Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80B4 2.0 ABT]Ogromne spalanie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 lip 2009, 21:50

No przecież już Ci napisałem gdzie masz go szukać.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 15 lip 2009, 20:26

Jeszcze ja mam pytanie , wiem ze bylo poruszane nieraz ale chce sie tylko upewnic w swojej teori. Zrobiłem podstawe pod pompe paliwa i ma teraz ładny przeswit i powinna zaciagac paliwo jak złoto ma teraz przeswit i nie przylega do dna dokladnie .Ale np jadac na PB czasami przy ruszaniu lub jadac na 2 auto szarpie ,telepie nim i nie ma mocy kiedy puszcze gaz i znowu wdepne jest juz lepiej i jedzie normalnie czasami zdarza sie ze jeszcze lekko brakuje mu mocy .I moje pytanie które bylo juz nawet i tu zadawane czy to wina pompy ? ;] Wiem ze napewno troche moich wlosow wciagnela ;] jako ze mam dlugie to kiedys musialy wpasc i to wystarczy aby zatrzec pompe ? albo zeby nie dawala odpowiedniego cisnienia ? Dodam ze pompa ma kilka miesiecy raptem .

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 lip 2009, 21:05

Canibal, trudno tak wyrokować bez zmierzenia ciśnienia. Raczej nie sądzę by tak szybko padła, chociaż z drugiej strony różne rzeczy się czyta i słyszy o tych nowych zamiennikach. Przypomnij mi proszę, wymieniałeś już sondę? Co z emulacją?

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 15 lip 2009, 23:19

NIestety dzwonilem do gaziarza i mowil ze nie bardzo ma czas i umowilem sie na czwartek na rano bo wtedy ma jako tako czas i ma wiecej osob do pomocy bo w tm tyg jest sam i ma kilka aut do zrobienia a mowil mi ze chcialby sam sie tym zajac aby sprawdzic i zrobic to dobrze .

hmm czy z tzw osuszacza od kompresora moze byc manometr ? Mam cos podobnego do tego http://www.allegro.pl/item682205378_red ... ml#gallery czy taki sie nada ? Jesli tak to jak sprawdzic cisnienie ? rozumiem ze trzeba jakis przewód wypiac z wtrysku tylko nie wiem który ;] bo nie wiem który to benzynowy no ale czy dobrze kombinuje ....biore manometr odpinam wąż benzynowy przy wtrysku ( jak juz bede wiedzial jaki to) wkładam w niego manometr odpalam zaplon i sprawdzam cisnienie ? jakie powinno byc prawidlowe ?

pompe paliwa mam taka jak to http://moto.allegro.pl/item680888415_po ... ml#gallery

Dodam ze czasami dlawi sie na innych wyzszych biegach i przy roznej predkosci ;) i tylko na pb ;)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 16 lip 2009, 00:01

Zwykły manometr chyba się nie nadaje ale głowy nie dam. Pomiaru dokonujesz na wężyku podającym paliwo do wtrysku. Na prawym błotniku masz dwa przewody paliwowe one idą do wtrysku. Jak zdejmiesz kapelusz (filtr powietrza) to zobaczysz na aparacie wtryskowym dwie rurki ze strzałkami, Jedna skierowana do wtrysku, a druga od. Zdejmujesz przewód z tej, która idzie do wtrysku i mierzysz ciśnienie. Powinno wynosić od 0,8 do 1,2 bar . Jakbyś miał trójnik to mógłbyś też sprawdzić czy regulator ciśnienia nie robi kaszany i nie powoduje nadmiernej utraty ciśnienia.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 19 lip 2009, 21:38

Witam mam mega problem u gazownika nie bylem jade w czawartek jak pisalem teraz mialem slubi nie mialem czasu do rzeczy. Od 2 dni nie jezdzi na PB na zimnym silniku odpali i na wolnych obrotach chodzi czasami lekko podszarpuje ale jest ok z kolei jak jade na pierwszym biegu jest srednio ale zdaza sie ze jedzie normalnie wrzucam dwojke dochodze do 40km/h i auto zwalnia i gasnie .Pozniej ciezko go wogole odpalic na PB jak juz odpali to od razu gasnie .Dzieje sie tak tylko na PB gaz chodzi bez zarzutu .

Prócz pompy co moze byc przy tym nie tak przyznam ze mnie to strasznie irytuje :-/ i nie wiem co to moze byc :((

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 lip 2009, 21:56

Canibal pisze:Prócz pompy co moze byc
Wtryskiwacz, regulator ciśnienia paliwa.

misio482
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 06 lut 2008, 10:28

Post autor: misio482 » 19 lip 2009, 23:50

Danek,
Danek a czy jak odłączę akumulator do zrobienia resetu ECU to czy Zorbie te reset sterownika od gazu co. Czy tego sterownika nie da się tak zresetować. Chodzi mi już o ten Stag 100.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 20 lip 2009, 00:16

misio482 pisze:Czy tego sterownika nie da się tak zresetować. Chodzi mi już o ten Stag 100.
Szczerze to nie pamiętam, a nie chcę Cię wprowadzać w błąd. W instrukcji powinno być napisane czy po odłączeniu zasilania sterownik wraca do ustawień fabrycznych czy nie. Jeśli dobrze pamiętam to Stag pamięta wszystkie ustawienia.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 20 lip 2009, 21:55

Danek moj wodzu a takie pytanie od jakiegos innego motoru pasuje ten regulator cisnienia paliwa ? bo szczerze dorwac od ABT to ciezko a w sklepie ponad 300zl za nowy a nie wiadomo czy to napewno to ;)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 20 lip 2009, 22:11

Canibal pisze:w sklepie ponad 300zl za nowy
Pewnie za całą górę zespołu wtrysku bo sam regulator nie występuje jako cz. zam. Zespół wtryskowy Bosch. Nie jestem pewien ale chyba od poldożera (Polonez) podejdzie. Tylko musi być do Poldka na monopunkcie Boscha (były jeszcze na Abimexie).

I nie wodzować mi tu :mrgreen: , Winetou jest jeden <ok>

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 20 lip 2009, 22:34

no wlasnie w tym problem ze to jest tylko sam regulator :-/ pierburga i kosztuje 313 zł po znizkach pewnie cos kolo 290 zl ale i tak sporo :-/

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 20 lip 2009, 22:47

No to kicha :-( , a zmierzyłeś już to ciśnienie? Kurde szkoda by było wymienić, a okaże się , że to nie to. Że też tak daleko mieszkasz, moglibymy podmienić na próbę z mojego i byłoby wiadomo. Ech, a kilka tyg. temu "bawiłem" niechcący przez kilka godzin w mieście Neptuna.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 01 sie 2009, 16:16

Witam po długim czasie pisze no ale wyszło kilka spraw ;)

Byłem u gazownika ,wyczyscil mi parownik cały ,wymienil gumke biegu jałowego i ustawiał gaz tym urzadzeniem diodowym.Po jego ustawianiu auto chodzilo ładnie ale to pewnie wina parownika niz jego ustawiania bo palil mi 16/100 przy spokojnej jezdzie.

Po tym zabiegu jechalem do znajomej firmy zajmujace sie gazem i montazem i ustawiali mi gaz na analizatorze spalin.Sie okazało ze poprzednik odkrecil na maxa zawory i namawial mnie na montaz elpig gazu lub ew wymiana parownika (reduktora) .U znajomej ustawili mi gaz pali ładnie 12/100 czasami nawet mniej 11-11,5 l/100km tylko auto jezdzi tak 140km/h .Zapewne to dlatego ze gaz jest skrecony.Czy jesli troche odkrece gaz to czy poprawi mi sie predkosc maxmalna ? Dodam ze jechalem dzis przez jakies 120km z predkoscia srednio 130-140km/h , łącznie zrobilem jakies 192 km i mi spalil 24litry gazu cos kolo tego.I pytanie czy to jest prawidłowe ? bo na moje oko to chyba cos nie tak .......

A jesli chodzi o benzyne ,wymienilem pompe paliwa i juz powiedzmy ze chodzi na PB i nie gasnie.Lecz chyba regulator cisnienia jest walniety bo go zalewa .Mialem minimalnie ponizej kreski od pelnego zbiornika zrobilem jakies 55km i mi zeszla 1/4 paliwa .Wiec cos tu jest nie tak :-/

Mireczek 1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29

Post autor: Mireczek 1 » 01 sie 2009, 22:02

kolego umnie niedawno byl podobny problem .w naszych silnikach powina byc montowana instalacja gazowa ze sterowaniem komputerem.Wracajac do tematu moja audi palila srednio 20 do 25 litrow gazu . Pojechalem do dobrego gazownika ,okazalo sie ze caly komputer ktory steruje iloscia gazu poprostu sam sie rozregulowal stracil swoje zaprogramowane dane i podawal tyle gazu ile mu pasowalo.Komputer zostal jeszcze raz zaprogramowany i teraz jest ok. Spalanie powino sie zakrecic w granicach 12 , 13 litrow.zatankuj auto do pelna przejec 100km i zatankuj znowu do pelna tyle ile wejdzie do zbiornika to twoje spalanie gazu.Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl