Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Przerywanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sebter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 cze 2015, 09:57
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: sebter » 21 cze 2018, 09:13

PieterB pisze:
sebter pisze:Dzisiaj jeszcze znalazłem na obudowie filtra powietrza od strony prawego błotnika jest jakiś czujnik,montowany na gumie do obudowy filtra powietrza, do niego idą 3 kable, dwóch brakuje, co to do czego, mozę to to ?
filtr z węglem aktywnym
sebter pisze:To co może być przyczyną takiego losowego zachowania, że na wolnych obrotach gaśnie i w tym czasie wskazówka obrotomierza skacze z 1 tys na 3 tys, potem spada, potem wskakuje jeszcze wyżej ;/
podmienił bym od kogoś aparat zapłonowy i zobaczył, ostatnio też taki przypadek miałem co prawda nie w PM ale podobne objawy były i winny był hall
Neee, filtr z węglem aktywnym jest po lewej stronie, taka czarna puszka, a ten czujnik jak by jakieś podciśnienie, montowany na uchwycie od filtra powietrza na gumowej opasce i tam idą 3 malutkie kabelki, dwóch tam brakuje.

No to teraz zgłupiałem, czyli hall robi jeszcze coś oprócz włączania pompki paliwa ? Gdzieś w internecie znalazłem, że odpowiada za obrotomierz a w moim przypadku jak jest źle to skacze sobie po całej skali jak chce ...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 cze 2018, 09:38

Dostałeś wytyczne nawet nie sprawdziłes napięć miernikiem. Pewnie wymień hala to tylko 350zl w plecy. Uparcie szukasz a nawet nie sprawdzasz.

sebter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 cze 2015, 09:57
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: sebter » 01 sie 2018, 15:34

Jarewa pisze:Dostałeś wytyczne nawet nie sprawdziłes napięć miernikiem. Pewnie wymień hala to tylko 350zl w plecy. Uparcie szukasz a nawet nie sprawdzasz.
Wytyczne w sensie loguj napięcią oscyloskopem ? co to za wytyczne ... Nie napisałeś co mam zmierzyć i gdzie, miernikiem sie umiem obsłużyć ... Najchętniej oddał bym do mechanika ale nikt juz nie chche sie zajmować takim przypadkiem jak mój -.-

[ Dodano: 2018-08-01, 15:34 ]
Dla potomnych, nie jak każdy naprawi i nie napisze co było ...

Tak więc do wielkich znawców z forum, którzy uparcie wkładali mi ciemnote do głowy, ze to nie może być czujnik Halla to własnie wam powiem, że to był Hall, pompa paliwa działała a jednak Hall !!! Po wymianie śmiga aż miło ! Nic nie przerywa, obrotomierz działa jak nalezy !

Od początku to podejrzewałem ale myslałem, że jest ktoś mądrzejszy ...

Pozdrowienia
Ostatnio zmieniony 21 cze 2018, 18:28 przez sebter, łącznie zmieniany 1 raz.

konar1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 06 lut 2018, 17:21
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: konar1987 » 16 wrz 2018, 20:34

Niestety ale mam ten sam kłopot. Z tym że moj silnik jest na gaźniku 1.6 PP bez LPG. Gdy auto jest zimne muszę dodać gazu by odpaliło pierwsze podrygi są nierówne muszę auto przegazowac wtedy chodzi idealnie. Po nagrzaniu się i jezdzie ze stałą prędkością od czasu do czasu odczuwalne są spadki mocy doslownie na 1-2 s i auto ciągnie jak wcześniej...na wolnych silnik delikatnie telepie. Patrząc po wcześniejszym poście kolegi możliwe że u mnie usterką jest wlasnie hall bo to jedyna część której nie wymieniłem i nie sprawdzałem. Dodam jeszcze ze ostatnio przy jezdzie po mieście nagrzaniu sie auta silnik zaczął wariowac przy dodawaniu gazu gasl...na wolnych telepal jak by miał zaraz sie rozleciec. Postal całą noc odpalił i chodził normalnie...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 wrz 2018, 21:40

konar1987, Zmieniałeś czujnik temperatury (ten od dołu jak dobrze pamiętam)? Możesz też odłączyć na próbę sondę lambda. A gaźnik zmieniałeś bo on nie słynie z bezproblemowości.

konar1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 06 lut 2018, 17:21
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: konar1987 » 17 wrz 2018, 06:21

maciek889 pisze:konar1987, Zmieniałeś czujnik temperatury (ten od dołu jak dobrze pamiętam)? Możesz też odłączyć na próbę sondę lambda. A gaźnik zmieniałeś bo on nie słynie z bezproblemowości.
Celowo nie poruszam kwestii gaznika bo jest zmieniony na pierburg 2e3 po regeneracji. Więc nie ma co w nim w zasadzie szarpać jest to klasyczny gaznik opadowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl