[B3]Podstawa gaźnika Pierburg 2e2
[B3]Podstawa gaźnika Pierburg 2e2
Witam, potrzebuje pomocy w wyborze podstawy gaznika do AUDI 80 1.6 z 1989r. 51kw 70 KM.
Wymieniam gaznik z 2EE na 2E2 i nie wiem jaka kupic podstawke zeby pasowala...
jesli ktos wie jaka bedzie pasowac to bardzo prosze o pomoc.
Na allegro znalazlem 2 rodzaje podstaw do audi 80 ale nie wiem jaka bedzie odpowiednia dla mojego samochodu i jednoczesnie do gaznika.
Aukcja nr 1
Aukcja nr 2
Wymieniam gaznik z 2EE na 2E2 i nie wiem jaka kupic podstawke zeby pasowala...
jesli ktos wie jaka bedzie pasowac to bardzo prosze o pomoc.
Na allegro znalazlem 2 rodzaje podstaw do audi 80 ale nie wiem jaka bedzie odpowiednia dla mojego samochodu i jednoczesnie do gaznika.
Aukcja nr 1
Aukcja nr 2
Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, 12:12 przez worm10, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
To zalezy kolego od tego jak rozmieszczone sa sruby w tym 2e2.
mam golfika mk2 i tez mialem ten gaznik 2ee i wymienilem na 2e.
podstawa zostala mi ta sama.
Ewidentnie widac ,ze roznia sie one rozstawem srub i innej mozesz poprostu nie przykrecic do kolektora.
Podstawe lepiej kup w sklepie, jak nie beda mieli na stanie, to zamowia i na nastepny dzien przywioza. Nie bierz najtanszych tylko jakas porzadna bo w tanszej po paru miesiacach odklejac bedzie sie guma w srodku.
Jak bedziesz mial juz w reku podatawe obejrzyj dokladnie jedna i druga, ja w nowej musialem z prawej strony przedniej czesci sciac kawalek gumy bo blokuje silownik i jak troche nagrzeje sie silnik to wchodzil na wysokie obroty :shock:
I nie wiedzialem o co chodzilo ze takie obroty dostawal. Po wnikliwych ogledzinach zauwazylem , ze rog trzeba sciac.
Powodzenia zycze bo jazda z nowym gaznikiem jest o wiele lepsza.
A co z Twoim, ze wymieniasz :?:
mam golfika mk2 i tez mialem ten gaznik 2ee i wymienilem na 2e.
podstawa zostala mi ta sama.
Ewidentnie widac ,ze roznia sie one rozstawem srub i innej mozesz poprostu nie przykrecic do kolektora.
Podstawe lepiej kup w sklepie, jak nie beda mieli na stanie, to zamowia i na nastepny dzien przywioza. Nie bierz najtanszych tylko jakas porzadna bo w tanszej po paru miesiacach odklejac bedzie sie guma w srodku.
Jak bedziesz mial juz w reku podatawe obejrzyj dokladnie jedna i druga, ja w nowej musialem z prawej strony przedniej czesci sciac kawalek gumy bo blokuje silownik i jak troche nagrzeje sie silnik to wchodzil na wysokie obroty :shock:
I nie wiedzialem o co chodzilo ze takie obroty dostawal. Po wnikliwych ogledzinach zauwazylem , ze rog trzeba sciac.
Powodzenia zycze bo jazda z nowym gaznikiem jest o wiele lepsza.
A co z Twoim, ze wymieniasz :?:
- pawelw_1986
- Forum Audi 80
- Posty: 249
- Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
- Lokalizacja: białystok/grajewo
stale trzyma wysokie obroty (na ucho ok 2000), spalanie PB na poziomie 13l. silnik nie gasnie od razu po przekreceniu kluczyka tylko po chwili. jeszcze pare pierdółek ktore wkurzaja w uzytkowaniu autka. Mechanik polecil wymienic gaznik na 2E wlasnie wiec sprobuje.
A powiedz mi kolego jeszcze czy rozstaw srob w 2EE i 2E2 jest taki sam (chodzi mi o mocowanie gaznika od gory do podstawy) bo wiem ze do mojego audi 80 1.6 51kw stosowana jest podstawa widoczna w prawym gornym rogu w na tej stronie:LINK a ja mam gaznik z podstawka nr 4 (2 rząd, pierwsza kolumna)
no i wlasnie nie wiem co z tym fantem zrobic. Czy kupic ta pierwsza czy druga.
