Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Problem Audi 80

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 16 mar 2013, 20:41

a jakies foto tego? gdzie to jest i jak to wygląda... z płytkiego opisu ciężko coś wydumać

gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gorzo1102 » 16 mar 2013, 22:47

A gdzie jest ten czujnik otwarcia konta przepustnicy ??
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 16105.jpg/
A to jest zdiecie na temat tego co sie pytalem wczesniej

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 17 mar 2013, 01:24

Twoje foto pokazuje na pierwszym planie złączkę na kablu doprowadzjącym prąd do podgrzewacza tzw. " jeża ". To nie ma wpływu że auto gaśnie nie wiadomo czego, bo to nie jest czujnik, tylko przecięty kabel i połączony w tym właśnie miejscu.

Dalej piszesz że to jedyny kabel z prądem jaki jest przy gażniku.
Otóż powiem Tobie że nie jedyny. Popacz tylko na fotki z mojego gażnika. Jak widać jest tam nie mała plątanina drutów i to nie wszystkie, bo z tyłu gażnika od strony głowicy, też leci wiązka do elektrozaworu. Ale ona też nie powoduje Twoich problemów.

Jedno co Ci mogę doradzić i że nic nie popsujesz, to poruszaj tą wtyczką jak i kablami które do niej dochodzą po obu stronach . Może tam coś słabo łączy i przerywa dopływ prądu do zaworu odcinającego dysze główne.
Dodaję trzy fotki. Na dwóch pokazane jest to złącze prądowe i jest ono koloru brązowego. Przewodów zaznaczonych na trzeciej fotce nie rozłączaj i nie dotykaj.
Tam jest robota dla gażnikowca i to nie byle jakiego..

Ja jednak upieram się przy padającej pompie paliwa. ===A ta druga którą wymieniłęś to była nowa ?

[ Dodano: 2013-03-17, 01:28 ]
Nie weszły dwie foty z tą właśnie wtyczką o której pisałem żebyś nię poruszał, albo nawet rozpiął i zobaczył styki ( piny =musi tak się to teraz nazywa ).

[ Dodano: 2013-03-17, 01:31 ]
No kur..cze, znowu tylko jedna. Albo zapomniałem, albo można tylko po jednej. Dodają tą trzecią .

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 17 mar 2013, 05:29

jak samochód zgaśnie to można go powtórnie odpalić,a jak nie to czy jest iskra?

gorzo1102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: gorzo1102 » 17 mar 2013, 09:38

Pompa jest sprawana sprawdze dziis z tymi kablami przy gazniku moze faktycznie gdzies tem gubi prad i odcina paliwo. Auto jak zgasnie to ponownie bez wiekszego problemu odpala

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 17 mar 2013, 11:51

A gdzie jest ten czujnik otwarcia konta przepustnicy ??
jak sie nie mylę to czujnik położenia przepustnicy znajduje się od dołu zespołu przepustnicy... na wyłączonym silniku otwórz przepustnicę i zbliż sie do zespołu przepustnicy, powinieneś usłyszeć delikatne "kliknięcie", to objaw, że czujnik działa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl