[B4 2.0 ABT] remont silnika 2.0 abt
co umyli ?
[ Dodano: 2016-09-15, 15:49 ]
Stojąc dzisiaj w korku temperatura skoczyła do 97 stopni i wentylator sie nie włączył czyli walniety czujnik w chłodnicy i jakiś wąż lub opaska puscila i jeden wielki kłęb pary z pod maski. Pytanie czy 97 stopni okolo moglo przegrzac silnik. Wentylator podłączony na krotko działa, węże dolne i górne od chlodnicy gorące przy okolo 80 stopni. Jest jakis wąż w okolicach gaznika bo stamtad walila woda ale nie zlokalizowalem z kąd dokladnie. Dolane około 2l wody zeby tylko wrocic do domu
[ Dodano: 2016-09-15, 15:49 ]
Stojąc dzisiaj w korku temperatura skoczyła do 97 stopni i wentylator sie nie włączył czyli walniety czujnik w chłodnicy i jakiś wąż lub opaska puscila i jeden wielki kłęb pary z pod maski. Pytanie czy 97 stopni okolo moglo przegrzac silnik. Wentylator podłączony na krotko działa, węże dolne i górne od chlodnicy gorące przy okolo 80 stopni. Jest jakis wąż w okolicach gaznika bo stamtad walila woda ale nie zlokalizowalem z kąd dokladnie. Dolane około 2l wody zeby tylko wrocic do domu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 08 lut 2015, 18:12
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Białobrzegi
[B4 2.0 ABT] Czas na remont ?
Witam
Od razu powiem że nie jest pewny czy piszę w odpowiednim miejscu na forum dlatego proszę o wyrozumiałość.A więc zacznę od tego dostałem od wujka Audi 80 B4 z silnikiem 2.0 ABT 90km z instalacją LPG. Chciałbym sprawdzić w nim silnik otóż ciśnienie oleju ,kompresje na cylindrach i itp.
Chodzi mi o to czy silnik czasem nie nadaje się do remontu i wgl. Jest on zaolejony tak jakby od spodu. Jeździ na 15w40 więc wycieki mogły być albo brał ten olej. Rano jak się go odpala to słychać tak jakby tarcie przy kręceniu rozrusznikiem podejrzewam właśnie że ten olej za późno dociera do newralgicznych punktów. Prócz tego zauważalne są ubytki płynu chłodniczego. Jakby ktoś miał namiar na dobry serwis Audi w woj. mazowieckim który jest rzetelny i podjąłby się sprawdzenia i ewentualnej naprawy to proszę o kontakt.
Od razu powiem że nie jest pewny czy piszę w odpowiednim miejscu na forum dlatego proszę o wyrozumiałość.A więc zacznę od tego dostałem od wujka Audi 80 B4 z silnikiem 2.0 ABT 90km z instalacją LPG. Chciałbym sprawdzić w nim silnik otóż ciśnienie oleju ,kompresje na cylindrach i itp.
Chodzi mi o to czy silnik czasem nie nadaje się do remontu i wgl. Jest on zaolejony tak jakby od spodu. Jeździ na 15w40 więc wycieki mogły być albo brał ten olej. Rano jak się go odpala to słychać tak jakby tarcie przy kręceniu rozrusznikiem podejrzewam właśnie że ten olej za późno dociera do newralgicznych punktów. Prócz tego zauważalne są ubytki płynu chłodniczego. Jakby ktoś miał namiar na dobry serwis Audi w woj. mazowieckim który jest rzetelny i podjąłby się sprawdzenia i ewentualnej naprawy to proszę o kontakt.