Kontaktowałem się z warsztatem, który mi ten gaźnik regenerowali. Poprosili aby sprawdzić:
1. Czy jest prąd na wtyczce dwu pinowej (poniżej screen)
Wynik: Trochę mało bo 9V ale coś tam jest.
2. Czy po podłączeniu do tego gniazda prądu, klapka powietrza się przymknie
Wynik: Po podłączeniu się nie przymknęła.
Najprawdopodobniej jakaś z tych części jest uszkodzona (gniazdo itd). Mają mi podesłać części zamienne. Tak więc po wymianie zobaczymy jak będzie.
[ Dodano: 2015-03-29, 13:34 ]
Z przyjemnością ogłaszam że problem rozwiązany

Mechanik, który regenerował mi gaźnik przysłał mi do wymiany nastawnik przesłony powietrza. Zabrałem się za jego wymianę. Po jego odkręceniu od gaźnika dziwiła mnie jedna rzecz ale nie byłem do końca jej pewien. Wydawało mi się że nastawnik nie był połączony z 'drucikiem', który nastawia przesłonę - poniżej foto:
Jeszcze raz zamontowałem to do kupy bez wymiany całego nastawnika i co...? Auto odpala, nie dusi się przy dodaniu gazu, przesłona działa

Nie wiem jeszcze tylko czy przesłona zawsze ma być w takiej pozycji? Tzn na 3/4 zamknięta. Po zgaszeniu silnika otwiera się oczywiści w 100% czyli nastawia się w pionie. Trochę też z gaźnika dymi. Nie są to też jakieś kłęby dymu. Nie wiem czy to tak ma się dziać czy nie.
PS
Oczywiście dzięki za podpowiedzi i chęć pomocy wszystkim aktywnym
