Kilka słów o samym aucie:
Silnik 1.3 na gaźniku Keihina (podejrzewam, że jest z nim problem który opiszę później)
Blacha, jak to w ocynkowanym Audi jest zdrowa, jednak sprzedający poinformował mnie, że prawy tylny błotnik był robiony, więc spodziewam się tam rdzy.
Wnętrze jest w idealnym stanie, żadnych przetarć, czy oznak zużycia.
Przejdźmy do samego problemu z silnikiem, bo tylko w tym celu założyłem nowy temat (który mam nadzieję nie zostanie usunięty, bo istnieje już podobny, którego nie znalazłem

Pomijam wyciek oleju spod uszczelki pokrywy zaworów, bo dowiedziałem się, że to fabryczna przypadłość tych aut.
Sam problem polega na tym, że auto na zimnym silniku ma niskie obroty, w granicach 500-650 obr/m, przy tym występują silne drgania silnika, które trzęsą całą budą, gdy auto się zagrzeje do 90 st. obroty wracają do normy w granicach 900-950 obr/m, jednak drgania nie ustępują i są mocno odczuwalne we wnętrzu auta. Tutaj następują moje pytania: Co może być przyczyną? Czy jest to drogie i/lub skomplikowane w naprawie? Czy jest to kwestia regulacji gaźnika? Dodam, że w aucie były wymieniane przewody zapłonowe, kopułka i palec rozdzielacza, ale świece już nie.
Z góry dziękuję za wszystkie wiążące i konkretne odpowiedzi, a za komentarze typu: "weź to sprzedaj i kup 1.6 czy cokolwiek innego" serdecznie dziękuję i pozdrawiam.
