Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 pm] ledwo pali i gaśnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 06 lut 2010, 07:28

Tomku - sporą ilością benzyny blok, daj temu odparować a potem delikatnie ostrzem nożyka do tapet zeskrobiesz resztki uszczelki.

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 06 lut 2010, 12:19

To dzisiaj sobie podłubie a jeśli chodzi o montaż to we wtorek dopiero bo dałem jednak głowice na docieranie gniazd i zaworów i wymianę uszczelniaczy bo boje się że znowu coś mogę zrobić nie tak i potem zamiast być lepiej będzie gorzej a tak dla spokoju zrobi mi znajomy mechanik po rodzinie za czteropaka <ok> we wtorek będę pisał jak mi wyszło lub nie lub ewentualne pytania do Was.
Na tą chwile dzięki wszystkim za szybkie i jakże dla mnie pomocne odpowiedzi ;-) Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-02-08, 15:54 ]
Witam, dziś dostanę głowice, samochód został już wstępnie przygotowany do jej montażu. Ustawiałem wstępnie zapłon - chciałem zobaczyć czy teoria równa się praktyce więc mi wyszło tak: ustawiłem nacięcie na kole pasowym równo ze znaczkiem na kole zębatym wałka pośredniego, 1 cylinder od strony chłodnicy był w najwyższym położeniu, a palec przerywacza skierowany do kierunku jazdy, równolegle do bloku silnika. Czy dobrze? Bo czytałem na forum że powinien być ustawiony prostopadle, kierunkiem w stronę silnika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl