[B4 ABK] przeplywomierz
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
[B4 ABK] przeplywomierz
Panowie podpowiedzcie mi od jakich innych autek pasuje do ABK przeplywka??
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Niby kosmetyka ale na podmiankę bym nie liczył.
Oryginalnie ma być 037 C i jak taki zakupiłem to auto naprawdę zaczęło normalnie chodzić.
Wcześniej był jakiś model 037 B (passtuch albo inny wynalazek) i nie chodził jak trzeba. Wkładają ludzie z Opla Omegi 2.0.
Na upartego przepływka z Diesla pasuje (1Z na Boschu) ale co z tego, że wartości na potencjometrze inne i naciąg sprężyny też całkiem inny.
No i jaka przyczyna żeby go wymieniać?
Ja znam tylko jedną. Strzał gazu. Skoro tak było i elektronika zdrowa trzeba kupić cokolwiek co wygląda tak samo (byle by nie miało strzału), przełożyć elektronikę i jest ok.
Bo jak mechanika padła można kupić do silnika 1Z (chyba po stówce chodzą), poprzekładać elektronikę i do korekcji naciąg sprężyny.
Jak kupisz z Opla Omegi to nie zdziw się jak będzie palił po 15 na setkę.
To nie głupota ludzi sprawia, że ori 037C tyle kosztuje lecz fakt iż jest odpowiednio skonfigurowany.
P.S. Naciąg sprężyny reguluje się Vagiem lub za pomocą analizatora spalin.
Oryginalnie ma być 037 C i jak taki zakupiłem to auto naprawdę zaczęło normalnie chodzić.
Wcześniej był jakiś model 037 B (passtuch albo inny wynalazek) i nie chodził jak trzeba. Wkładają ludzie z Opla Omegi 2.0.
Na upartego przepływka z Diesla pasuje (1Z na Boschu) ale co z tego, że wartości na potencjometrze inne i naciąg sprężyny też całkiem inny.
No i jaka przyczyna żeby go wymieniać?
Ja znam tylko jedną. Strzał gazu. Skoro tak było i elektronika zdrowa trzeba kupić cokolwiek co wygląda tak samo (byle by nie miało strzału), przełożyć elektronikę i jest ok.
Bo jak mechanika padła można kupić do silnika 1Z (chyba po stówce chodzą), poprzekładać elektronikę i do korekcji naciąg sprężyny.
Jak kupisz z Opla Omegi to nie zdziw się jak będzie palił po 15 na setkę.
To nie głupota ludzi sprawia, że ori 037C tyle kosztuje lecz fakt iż jest odpowiednio skonfigurowany.
P.S. Naciąg sprężyny reguluje się Vagiem lub za pomocą analizatora spalin.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no cóż skoro ludziom szkoda kilka złociszy więcej na sekwencję to taki jest efektFrancis1982 pisze:No i jaka przyczyna żeby go wymieniać?
Ja znam tylko jedną. Strzał gazu. Skoro tak było i elektronika zdrowa trzeba kupić cokolwiek co wygląda tak samo (byle by nie miało strzału), przełożyć elektronikę i jest ok.
a w dodatku nie dba się o auto szczególnie układ WN w tym akurat przypadku
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
- dr.ziolo
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 17 lis 2008, 23:24
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Dąbrowa Trn./Tarnów
...powiadają, że można dokonać "przeszczepu" z Opla Omegi bodajże... ale nie "plug & play". Tutaj coś było na ten temat:
https://audi80.pl/abk-zmiana-przeply ... t75291.htm
https://audi80.pl/abk-zmiana-przeply ... t75291.htm
audi80.pl/80-b4-20-abk-proba-napraw ... t13338.htm
A może to by ci pomogĺo jeśli obudowe masz dobrą.
A może to by ci pomogĺo jeśli obudowe masz dobrą.