Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Problem Audi 80

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

[B3] Problem Audi 80

Post autor: gorzo1102 » 12 mar 2013, 20:46

Witam serdecznie.
Mam problem z Audi 80 Quattro z 87r. z silnikiem 1.8 tylko nie jestem pewien czy to jest S czy moze E w kazdym badz razie jest to silnik na Gazniku sterewanym ukladem podcisnienia.

Z tych rzeczy co dziala ok to to ze auto jak jest zimne pali od tak zwanego strzala i na chwile to jedyne co jest ok.

Wszystko zaczelo sie po ostatnim tankowaniu po wyjechaniu ze stacji autem dziwnie szarpnelo.

A teraz jest tek ze jak odpale auto pochodzi jakis czas normalnie poczym gasnie samo i nie ma zbytnio reguly czy sie nagrzeje odpowiednio czy nie. W momencie jak zgasnie ma czasami problem z ponownym odpaleniem.

Z rzeczy ktore juz wykonalem by usunac awarie to

1 myslalem ze jakies trefne palio wiec wyczyscilem uklad paliwowy. Nie pomoglo
2 ktos doradzil ze moze cefka wymienilem. Nie pomoglo
3 aparat zaplonowy. Rozebralem w nim wszystko ok.
4 swiece niedawno wymieniane ale wykrecilem przeciscilem i dalej bez zmian

I juz nie mam pomyslu co to moze byc ze auto gasnie samo z siebie

Z gory dzieki za pomoc



tagi mają być na początku tematu, a i podaj symbol silnika jakiego dotyczy temat!
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 06:34 przez gorzo1102, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 mar 2013, 20:54

gorzo1102, _uwaga

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 12 mar 2013, 21:14

Czesc, jak masz silnik na gaźniku to jest 1.8S
skoro mówisz że masz takie komedyje po ost tankowaniu to obstawiam wodę w paliwie... wiec dolej do baku denaturatu (odparowuje wode) zmień też filtr paliwa

gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gorzo1102 » 12 mar 2013, 21:31

Dolalem denaturatu wypalilem cale paliwo jakie bylo po czym zalalem swiezym i jest to samo

[ Dodano: 2013-03-12, 21:32 ]
a co do filtra to nie dawno byl wymieniany przwd zima wymienialem wszystki plyny filtry itd

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 12 mar 2013, 21:51

a obroty spadają? nierówno pracuje? wina tkwi na pewno w paliwie lub w elektryce...
a przewody WN patrzyleś/wymieniałeś?

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 12 mar 2013, 21:59

Z rzeczy które już wykonałeś żeby usunąć awarię, widać że znasz się na samochodach. Spróbuj jeszcze wymienić pompę paliwową. Koszt niewielki, bo jeśli mechaniczna ( taka jak w Syrence ),to pińdziesiąt złoty i ewentualnie będziesz miał na zapas .

To co opisujesz, to albo zaburzenia w wytwarzaniu i przekazywaniu iskry, albo okresowy brak nafty ( paliwa ) - innej możliwości nie ma. Nie sądze, żeby w czasach silnej konkurencji , ktoś pozwolił sobie na laniu " wody zamiast będzyny. --miesiąc czasu i idzie z torbamy.

A to że się zaczęło po starcie ze stacji benzynowej, to przypadek. Mnie coś podobnego męczyło kilka lat, tylko trochę inaczej to było.
A żem uparty jak wUŁ, czekałem aż toto coś pier...dzielnie cłkowicie i da o sobie znać że to jest to, a nic innego . I tak się stało . Była to pompa paliwowa .

gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gorzo1102 » 12 mar 2013, 22:05

ogolem jest tak ze odpale auto i obroty sa ruwne ustawione na 950 caly czas pracuje ruwno i np dzis silnik chodzil przez 1.5h i na niskich obrotach i poprostu zgasl. a co do przewoduw to dzis na prube wziolem od wuja z auta on tez ma audi 80 i sytuacja sie powtarzala. tylko ze z tym gasniecem bywa ruznie raz gasnie po kilku minatach pracy a raz po godzinie i dluzej

[ Dodano: 2013-03-12, 22:11 ]
pompa jest dobra byla tez wymieniana przed zima bo stara poprostu przestala dzialac ze starosci ta co ma teraz pompuje paliwo bez problemu zreszta widzac to bo na wezu paliwowym jest jeszcze zalozony filterek i w nim jesc ciagle paliwo dzis to wlasnie celowo obserwowalem

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 12 mar 2013, 22:20

hmm... :-/ nie wiem czy nie zbaczam z kursu ale... sprawdziłeś filtr powietrza? może byc zapchany

gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gorzo1102 » 12 mar 2013, 22:24

wymieniony przed zima byl i nie ma ruznicy cy jest zalozony czy nie czy jest ta cala puszka na filtr czy tez jej nie ma zawsze jest to samo silnik pracuje i nagle gasnie

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 12 mar 2013, 22:35

te problemy może też sprawiać czujnik konta otwarcia przepustnicy

gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gorzo1102 » 12 mar 2013, 22:42

gaznik po regeneracji jakies 3 miesiace temu wymienione przepustnica dysze i jakies tulejki czy cos takiego i wszystkie membrany od ukladu podcisnienia. ugulnie byly wymienione wszystkie przewody od podcisnienia

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 13 mar 2013, 12:48

gorzo1102 powiem Ci że coraz bardziej mnie zaskakujesz...
a masz instal... LPG w tym samochodzie??

gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gorzo1102 » 13 mar 2013, 13:38

teoretycznie jest lpg ale byly problemy z ta ze instalacja i zostala usuniete zostal tylko zbiornik na gaz reszta jest wyjeta z auta z takiego powodu ze auto na gazie nie jezdzila tak jak bym tego oczekiwal a spalanie bylo okropne po miescie nie mniej niz 17/100 a na paliwie jest to ok 8/100 wiec prawie taki sam koszt tylko ze mniejsza moc. A i wlozylem te swoje przewody cefke i swiece do tego 2 audo i temto chodzi a moje nie dalej nie wiem co jest grane

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 13 mar 2013, 14:35

hmm :-/ a może on łapie lewe powietrze poprzez nieszczelną uszczelkę przy układzie zasilania???

sprawdz to poprzez łapanie za pokrywę filtra i przechylaj cały gaźnik w przód i tył, jeżeli guma jest walnięta to silnik zacznie szarpać bądz zgasnie...

gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gorzo1102 » 13 mar 2013, 14:53

ta guma byla wymieniana przy regeneracji gazika ale sprawdze zaraz i napisze co wyszlo moze poprostu jakas trefna jest ;)

[ Dodano: 2013-03-16, 14:16 ]
Witam troche mnie nie bylo ale nie udalo mi sie do tej poty zwalczyc tego problemu z autem.
A tek z ciekawosci orientujecie sie do czego jest po lewej stronie gaznika taki maly element elektryczny wsumie jedyna zecz do ktorej dochoda jakies kable elektryczne moze to jakis czujnik jest i moze cos z tym jest nie tak.

Pomocy

Ja juz nie mam pomyslu co to moze byc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl