zaczelo sie tak ,problem z cisnieniem oleju ,potem sie zatrzymal i nie odpalal .
w warsztacie odpalili ale klekotal to go rozebrali ( silnik) okazalo sie ze wal jest na 4 panewce (najblizszy silnika) przetarty i przy okazji sie ze parat zaplonowy jest przestawiony o 90 stopni( odpalili go po zamianie przewodow ) .
1.
nie wiedza dlaczego sie aparat przestawil
2.
proponuja szlif walu
3
wymiane przetartej panewki
Nie wiem jaki bedzie koszt zrobienia tego i w jaki sposob .
mowia cos 1000 -2000 pln
Prosze o pomoc
[80 B4 2,0] Problem z cisnieniem oleju, walkiem i aparatem
[80 B4 2,0] Problem z cisnieniem oleju, walkiem i aparatem
Ostatnio zmieniony 06 maja 2007, 23:52 przez rapidman, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zastanawiam sie nad tym ,tak sie zlozylo ze mieszkam w kolobrzegu od wrzesnia i nie znam tu zadnych mechanikow ,w sumie sam tez sie nie znam silnikach .
A odnosnie przestawienia apratu zaplonowego o 90 stopni co moze byc powodem . :lol:
Na razie ustalilem z nimi ze wymienia panewki ,przeszlifuja wal ,zloza silnik i okaze sie co dalej .
Tak wiec czekam na rozwoj sytuacji
A odnosnie przestawienia apratu zaplonowego o 90 stopni co moze byc powodem . :lol:
Na razie ustalilem z nimi ze wymienia panewki ,przeszlifuja wal ,zloza silnik i okaze sie co dalej .
Tak wiec czekam na rozwoj sytuacji
jak masz osprzęt silnika dobry to zacznij rozglądać się za "gołym" silnikiem - blok z tłokami i głowica - ale dokładnie takim jak masz teraz - żeby nie było dodatkowych czarów przy przekładce - taki silnik już za 600-700zł dostaniesz. poszperaj tutaj na forum w ogłoszeniach i na www.Audi80.PL na ogłoszeniach - ludzie takie rzeczy sprzedają za rozsądne pieniądze, i raczej od członka klubu jakiegoś złomu nie dostaniesz...
80 b4 2,0 Kolejna sprawa przestawienia aparatu zaplonowego
Czy mozliwe jest ze jak montowali gas to przestawili aparat zaplonowy o 90 stopni zeby np mniej lub wiecej gazu spalal.
Czy dlatego zeby im wszystko gralo !
No bo jak mi teraz ustawia inaczej to co sie moze dziac .
Co do silnika to sie wsrzymam z jakimis decyzjami i poszukam innego .
A jakie jest prawdopodobienstwo ze jak przeszlifuja wal i zaloza owe panewki ze silnik bedzie chodzil idealnie albo nie bedzie chodzil ?
Dzis dowiedzialem sie ze koszt szlifu walu i panewki to okolo 600 pln .Czy to mozliwa realna cena czy wyrabna w kosmos.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi .
Czy dlatego zeby im wszystko gralo !
No bo jak mi teraz ustawia inaczej to co sie moze dziac .
Co do silnika to sie wsrzymam z jakimis decyzjami i poszukam innego .
A jakie jest prawdopodobienstwo ze jak przeszlifuja wal i zaloza owe panewki ze silnik bedzie chodzil idealnie albo nie bedzie chodzil ?
Dzis dowiedzialem sie ze koszt szlifu walu i panewki to okolo 600 pln .Czy to mozliwa realna cena czy wyrabna w kosmos.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi .