Ale zanim to zrobisz pomierz najpierw otwory cylindrów czy przypadkiem nie mają owalu bo wtedy to lepiej zostawić stare pierścienie. Na nowych poprostu znacznie spadnie spręzanie.GOMEZ pisze:gładź jest wporządku, mam zamiar wymienić wszystkie pierścienie i oczywiście 4-ty tłok.
[80 B3] rozrząd (zdjęcia na 2str.)
zmontowałem to wszystko do kupy i z nowy pasek rozrządu powinienem zmienić nie z racji przebytych kilometrów ale ilości ściąganią i zakładania:D. ustawienie rozrządu to tragedia, wszystko robiłem książkowo punkty w odpowiednim położeniu a i tak nie działała. kolejność zapłonu książkowa. okazuje sie że mój samochód z książkowymi danymi nie działa dlatego musiałem ustawic rozrząd po swojemu. musiałem wałek ustawić tak żeby na pierwszym od rozrządu cylindrze zawory były zamknięte a tłok w górnym punkcie, zapłon na tą swiece i póżniej w następującej kolejnośći 1-3-4-2. teraz wszystko działa i koniec. :D:D:D:D