[Golf 3 1.4i] problem z kontrolka
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
[Golf 3 1.4i] problem z kontrolka
czesc koledzy mam bardzo nietypowy problem otoz w golfie zapalila sie kontrolka oleju dzwiek plus mruganie kontrolki ale po chwili zgasla problem powtarzal sie co jakis czas bez wzgledu na waruki i styl jazdy. wiec zmienilem czujnik ten z przodu glowicy jednopinowy na nowy lecz problem wystepowal nadal. Odlaczylem wiec ten czujnik i jezdzilem bez niego i co? efekt ten sam czasami sie zapala i gasnie a czasami jest ok a jeszcze czasami sie zapala i nie zgasnie dopoki nie wylacze silnika. Odnalazlem drugi czujnik na bloku tez go odlaczylem i tez brak jakichkolwieg efektow. Nadmieniam iz podlaczenie komputera nie daje efektow w postaci bledow. Czy moze byc tak ze fis w liczniku wariuje? gdzie szukac przyczyny takiego stanu zeczy?
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
filtr oleju filtrona pisalem na szybko wiec nie dodalem po tym jak problem z kontrolka sie pojawil to wpierw zmienilem olej i filtr potem w koncu sciagnelem miche 2 panewki sie konczyly wiec zrobiona zostala generalka glowica zawory cala gora i caly dol pierscienie szlif walu nowe panewki nowa pompa oleju itp lwiec zero luzow pukania zaworow po prostu silnik igla a na glowicy mam tylko jeden czujnik a drugi w bloku obydwa kupione nowe z serwisu vw i problem nadal jest
damianek1234561, Zrobiłeś generalkę silnika i nie pozbyłeś się problemu.damianek1234561 pisze:problem nadal jest
Przy jakiej prędkości obrotowej silnika zapalała się kontrolka silnika?
Zauważ, że zapalająca się kontrolka wcale nie musiała mieć nic wspólnego z poziomem ciśnienia oleju. Możliwe, że jest uszkodzony układ w liczniku, odpowiedzialny za pobieranie informacji z czujników i wyświetlanie ich na tablicy rozdzielczej.
Sprawdź poprawne działanie licznika.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
generalka i tak byla potrzebna bo miedz na panewkach sie pokazywala podlaczylismy i vag-a i texe i zadnych bledow posprawdzalem instalacje od czujnikow wzdluz przewodow wg danych z texy i doszlismy ze tak jak kolega wyzej pozostaje licznik do wymiany niedlugo bede mial na podmianke to zobaczymy i napisze
witam mam takie pytanko ponieważ mam 80 od 2 tygodni i mały problem
jak jadę trochę ostrzej czyli trochę wyższe obroty np na 4 dochodzę do 100 km/h i wrzucę na luz i zahamuje bo np są światła lub zakręt to zapala sie kontrolka oleju czasem gasnie po chwili a czasem trzeba chwile poczekać. olej jest w normie troche kapie pod jednym z czujników na stopie od filtra.
i co z tym fantem zrobić ? czego to wina? dzięki za pomoc z góry
jak jadę trochę ostrzej czyli trochę wyższe obroty np na 4 dochodzę do 100 km/h i wrzucę na luz i zahamuje bo np są światła lub zakręt to zapala sie kontrolka oleju czasem gasnie po chwili a czasem trzeba chwile poczekać. olej jest w normie troche kapie pod jednym z czujników na stopie od filtra.
i co z tym fantem zrobić ? czego to wina? dzięki za pomoc z góry
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
Sprawdź, jakie ciśnienie wytwarza pompa oleju podczas pracy silnika na wolnych i wysokich obrotach.lewy13 pisze:witam mam takie pytanko ponieważ mam 80 od 2 tygodni i mały problem
jak jadę trochę ostrzej czyli trochę wyższe obroty np na 4 dochodzę do 100 km/h i wrzucę na luz i zahamuje bo np są światła lub zakręt to zapala sie kontrolka oleju czasem gasnie po chwili a czasem trzeba chwile poczekać. olej jest w normie troche kapie pod jednym z czujników na stopie od filtra.
i co z tym fantem zrobić ? czego to wina? dzięki za pomoc z góry
Podaj pomiary i zweryfikujemy.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia