[B3 JN] Nie wkręca się na obroty
Ok, dzięki, poczytam, posprawdzam, jak będę wiedział coś więcej, to się odezwę
[ Dodano: 2016-03-08, 16:07 ]
Dobra, Pompa wygląda na sprawną, jednakże zauważyłem, że coś jest chyba nie tak z przewodami od podciśnienia, co sterują zapłonem itd, wygląda to tak :
Jak widać ktoś założył tutaj nieoryginalny wężyk (ten z niebieskim paskiem), jeden slot jest zaślepiony, a w miejscu zaznaczonym na żółto powinien być chyba jakiś zaworek zwrotny, jednakże go nie ma, podobnie jak podciśnienia w wężykach.
Tutaj rodzi się moje pytanie, co z tym fantem zrobić ??
Ostatnio doszły jeszcze takie objawy, jak wariujące wolne obroty, bardzo często gaśnie, przez pierwsze minuty a jak się nagrzeje, to dla odmiany na wolnych utrzymuje 1.5 - 2 tyś obrotów.
[ Dodano: 2016-03-08, 16:07 ]
Dobra, Pompa wygląda na sprawną, jednakże zauważyłem, że coś jest chyba nie tak z przewodami od podciśnienia, co sterują zapłonem itd, wygląda to tak :
Jak widać ktoś założył tutaj nieoryginalny wężyk (ten z niebieskim paskiem), jeden slot jest zaślepiony, a w miejscu zaznaczonym na żółto powinien być chyba jakiś zaworek zwrotny, jednakże go nie ma, podobnie jak podciśnienia w wężykach.
Tutaj rodzi się moje pytanie, co z tym fantem zrobić ??
Ostatnio doszły jeszcze takie objawy, jak wariujące wolne obroty, bardzo często gaśnie, przez pierwsze minuty a jak się nagrzeje, to dla odmiany na wolnych utrzymuje 1.5 - 2 tyś obrotów.
To co zaznaczyłeś na zdjęciu to odpowietrzenie silnika, w oryginale wygląda to trochę inaczej ale często ze starości pęka i ludzi właśnie tworzą takie rzeźby - sam mam podobnie to wykonane, tam nie ma być zadnego zaworku bo to nie jest od wyprzedzenia zapłonu.
A co do drugiego problemu to do sprawdzenia zawór powietrza dodatkowego - prawdopodobnie mocno zanieczyszczony, pomaga wymoczyć go przez cały dzień np. w benzynie ekstrakcyjnej. Jakie masz obroty na zimnym po odpaleniu?
A co do drugiego problemu to do sprawdzenia zawór powietrza dodatkowego - prawdopodobnie mocno zanieczyszczony, pomaga wymoczyć go przez cały dzień np. w benzynie ekstrakcyjnej. Jakie masz obroty na zimnym po odpaleniu?
Tak ma być śrubka, jak jej nie ma to pewnie ktoś ustawił stałe obroty bo pewnie zawór jest niesprawny. A ma być tak że na zimnym silniku ma być szczelina w tej zasuwie w środku tak aby obroty były wyższe a później ma się zamykać. Ustaw tak żeby była szczelina rozgrzej silnik, zgaś go i odepnij oba przewody gumowe od wtrysku i przyświeć jakoś latarka przez niego żeby zobaczyć czy szczelina się zamknęła czy dalej jest tak jak była. Ja to płukałem ostatnio przez kilka godzin i dużo syfu wypłynęło z tego zaworu.
Tu masz filmik jak to sprawdzić po zdemontowaniu z auta
Tu masz filmik jak to sprawdzić po zdemontowaniu z auta