[B3] Problem Audi 80
A gdzie jest ten czujnik otwarcia konta przepustnicy ??
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 16105.jpg/
A to jest zdiecie na temat tego co sie pytalem wczesniej
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 16105.jpg/
A to jest zdiecie na temat tego co sie pytalem wczesniej
Twoje foto pokazuje na pierwszym planie złączkę na kablu doprowadzjącym prąd do podgrzewacza tzw. " jeża ". To nie ma wpływu że auto gaśnie nie wiadomo czego, bo to nie jest czujnik, tylko przecięty kabel i połączony w tym właśnie miejscu.
Dalej piszesz że to jedyny kabel z prądem jaki jest przy gażniku.
Otóż powiem Tobie że nie jedyny. Popacz tylko na fotki z mojego gażnika. Jak widać jest tam nie mała plątanina drutów i to nie wszystkie, bo z tyłu gażnika od strony głowicy, też leci wiązka do elektrozaworu. Ale ona też nie powoduje Twoich problemów.
Jedno co Ci mogę doradzić i że nic nie popsujesz, to poruszaj tą wtyczką jak i kablami które do niej dochodzą po obu stronach . Może tam coś słabo łączy i przerywa dopływ prądu do zaworu odcinającego dysze główne.
Dodaję trzy fotki. Na dwóch pokazane jest to złącze prądowe i jest ono koloru brązowego. Przewodów zaznaczonych na trzeciej fotce nie rozłączaj i nie dotykaj.
Tam jest robota dla gażnikowca i to nie byle jakiego..
Ja jednak upieram się przy padającej pompie paliwa. ===A ta druga którą wymieniłęś to była nowa ?
[ Dodano: 2013-03-17, 01:28 ]
Nie weszły dwie foty z tą właśnie wtyczką o której pisałem żebyś nię poruszał, albo nawet rozpiął i zobaczył styki ( piny =musi tak się to teraz nazywa ).
[ Dodano: 2013-03-17, 01:31 ]
No kur..cze, znowu tylko jedna. Albo zapomniałem, albo można tylko po jednej. Dodają tą trzecią .
Dalej piszesz że to jedyny kabel z prądem jaki jest przy gażniku.
Otóż powiem Tobie że nie jedyny. Popacz tylko na fotki z mojego gażnika. Jak widać jest tam nie mała plątanina drutów i to nie wszystkie, bo z tyłu gażnika od strony głowicy, też leci wiązka do elektrozaworu. Ale ona też nie powoduje Twoich problemów.
Jedno co Ci mogę doradzić i że nic nie popsujesz, to poruszaj tą wtyczką jak i kablami które do niej dochodzą po obu stronach . Może tam coś słabo łączy i przerywa dopływ prądu do zaworu odcinającego dysze główne.
Dodaję trzy fotki. Na dwóch pokazane jest to złącze prądowe i jest ono koloru brązowego. Przewodów zaznaczonych na trzeciej fotce nie rozłączaj i nie dotykaj.
Tam jest robota dla gażnikowca i to nie byle jakiego..
Ja jednak upieram się przy padającej pompie paliwa. ===A ta druga którą wymieniłęś to była nowa ?
[ Dodano: 2013-03-17, 01:28 ]
Nie weszły dwie foty z tą właśnie wtyczką o której pisałem żebyś nię poruszał, albo nawet rozpiął i zobaczył styki ( piny =musi tak się to teraz nazywa ).
[ Dodano: 2013-03-17, 01:31 ]
No kur..cze, znowu tylko jedna. Albo zapomniałem, albo można tylko po jednej. Dodają tą trzecią .
jak sie nie mylę to czujnik położenia przepustnicy znajduje się od dołu zespołu przepustnicy... na wyłączonym silniku otwórz przepustnicę i zbliż sie do zespołu przepustnicy, powinieneś usłyszeć delikatne "kliknięcie", to objaw, że czujnik działa.A gdzie jest ten czujnik otwarcia konta przepustnicy ??