[B4 ABT 2.0 + LPG] Przewody zapłonowe
[B4 ABT 2.0 + LPG] Przewody zapłonowe
Witam wszystkich.
Postanowiłem wymienić przewody WN, no i pojawił się problem: mianowicie długość kabelków WN u mnie to około 57, 48, 38 i 32 cm, a >>tu<< podają trochę inne długości. Zaznaczam, że mierzyłem całość kabla tzn. łącznie z fajką i przyłączem od rozdzielacza. W związku z tym mam pytanie, czy ktoś używa takich kabelków, czy długość kabla jest ok, czy też może to shit i lepiej kupić np. BERU?
Postanowiłem wymienić przewody WN, no i pojawił się problem: mianowicie długość kabelków WN u mnie to około 57, 48, 38 i 32 cm, a >>tu<< podają trochę inne długości. Zaznaczam, że mierzyłem całość kabla tzn. łącznie z fajką i przyłączem od rozdzielacza. W związku z tym mam pytanie, czy ktoś używa takich kabelków, czy długość kabla jest ok, czy też może to shit i lepiej kupić np. BERU?
Od kazdej reguły są wyjątki: ja kupiłem do POLO 6N kable Beru(ponad 130zł) i na gazie miały przebicia od razu. Potem zmieniłem na SENTECH(niby dedykowane do LPG, z rdzeniem nawijanym i takie pierdoły...) i wszelkie przebicia minęły, silnik zaczął poprawnie pracować. A kosztowały 55zł.
Najlepszym zdarzają się wpadki.
Dalej uważam, że BERU to klasa sama w sobie, ale jak sa już duże problemy z kablami, a ktoś nie wiąże się z autem na długo, to spokojnie wystarcza SENTECH.
Oczywiśćie JANMOR i KAGER należy omijać szerokim łukiem, bo to najtańsze=najgorsze g...o.
Najlepszym zdarzają się wpadki.
Dalej uważam, że BERU to klasa sama w sobie, ale jak sa już duże problemy z kablami, a ktoś nie wiąże się z autem na długo, to spokojnie wystarcza SENTECH.
Oczywiśćie JANMOR i KAGER należy omijać szerokim łukiem, bo to najtańsze=najgorsze g...o.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Sentech stracił wiele przez skąpstwo , kupowali kiepski hiszpański kabel , od kiedy jadą na amerykańskim ( sztywne pudełka ) już nie ma problemów. Jednak renoma poleciała moooocno.ghost2255 pisze:Od kazdej reguły są wyjątki: ja kupiłem do POLO 6N kable Beru(ponad 130zł) i na gazie miały przebicia od razu. Potem zmieniłem na SENTECH(niby dedykowane do LPG, z rdzeniem nawijanym i takie pierdoły...) i wszelkie przebicia minęły, silnik zaczął poprawnie pracować. A kosztowały 55zł.
Najlepszym zdarzają się wpadki.
Dalej uważam, że BERU to klasa sama w sobie, ale jak sa już duże problemy z kablami, a ktoś nie wiąże się z autem na długo, to spokojnie wystarcza SENTECH.
Oczywiśćie JANMOR i KAGER należy omijać szerokim łukiem, bo to najtańsze=najgorsze g...o.
Dzięki serdeczne za zainteresowanie tematem.
Na razie wymieniłem świece (NGK) i Audi cyka jak zegarek Przewody niedługo i zobaczymy, czy się coś jeszcze polepszy.
EDIT:
Nabyłem drogą kupna przewody SENTECH. Z przykrością muszę stwierdzić, że na moich dziewięcioletnich kablach było o niebo lepiej. Jak to zwykle bywa, towar jest tyle wart, ile kosztuje. Przy okazji: nie polecam zakupów na Allegro u kolesia KXMK.
Na razie wymieniłem świece (NGK) i Audi cyka jak zegarek Przewody niedługo i zobaczymy, czy się coś jeszcze polepszy.
EDIT:
Nabyłem drogą kupna przewody SENTECH. Z przykrością muszę stwierdzić, że na moich dziewięcioletnich kablach było o niebo lepiej. Jak to zwykle bywa, towar jest tyle wart, ile kosztuje. Przy okazji: nie polecam zakupów na Allegro u kolesia KXMK.
Witam
Mój problem polega na tym, że przy wymianie przewodów WN mechanik pomylił kolejność przy ich podlączaniu. Skutkiem tego była bardzo nierówna praca silnika. Po chwili podłączył je tak jak powinno być i silnik zaczął pracować normalnie. W związku z tym mam pytanie, czy po takim czymś może nastąpić jakieś uszkodzenie silnika?
Pozdrawiam
Mój problem polega na tym, że przy wymianie przewodów WN mechanik pomylił kolejność przy ich podlączaniu. Skutkiem tego była bardzo nierówna praca silnika. Po chwili podłączył je tak jak powinno być i silnik zaczął pracować normalnie. W związku z tym mam pytanie, czy po takim czymś może nastąpić jakieś uszkodzenie silnika?
Pozdrawiam
według mnie żadne uszkodzenie nie nastąpi i raczej nie ma prawa nastąpić. Zamiana kabli może prowadzić jedynie do iskry na świecy w suwie innym niź sprężanie (np. wydech). Może to dziwne, ale w nowszych silnikach wyposażoncch w 2 cewki (opel daewoo) zapłonowe bez mechanicznego rozdzielacza zapłony taka sytuacja odbywa się cały czas podczas pracy silnika. .skibi pisze:Witam
Mój problem polega na tym, że przy wymianie przewodów WN mechanik pomylił kolejność przy ich podlączaniu. Skutkiem tego była bardzo nierówna praca silnika. Po chwili podłączył je tak jak powinno być i silnik zaczął pracować normalnie. W związku z tym mam pytanie, czy po takim czymś może nastąpić jakieś uszkodzenie silnika?
Pozdrawiam
koledzy powiedzcie mi taka rzecz , chcialem kupic przewody WN bo moje stare maja przebicie ( kazdy sie az swieci w nocy ) i bylem we wszystkich sklepach w mojej okolicy i byly tylko jakies badziewne JANMORA z jakas tam super siliconowa warstwa a ja chcialem kupic cos niedrogiego a dobrego . co polecicie , wszystko procz JANMORA bo kupilem juz 2 razy to badziewie i po pol roku przebijaja jak chcoroba .Pomozcie
Odkopuję temat aby coś dodać do przewodów Janmora. Od 7 miesięcy pracuję w sklepie motoryzacyjnym i sprzedajemy wyroby tego producenta oraz kilku innych. Przewody Bosha sprzedane 3 razy jak do tej pory - wróciły, Sentech ma jakoś dziwnie twarde przewody więc zbytnio ich nie polecamy, chyba że ogólnie ma być coś taniego. Na stanie posiadamy ładnych kilkanaście kompletów Janmora i je polecamy, do tej pory nikt nie wrócił na reklamacje. Trzeba zwrócić uwagę na 3 linie produkcyjne tej firmy.
dla ABT 2.0:
ECO LINE:
1. najtańsza wersja jest plastikowa kod to ABU3, koszt u mnie 42zł/kpl
2. średnia ale też lipa to ABM3P, koszt u mnie 54zł/kpl
PRO LINE:
3. najdroższa wersja przewodów JANMORA z rdzeniem ferromagnetycznych, dopiero ta wersja przewodów jest godna polecenia, ma odpowiednią budowę przewodów, kod przewodów ABM3, koszt u mnie w sklepie 119zł/kpl.
Ci, którzy tak narzekają na tą firmę niech się zastanowią co właściwie kupili a później niech oceniają wyrób. Tylko i wyłącznie PROLINE i problemów brak.
<ok> nie jestem sponsorowany przez firmę tylko spokojnie jej ufam i klienci też, jakby był ktoś chętny mogę przedstawić ceny przewodów do innych motorów.
dla ABT 2.0:
ECO LINE:
1. najtańsza wersja jest plastikowa kod to ABU3, koszt u mnie 42zł/kpl
2. średnia ale też lipa to ABM3P, koszt u mnie 54zł/kpl
PRO LINE:
3. najdroższa wersja przewodów JANMORA z rdzeniem ferromagnetycznych, dopiero ta wersja przewodów jest godna polecenia, ma odpowiednią budowę przewodów, kod przewodów ABM3, koszt u mnie w sklepie 119zł/kpl.
Ci, którzy tak narzekają na tą firmę niech się zastanowią co właściwie kupili a później niech oceniają wyrób. Tylko i wyłącznie PROLINE i problemów brak.
<ok> nie jestem sponsorowany przez firmę tylko spokojnie jej ufam i klienci też, jakby był ktoś chętny mogę przedstawić ceny przewodów do innych motorów.