kebor pisze:chciałbym zainteresowanym tym tematem naprawde zwrócić uwage na rozrząd,ja zrobiłem ta głowice na tip top całą i jeśli chodzi o ten 4-ty cylinder myślałem że mam z głowy.problem polega na tym że wszystko było o.k do czasu zgaśnięcia, pózniej odpalony a była to stacyjka, imobilajzer elektryka przewarznie.Po odpaleniu pochodził przez chwile i przy przegazówce urwał sie korbowód też na tym 4-tym silnik do wymiany więc dbajcie o swoje niunie a unikniecie tego czeg ja nie uniknołem , pozdrawiam i dziękuje wszystkim kebor
Mam pewnego znajomego z Dębicy który sprowadza i rozbiera na czesci tylko i wyłącznie samochody grupy VAG
Kiedyś u niego byłem po kilka czesci blacharskich do auta kolegi.
I po dłuższej rozmowie pwoiedział mi ze silniki ABK bardzo szybko mu schodzą z półki.
zapytałem czemu, a on mi odpowiedział ze korby wychodzą bokiem ...
teraz sie zastanawiam czemu akurat ABK ma taką wadę ?!
chyba ze silnik jest za bardzo wyżyłowany jak na te 115KM
Osobiscie przyznam ze nie spotkałem (ani nie słyszałem u siebie w okolicy) aby w ABT urwało korbę ... natomiast znajomi po fachu rownież potwierdzili ze w ABK czesto padają korby...
Nie wiem zabardzo co o tym myslec ...