[B4, 2.0, ABT]Po dłuższym staniu nie odpala
Cris Dieter Korp Naprawa Audi 80: "Filtry w silnikach wtryskowych (fot. poniżej) są tak skonstruowane, że funkcjonują prawidłowo przez cały okres żywotności silnika. Wymiana filtru głównego lub wstępnego - ten ostatni nie występuje we wszystkich wersjach - jest zalecana jedynie w przypadku zakłóceń w funkcjonowaniu". A żywotność silnika jest określona "silniki czterocylindrowe: 100 000 - 150 000 km" a przy naszej jakości paliwie warto go co jakiś czas wymienić
Czujnik halla moim zdaniem głupiał by na ciepłym silniku.
[ Dodano: 2012-07-25, 23:25 ]
adrianjaro zanim odpalisz przekręć kilka razy kluczyk żeby pompa paliwa podała paliwo (powinieneś ją usłyszeć), wygląda na to że paliwo po dłuższym staniu cofa się do zbiornika. Kuzyn w dizlu odwrotnie założył filtr paliwa (niezgodnie z kierunkiem przepływu) i też miał właśnie taki objaw.
Czujnik halla moim zdaniem głupiał by na ciepłym silniku.
[ Dodano: 2012-07-25, 23:25 ]
adrianjaro zanim odpalisz przekręć kilka razy kluczyk żeby pompa paliwa podała paliwo (powinieneś ją usłyszeć), wygląda na to że paliwo po dłuższym staniu cofa się do zbiornika. Kuzyn w dizlu odwrotnie założył filtr paliwa (niezgodnie z kierunkiem przepływu) i też miał właśnie taki objaw.
Tak odpalam zawsze z delikatnie wcisnietym gazem aby potem przelaczyl sie z benzyny na gaz od razu po zaplonie. Dalej u mechanika nie bylem bo wszyscy lepsi pozajmowani na 2 tygodnie. Zauwazylem nowe objawy tzn zawsze jak odlaczylem klemy palil mi ladnie na benzynie (od pol roku tak robilem, ale odpalal zawsze)teraz to nie pomaga i mi szarpie silnikiem i gasnie. Juz nie wiem raz dobrze pali na benzynie a raz nie.
Czyli Jeśli odpala na gazie to coś jest z zasilaniem paliwa, wtryskiem lub sterownikiem silnika.
Ale mechanik mowil ze wszystko dobre z tym jest
Czyli Jeśli odpala na gazie to coś jest z zasilaniem paliwa, wtryskiem lub sterownikiem silnika.
Ale mechanik mowil ze wszystko dobre z tym jest
adrianjaro, a zaczynając od porządku,
sprawdź świece, a najlepiej zmień na inne mogą być poprzednie,
sprawdź też kopułkę czy nie jest uszkodzona wypalona wyszczerbiona lub ten grafit na środku i palec czy nie jest wypalony i czy nie odpadł styk grafitu z palcem (też miałem taki przypadek)
potem kable i cewka czy nie mają przebicia (spryskiwacz z wodą i wszystko spryskać kable i cewke na odpalonym silniku) jak silnik będzie dalej równo pracował to OK,
posprawdzaj masy (od aku do karoserii itd.) wyczyść klemy na aku,
może komp od gazu coś miesza, wyciągnij bezpiecznik od LPG i wtedy odpal, lub zdejmij klemy wyciągnij bezpiecznik od LPG załóż klemy i odpal bez LPG
jak nie pomoże będziemy myśleć dalej.
sprawdź świece, a najlepiej zmień na inne mogą być poprzednie,
sprawdź też kopułkę czy nie jest uszkodzona wypalona wyszczerbiona lub ten grafit na środku i palec czy nie jest wypalony i czy nie odpadł styk grafitu z palcem (też miałem taki przypadek)
potem kable i cewka czy nie mają przebicia (spryskiwacz z wodą i wszystko spryskać kable i cewke na odpalonym silniku) jak silnik będzie dalej równo pracował to OK,
posprawdzaj masy (od aku do karoserii itd.) wyczyść klemy na aku,
może komp od gazu coś miesza, wyciągnij bezpiecznik od LPG i wtedy odpal, lub zdejmij klemy wyciągnij bezpiecznik od LPG załóż klemy i odpal bez LPG
jak nie pomoże będziemy myśleć dalej.
Miales racje kolego po odlaczeniu klemy i wylaczeniu tych dwoch bezpiecznikow od gazu odpala. I nawet na benzynie lepiej chodzi. Czyli jest siadnieta sonda lamda bingo -m od gazu??m@x1313 pisze:adrianjaro,
może komp od gazu coś miesza, wyciągnij bezpiecznik od LPG i wtedy odpal, lub zdejmij klemy wyciągnij bezpiecznik od LPG załóż klemy i odpal bez LPG
jak nie pomoże będziemy myśleć dalej.
nie jestem serwisantem LPG ale wygląda na to ze komp od gazu do wymiany, to jest chyba emulacja sondy lambda do kompa benzynowego po przejściu na LPG, pojedz do gazownika niech sprawdzi lub podmieni ten emulator on też steruje silnikiem krokowym
http://oldwww.kme.eu/autogaz1_bingo.html
http://oldwww.kme.eu/autogaz1_bingo.html
Kurcze problemy z obrotami sie uspokoily pewnie wystarczyl reset od gazu sondy lamdy zeby sie naprawilo.I po zrobieniu paru kilometrow wszystko OK Ale pojade do gazownika zeby luknal moze dalej bedzie mi bledy robil. Sam nie wiem. Mozliwe ze nalapal tyle bledow ze tak sie dzialo..... i czy dalej bledy bedzie robil .......i czy idzie mi na spalanie bo pali mi ponad 13 litrow przy delikatniej jezdzie gdzie wczesniej okolo 10 litrow