
Z miesiąc temu zakładałem temat tłuczenia i klepania po przegazowaniu oraz braku mocy. Okazała sie uszczelka pod głowicą, dwa dni i operacja się udała



Właśnie przewodów nie pomieszałem, jak składałem to palec rozdzielacza był ustawiony na wcięciu, ale to właśnie jest dziwne ze na starym palcu odpalał bez problemu, a teraz na nowym nie ma ochotyPieterb pisze: ↑11 lip 2020, 17:11dawciocolin a nie pomieszałeś przewodów? A jak wymieniałeś uszczelkę pod głowicą to jak żeście ustawili aparat?
Jak ustawisz rozrząd na znaki palec ma być na wycięciu widocznym na obudowie aparatu gdzie ma być 1 cyl - i pisze tak w każdym temacie o rozrządzie bo niemal w każdej 4 cyl jest tak samo.
Obawiam się że masz źle ustawiony rozrząd/zapłon - jeśli masz lpg zwykłe czyli I lub II gen nie uruchamiaj lpg bo możesz mieć spory kłopot![]()
A zobacz, o tym nie pomyślałem , zaraz sprawdzę ten palec
Palec Beru EVL134 i z tego co widzę jest to palec do mojego silnika, wiec raczej pasuje a przykładając go do kopułki nawet widac że pasuje, więc raczej nie to
Gdyby hall był uszkodzony to by nie było żadnej iskry, a iskra jest na wszystkich świecach, zaraz polece sprawdzic jakie napiecie jest na cewce
Wina leżała jednak w kącie zapłonu. Po wielu próbach kręcenia aparatem w koncu udało sie go odpalić i ustawic zapłon jak należydawciocolin pisze: ↑11 lip 2020, 18:27Gdyby hall był uszkodzony to by nie było żadnej iskry, a iskra jest na wszystkich świecach, zaraz polece sprawdzic jakie napiecie jest na cewce
Dodano po 28 minutach 6 sekundach:
Jednak jutro dam znac, bo braciak wziął multimetr do siebie xd