Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4, 2.0, ABT]Po dłuższym staniu nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 lip 2012, 18:31

Na 99% uszkodzony czujnik halla.

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 25 lip 2012, 23:21

Cris Dieter Korp Naprawa Audi 80: "Filtry w silnikach wtryskowych (fot. poniżej) są tak skonstruowane, że funkcjonują prawidłowo przez cały okres żywotności silnika. Wymiana filtru głównego lub wstępnego - ten ostatni nie występuje we wszystkich wersjach - jest zalecana jedynie w przypadku zakłóceń w funkcjonowaniu". A żywotność silnika jest określona "silniki czterocylindrowe: 100 000 - 150 000 km" a przy naszej jakości paliwie warto go co jakiś czas wymienić
Czujnik halla moim zdaniem głupiał by na ciepłym silniku.

[ Dodano: 2012-07-25, 23:25 ]
adrianjaro zanim odpalisz przekręć kilka razy kluczyk żeby pompa paliwa podała paliwo (powinieneś ją usłyszeć), wygląda na to że paliwo po dłuższym staniu cofa się do zbiornika. Kuzyn w dizlu odwrotnie założył filtr paliwa (niezgodnie z kierunkiem przepływu) i też miał właśnie taki objaw.

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 26 lip 2012, 18:37

No tez mi sie tak wydawalo ze cofa paliwo poprzez popsuty regulator cisnienia paliwa ale jest dobry. Mechanik mi powiedzial ze to sprawa elektryki on na tym sie nie zna a tak wszystkie czesci mechaniczne dobre. Wiec moze macie pomysly co by moglo sie zepsuc z przekaznikow itp

Cris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:47

Post autor: Cris » 27 lip 2012, 08:48

Oczywiście przyczyn może być tysięc jeśli do tej pory nikt nie trafił ....Kolega w golfie miał podobny problem i winowajcą była cewka zapłonowa ....

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 27 lip 2012, 15:28

A czyściłeś przepustnice? Kup specjalny preparat i wyczyść. A próbowałeś odpalać z lekko wciśniętym gazem? Jakby padł przekaźnik to by pompa w ogóle nie działała.

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 05 sie 2012, 15:51

Tak odpalam zawsze z delikatnie wcisnietym gazem aby potem przelaczyl sie z benzyny na gaz od razu po zaplonie. Dalej u mechanika nie bylem bo wszyscy lepsi pozajmowani na 2 tygodnie. Zauwazylem nowe objawy tzn zawsze jak odlaczylem klemy palil mi ladnie na benzynie (od pol roku tak robilem, ale odpalal zawsze)teraz to nie pomaga i mi szarpie silnikiem i gasnie. Juz nie wiem raz dobrze pali na benzynie a raz nie.
Czyli Jeśli odpala na gazie to coś jest z zasilaniem paliwa, wtryskiem lub sterownikiem silnika.
Ale mechanik mowil ze wszystko dobre z tym jest

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 05 sie 2012, 22:34

adrianjaro, a zaczynając od porządku,
sprawdź świece, a najlepiej zmień na inne mogą być poprzednie,
sprawdź też kopułkę czy nie jest uszkodzona wypalona wyszczerbiona lub ten grafit na środku i palec czy nie jest wypalony i czy nie odpadł styk grafitu z palcem (też miałem taki przypadek)
potem kable i cewka czy nie mają przebicia (spryskiwacz z wodą i wszystko spryskać kable i cewke na odpalonym silniku) jak silnik będzie dalej równo pracował to OK,
posprawdzaj masy (od aku do karoserii itd.) wyczyść klemy na aku,
może komp od gazu coś miesza, wyciągnij bezpiecznik od LPG i wtedy odpal, lub zdejmij klemy wyciągnij bezpiecznik od LPG załóż klemy i odpal bez LPG
jak nie pomoże będziemy myśleć dalej.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 05 sie 2012, 23:46

a może odłącz aku na trochę i zresetuj kompa

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 06 sie 2012, 20:51

m@x1313 pisze:adrianjaro,
może komp od gazu coś miesza, wyciągnij bezpiecznik od LPG i wtedy odpal, lub zdejmij klemy wyciągnij bezpiecznik od LPG załóż klemy i odpal bez LPG
jak nie pomoże będziemy myśleć dalej.
Miales racje kolego po odlaczeniu klemy i wylaczeniu tych dwoch bezpiecznikow od gazu odpala. I nawet na benzynie lepiej chodzi. Czyli jest siadnieta sonda lamda bingo -m od gazu??

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 06 sie 2012, 22:22

nie jestem serwisantem LPG ale wygląda na to ze komp od gazu do wymiany, to jest chyba emulacja sondy lambda do kompa benzynowego po przejściu na LPG, pojedz do gazownika niech sprawdzi lub podmieni ten emulator on też steruje silnikiem krokowym
http://oldwww.kme.eu/autogaz1_bingo.html

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 06 sie 2012, 22:47

może po prostu nałapał dużo błędów włóż te bezpieczniki zdejmij kleme zresetuj odpal, niech chodzi na wolnych obrotach do włączenia wentylatora i spróbuj czy jest ok

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 07 sie 2012, 19:41

No zrobilem tak jak mowiles noi teraz na benzynie chodzi ladnie na gazie tez ale jak schodze z duzych obrotow tak jakby sie dlawil brakowalo mu gazu

Cris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:47

Post autor: Cris » 07 sie 2012, 22:18

To nie to ....

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 07 sie 2012, 22:53

podjedz do gazowników niech lukną :)

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 09 sie 2012, 19:23

Kurcze problemy z obrotami sie uspokoily pewnie wystarczyl reset od gazu sondy lamdy zeby sie naprawilo.I po zrobieniu paru kilometrow wszystko OK Ale pojade do gazownika zeby luknal moze dalej bedzie mi bledy robil. Sam nie wiem. Mozliwe ze nalapal tyle bledow ze tak sie dzialo..... i czy dalej bledy bedzie robil .......i czy idzie mi na spalanie bo pali mi ponad 13 litrow przy delikatniej jezdzie gdzie wczesniej okolo 10 litrow

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl