[ 80 B3 1,8S PM ] Nierówne obroty biegu jałowego
Nie trzeba wykonywać adaptacji po ściaganiu/zakładaniu wtyczek. Chyba że wymieniłeś jakiś walnięty czujnik, tak jak kolega wyżej pisał. Chociaż i bez adaptacji ECU powinien sobie poradzić, tyle że to dłużej potrwa. Uszczelka pod obudową filtra raczej nie ma wpływu bo to już nie byłoby "lewe powietrze" Chociaż, wiadomo lepiej żeby szczelna była. Co do czujnika to oporność 2,5 kohm jest raczej prawidłowa przy zimnym silniku.
Witam wszystkich .Dzisiaj troche popracowalem .W pierwszej kolejnosci ustawilem od nowa
nastawnik przepustnicy.Wg ksiazki przy wlozonym szczelinomierzu 0,50 mm rezystencja powinna wynosic 0 Ohm Ja po pol godzinie regulacji zdolalem ustawic najmniejsza wartosc na poziomie 5,8 Ohm . Pomimo wysilkow nie udalo mi sie zblizyc dalej do "0"/mozliwe ,ze mam za kiepski miernik/.W nastepnej kolejnosci zrobilem adaptacje .Silnik pracuje prawie rowno/ Dziekuje Gucia i Jaco./sa jeszcze male wahania ale jeszcze do sprawdzenia mam sonde ktora na moj miernik nie reaguje.Jutro po przejechaniu wiekszego odcinka zobacze czy stabilizacja obrotow to nie krotkotrwaly sukces .Dziekuje Koledzy.Pozdrawiam Darek
PS: Pytalem jeszcze gdzie jest oslawiony przekaznik Nr 30 i za co on odpowiada.
nastawnik przepustnicy.Wg ksiazki przy wlozonym szczelinomierzu 0,50 mm rezystencja powinna wynosic 0 Ohm Ja po pol godzinie regulacji zdolalem ustawic najmniejsza wartosc na poziomie 5,8 Ohm . Pomimo wysilkow nie udalo mi sie zblizyc dalej do "0"/mozliwe ,ze mam za kiepski miernik/.W nastepnej kolejnosci zrobilem adaptacje .Silnik pracuje prawie rowno/ Dziekuje Gucia i Jaco./sa jeszcze male wahania ale jeszcze do sprawdzenia mam sonde ktora na moj miernik nie reaguje.Jutro po przejechaniu wiekszego odcinka zobacze czy stabilizacja obrotow to nie krotkotrwaly sukces .Dziekuje Koledzy.Pozdrawiam Darek
PS: Pytalem jeszcze gdzie jest oslawiony przekaznik Nr 30 i za co on odpowiada.
To super, mam nadzieję że efekt będzie długotrwały .
Ten przekaźnik odpowiada za obroty biegu jałowego. Powinien znajdować się nad nogami kierowcy (opisany jest cyfrą 30 na biało).
Wartości oporności masz na stronie bodajże 93 ( taka tabelka). Lewa strona jest od zasysanego powietrza a prawa od temperatury cieczy.
Ten przekaźnik odpowiada za obroty biegu jałowego. Powinien znajdować się nad nogami kierowcy (opisany jest cyfrą 30 na biało).
Wartości oporności masz na stronie bodajże 93 ( taka tabelka). Lewa strona jest od zasysanego powietrza a prawa od temperatury cieczy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Niestety panowie moja radosc byla przedwczesna .Teraz silnik "wariuje" na ssaniu.
Nie pozostaje nic innego jak szukac dalej.Wedlug opini Kolegow nie powinienem miec przekaznika Nr.30 ale ja i tak to sprawdze.O rezultatach powiadaomie.Pozdrawiam dziekujac za dotychczasowa pomoc.
Darek
[ Dodano: 2011-03-28, 08:33 ]
Witam wszystkich Kolegow dlugo nie pisalem a teraz chcialbym podzielic sie moimi dokonaniami .Kupilem oryginalne kable WN ,kopolke i palec rozdzielacza zaplonu(Beru)
Dlugo to trwalo bo chcialem sie upewnic jakie kable powinienem zamontowac w moim aucie .Po dosc dlugim szukaniu na forach niemieckich ustalilem ze np F-ma Beru produkuje rozne kable do roznych typow silnikow.To samo dotyczy palca rozdzielacza zaplonu Wszystko to kupilem na allegro placac 140 zl zakable i i zespol kopolka/palec 60 zl.
Obroty w fazie rozgrzewania sa 100% Sa jeszcze b minimalne wahania na silniku rozgrzanym ale to juz chyba inna przyczyna.Chcialbym przy okazji jeszcze raz podziekowac wszystkim za dotychczasowa pomoc.Pozdrawiam Darek.
PS.I jeszcze zapytanie Czy moze ktorys z Kolegow moze podec mi namiary na profesjonalny zaklad lakierniczy lakierujacy felgi samochodowe (okolica SZczecina i Lodzi).
Ja swoje felgi pomalowalem sprayem i po zimie wygladaja fatalnie.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-09-15, 08:46 ]
Witam Kolegow,
Dwa miesiace temu auto sprzedalem . Teraz mam Audi 80 B4 z 1994r.
A wiec zabawa zaczyna sie od nowa .Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i rady zwiazane z moimi problemami.
Zamykam temat.
burda
Nie pozostaje nic innego jak szukac dalej.Wedlug opini Kolegow nie powinienem miec przekaznika Nr.30 ale ja i tak to sprawdze.O rezultatach powiadaomie.Pozdrawiam dziekujac za dotychczasowa pomoc.
Darek
[ Dodano: 2011-03-28, 08:33 ]
Witam wszystkich Kolegow dlugo nie pisalem a teraz chcialbym podzielic sie moimi dokonaniami .Kupilem oryginalne kable WN ,kopolke i palec rozdzielacza zaplonu(Beru)
Dlugo to trwalo bo chcialem sie upewnic jakie kable powinienem zamontowac w moim aucie .Po dosc dlugim szukaniu na forach niemieckich ustalilem ze np F-ma Beru produkuje rozne kable do roznych typow silnikow.To samo dotyczy palca rozdzielacza zaplonu Wszystko to kupilem na allegro placac 140 zl zakable i i zespol kopolka/palec 60 zl.
Obroty w fazie rozgrzewania sa 100% Sa jeszcze b minimalne wahania na silniku rozgrzanym ale to juz chyba inna przyczyna.Chcialbym przy okazji jeszcze raz podziekowac wszystkim za dotychczasowa pomoc.Pozdrawiam Darek.
PS.I jeszcze zapytanie Czy moze ktorys z Kolegow moze podec mi namiary na profesjonalny zaklad lakierniczy lakierujacy felgi samochodowe (okolica SZczecina i Lodzi).
Ja swoje felgi pomalowalem sprayem i po zimie wygladaja fatalnie.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-09-15, 08:46 ]
Witam Kolegow,
Dwa miesiace temu auto sprzedalem . Teraz mam Audi 80 B4 z 1994r.
A wiec zabawa zaczyna sie od nowa .Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i rady zwiazane z moimi problemami.
Zamykam temat.
burda