1.Problem zaczal sie kilka dni temu mianowicie nie zawsze wlacza sie wetylator przy 92stopniach czasem wcale sie nie wlaczy .. no i wiadomo co dalej ... ale martwi mnie inna rzecz nawet gdy sie wlaczal i wskazowka pokazywala na liczniku troche wiecej niz 90 stopni w bylo slychac ze w silniku woda sie gotuje a gdy odkrecalem korek szlo powietrze przez chwile a pozniej cala wode z biornika wywalilo ... zostawilem otwarty zbiornik odpalilem auto i po 10 sek znowu woda tryskala ze zbiornika ... i tak jest caly czas teraz tylko ze nie dziala wentylator
dodam ze wymienilem niebieski czujnik od temp (kupilem org)
do pierwszego wlaczenia wentylatora auto jezdzilo bez zarzutu .. pozniej strasznie mułowate .. czasem kopcil na niebiesko .. to zalezy od tego jak mu sie chcialo ..
2.auto albo rzeczywiscie tak duzo pali albo ja niewiem co jest ...
pewnego razu auto stalo na lekko pochylym podjezdzie i nie moglo zapalic zjechalem na luzie na plasko i zapalilo .. no wiec malo bardzo paliwa pojechalem na stacje zatankowalem za 50 zl przyjechalem pod dom stal na podjezdzie pozniej zapalil bez problemu po przejechaniu 47 km (zawsze kasuje licznik jak tankuje) i pozostawieniu auta na tym samym podjezdzie rano bylo nie do odpalenia ... trzeba bylo znowu zjechac na droge i dopiero odpalilo ...
ja slyszalem ze ten silnik niby 1.6 ale i tak pali sporo (tak z 10 L) ale to co on teraz pokazuje to juz przesada
Pomozcie bo jak tak dalej bedzie bede musial sprzedac bo nie wyrobie na paliwo ...