[ Dodano: 2012-02-13, 12:56 ]
A powiedz mi kolego jeszcze czy rozstaw srob w 2EE i 2E2 jest taki sam (chodzi mi o mocowanie gaznika od gory do podstawy) bo wiem ze do mojego audi 80 1.6 51kw stosowana jest podstawa widoczna w prawym gornym rogu w na tej stronie:LINK a ja mam gaznik z podstawka nr 4 (2 rząd, pierwsza kolumna)
no i wlasnie nie wiem co z tym fantem zrobic. Czy kupic ta pierwsza czy druga.
[ Dodano: 2012-02-13, 12:56 ]
Dzieki wielkie ale gaznik juz mam, brakuje mi tylko podstawy i staram sie dowiedziec jaka bedzie pasowala do mojego auta. rozstaw srob jest taki na gazniku jak w tej podstawie nr 4 na rysunku do ktorego linka wkleilem posta wczesniej.pawelw_1986 pisze:kolega wyzej dobrze ci doradzil od siebie dodam ze jak nie znajdziesz to kolega ma caly kolektor z gaznikiem na zbyciu
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak masz gażnik 2e2 i podstawe od niego to nie przykrecisz podstawy do kolektora.
Tego 2e2 to nie widzialem na oczy. Mam przed sobą ksiazke obsluga i naprawa golf mk2 1.6/1.8 i tez przy gazniku 2e2 jest podstawa nr4. Ale po obrazkach nie wywnioskuje czy da rade zamontowac gaznik na inna podstawe.
Ten 2e2 to jakis tez na te podcisnienia ktory potem zostal zastąpiony 2ee.
Z kad Robert jestes :?:
Jesli gdzies tu z regionu Podlasia lub Mazur to moge dac Ci namiar na kolesia ktory wymienia na 2e. Zadnych silownikow trzymajacych obroty w nich niema.
najzwyklejszy gaznik, ssanie regulowane temperatura cieczy chladzacej i co najwazniesze to spalanie w granicach 7-8 litrow pb <ok>
Tego 2e2 to nie widzialem na oczy. Mam przed sobą ksiazke obsluga i naprawa golf mk2 1.6/1.8 i tez przy gazniku 2e2 jest podstawa nr4. Ale po obrazkach nie wywnioskuje czy da rade zamontowac gaznik na inna podstawe.
Ten 2e2 to jakis tez na te podcisnienia ktory potem zostal zastąpiony 2ee.
Z kad Robert jestes :?:
Jesli gdzies tu z regionu Podlasia lub Mazur to moge dac Ci namiar na kolesia ktory wymienia na 2e. Zadnych silownikow trzymajacych obroty w nich niema.
najzwyklejszy gaznik, ssanie regulowane temperatura cieczy chladzacej i co najwazniesze to spalanie w granicach 7-8 litrow pb <ok>
mam tez golfa II 1.6 PN w ktorym fabrycznie byl wlasnie 2EE i zostal on zmieniony na 2E2 i chodzi fajnie. Dlatego w Audi tez chce go zamontowac. W moim golfie pali 9,5 w miescie a niecale 8 l/100 w trasie ale LPG wiec calkiem fajnie.
Nikt mi nie potrafi jednak odpowiedziec konkretnie co dokladnie powinienem kupic. Zawsze sa jakies "ale" a nie chce kupic w ciemno i wywalic kasy niepotrzebnie. Do sklepu dzisiaj pojade i zerkne co mi doradza. Narazie do nich napisalem maila, moze cos podpowiedza.
A jestem z Czestochowy wiec troche mi nie po drodze do Was pozdro
Nikt mi nie potrafi jednak odpowiedziec konkretnie co dokladnie powinienem kupic. Zawsze sa jakies "ale" a nie chce kupic w ciemno i wywalic kasy niepotrzebnie. Do sklepu dzisiaj pojade i zerkne co mi doradza. Narazie do nich napisalem maila, moze cos podpowiedza.
A jestem z Czestochowy wiec troche mi nie po drodze do Was pozdro
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
mechanik stwierdzil ze ten gaznik sie nie nadaje ze wzgledu na podstawe wlasnie i na linke gazu... bo audi ma silnik w innym polozeniu niz golf. i mowi ze musi byc 2E od audi a nie od golfa. Ale przeciez na gazniku napisane jest VW/Audi ? oba sa 1.6 wiec nie za bardzo wiem w czym problem jest? mozecie mi to wytlumaczyc?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
no ale mowisz o 2EE , a ja chce zamienic 2EE na 2E2. i tu natrafilem na problemy. Dzisiaj po robocie pojechalem zobaczyc i zmierzyc obie podstawy, i okazalo sie ze rozstaw srob jednak jest rozny ...takze ja juz nie wiem co zrobic. Jak ludzie montuja ten gaznik 2e2 i jaki to rodzaj gaznika ze da sie go zamontowac? bo ja juz wysiadam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko