palec przerywacza skierowany do kierunku jazdy, równolegle do bloku silnika. Czy dobrze? Bo czytałem na forum że powinien być ustawiony prostopadle, kierunkiem w stronę silnika
Na tą chwile dzięki wszystkim za szybkie i jakże dla mnie pomocne odpowiedzi Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-02-08, 15:54 ]
Witam, dziś dostanę głowice, samochód został już wstępnie przygotowany do jej montażu. Ustawiałem wstępnie zapłon - chciałem zobaczyć czy teoria równa się praktyce więc mi wyszło tak: ustawiłem nacięcie na kole pasowym równo ze znaczkiem na kole zębatym wałka pośredniego, 1 cylinder od strony chłodnicy był w najwyższym położeniu, a palec przerywacza skierowany do kierunku jazdy, równolegle do bloku silnika. Czy dobrze? Bo czytałem na forum że powinien być ustawiony prostopadle, kierunkiem w stronę silnika