Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT 2.0] Problem z obrotami powyżej trzeciego biegu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
langi_88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 07 mar 2009, 17:21

Post autor: langi_88 » 18 maja 2009, 13:00

Sprzęgło wymienione, teraz znowu jestem bardzo zadowolony z autka.
Mechanik powiedział że płyn chłodniczy wycieka przez uszczelkę pod głowicą i jest uszkodzony jakiś kruciec, ale umówiłem się z nim na lipiec że wymieni uszczelkę, ten kruciec i przy okazji oddam głowicę do planowania jak już jest zdjęta. Koszt koło 500zł.
Póki co autko śmiga na Niemcy w czerwcu, bije kilometry i bardzo je lubię i będę o nie dbał jak najdłużej.
Wymieniam olej w czerwcu- z jakiegoś śmiesznego półsyntetyka GM na mineralny Mobil Super M ( zakupiony). Czy to jest właściwy wybór? Autko ma ponad 200tys. i już chyba czas na lepszy mineralny niż ten GM który rozlewa Oplel w swoich serwisach:)
Pozdro i dzięki

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 18 maja 2009, 13:08

langi_88 pisze:Wymieniam olej w czerwcu- z jakiegoś śmiesznego półsyntetyka GM na mineralny Mobil Super M ( zakupiony). Czy to jest właściwy wybór?
Zalej dobrej jakości półsyntetyk np. Shell, Valvoline lub Castrol i na minerala nawet nie patrz. Poza tym było o tym na forum setki razy więc jeśli dalej masz dylematy czy lać półsyntetyk, czy mineralny, to użyj szukaki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl