Post
autor: Danek » 14 lip 2009, 20:20
misio482, No widzisz nie zbyt dobrze zrozumiałeś albo ja nie rozumiem o co Ci chodzi. Przewód sondy jest rozcięty w jednym miejscu. I teraz to połączenie, którym jest podpięta sonda do sterownika nie trzeba ruszać natomiast drugi koniec tego rozciętego przewodu jest podpięty do sterownika LPG ale już od strony ECU i w tym miejscu należy rozłączyć połączenie i wpiąć styki przekaźnika.
Na 3 zdjęciu jest pokazana cewka elektrozaworu, na plastyku obok styków widzę narysowany symbol "-" (przy górnym pinie, na dole prawdopodobnie jest "+"), chyba, że się mylę. W takim razie musisz wziąć woltomierz i sprawdzić polaryzację tych styków. Możesz też sprawdzić to żarówką 12V jeden koniec do masy, a drugi do jednego ze styków elektrozaworu, jak zaświeci to dotknąłeś plusa, a drugi pin to minus.
W dokładanym przekaźniku powinny być oznaczone piny. Pamiętaj, żeby to był przekaźnik na 12V prądu stałego.