Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] "odciecie" przy 3 tys. obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

[B4 ABT] "odciecie" przy 3 tys. obrotów

Post autor: Arturo997 » 03 lis 2011, 12:17

Witam. Mam problem z moim Audi B4 2.0 90KM ABT sedan z 1992 roku. Auto posiada od 2 lat LPG ale na obecnym silniku na lpg przejechalem jakies 6-7tys. km (obecny przebieg to 128 tys. km). Jakis tysiac km temu wymieniłem olej i filtr oleju. Dziś wymieniłem filtr paliwa i pompkę ale mimo to auto nadal kręci się tylko do 3tys. obrotów (tak jakby brakowało mu w tym momencie paliwa...) czasem trochę więcej na lpg auto zachowuje się można powiedzieć normalnie ale powyżej 3 tys. obrotów jest trochę za słabe. Sprawdzałem również membranę która jest pod filtrem powietrza (filtr powietrza nowy nie jest ale spokojnie mogę na nim jeszcze trochę pojeździć). Problem ten zauważyłem po tym jak auto stało jakieś 3 dni (zmieniłem front :mrgreen: ). Nie zauważyłem żadnych wycieków paliwa wcześniej takich problemów z autem nie miałem. Czy ktoś może spotkał się już z takim problemem?? Od czego powinienem zacząć?? Z góry dziękuję za porady <piwo>

[ Dodano: 2011-11-04, 21:01 ]
Pomoże ktos w potrzebie ?? :roll:

Awatar użytkownika
brax9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 05 mar 2011, 10:51
Lokalizacja: zDolnyśląsk/Wołów

Post autor: brax9 » 04 lis 2011, 22:39

Wydaje mi się, że jest to wina przepustnicy, jak nie znajdziesz koło siebie żeby sprawdzić to mam taką przepustnicę luzem jak coś to mogę pożyczyć na sprawdzenie, do mnie masz jakieś 110km ale często jestem we Wrocku czasami w Trzebnicy lub Rawiczu to mogę tam podrzucić pozdrawiam

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 05 lis 2011, 07:12

Dziś jade na diagnostykę do mechanika mam nadzieje mimo wszystko ze to nie przepustnica bo juz wszystkie jakie mialem sprzedalem :-P a moze to tylko sonda??

[ Dodano: 2011-11-06, 13:14 ]
Z autem niestety za wiele się nie wyjaśniło przełożyłem czujnik położenia wałka rozrządu, świece, przewody i nadal to samo... Zauważyłem że jak powoli go wkręcam (powoli dodaje gazu na benzynie) to autko na postoju kręci się do 6 tys. a później obroty szybko spadają, przy gwałtownym dodatniu gazu auto kreći się do 3 ty.s a później jakby sie dławiło... Może dostaje za dużo benzyny?? I trzeba w jakiś sposób wyregulować wtrysk?? Oświeci mnie ktoś czy jest to możliwe i jak tego dokonać??

[ Dodano: 2011-11-07, 20:06 ]
No i jak sie dziś okazało po zdjęciu filtra powietrza rozrząd był przestawiony o 2 ząbki... (jak do tego doszło nikt nie umiał mi wyjaśnić) Co najciekawsze rozrząd przestawił się na największym kole a nie tak jak zazwyczaj się dzieję na najmniejszym... Ale przy okazji zostało ustawione kilka innych rzeczy i teraz śmiga aż miło :mrgreen: Temat uważam za zamknięty mam nadzieję że komuś kiedyś się przyda ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl