[80 B3] rozrząd (zdjęcia na 2str.)
[80 B3] rozrząd (zdjęcia na 2str.)
panowie ostatnimi czasy napisałem posta że chyba przeskoczył mi pasek rozrządu. dzisiaj wymieniłem go( ustawiłem na kole zamachowym"0", ustawiłem znacznik koła zębatego rozrządu równo z krawędzią"tej balchy" krawędzi odniesienia, ustawiłem kolo zębate korbowodu z kolem pośrednim). Chce go zapalić i jak było tak było, dwa razy go ustawiałem i nic. jedna świeca była zbita mianowicie na 4 cylindrze i to mnie martwi ale przecież na trzech powinna działać. Wiecie jak sobie z tym poradzić albo jak zakladac pasek?? prośiłbym jeszcze jak biegną kable z kopułki na świece??
Dziękuje za każdą odpowiedź
Dziękuje za każdą odpowiedź
Ostatnio zmieniony 26 sty 2008, 15:45 przez GOMEZ, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Odnośnie aparatu zapłonowego zobacz ten temat viewtopic.php?t=8269&highlight=aparat+zap%B3onowy . A co do tej zbitej świecy trudno coś wymyśleć ale chyba jesdnak coś jest nie tak z ustawieniem rozrządu. Ostatnio u kolegi w silniku 1.8 oczywiście w Audi trzy dni medytowali po wymianie paska i nie odpalili auta a niby wszystkie znaki były ok. Jak tam zajechałem i zobaczyłem jak był ustawiony zapłon to mało zawału nie dostałem a jak zwróciłem uwagę że jest źle to mechanik który to robił mało mnie nie pobił ustawiłem po swojemu i autko zapaliło na tyk.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 280
- Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
- Lokalizacja: EP
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wiesz trochę trudno mi to będzie wytłumaczyć bo ja poprostu nie używałem do tego celu żadnych znaków. Poprostu była ściągnięta pokywa zaworów i na podstawie ustawień krzywek wałka rozrządu i GMP pierwszego tłoka. Aparat też ustawiałem w/g wskazania palaca w aparacie. A co do tej świecy to coś mi się wydaje że bez ściągania głowicy się nie obejdzie.GOMEZ pisze:Zbita-czyli zgnieciona końcówka świecy, pokrzywiona elektroda wygląda jakby w nią młotkiem prał.
KOKOLINO1- jak to ustawiłes??
Jest to silnik NE 1,8ccm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
Również proponuje zrzucić głowice.Jezeli świeca jest uszkodzona to nie jest normalne,coś musi byś na tłoku.Miałem kiedys przypadek gdzie gazownikowi przy montazu instalacji w AAH wpadła podkładka na srube 10 (!!!) do kolektora ssącego.Skutków nie trudno sie domyślić...uszkodzony tłok,głowica...a najśmieszniejsze jest to ze stało sie to 1000 km po założeniu gazu...poprostu podkladka lezała sobie na zaworze od strony kolektora ssącego.
Koszty: instalka 4500,remoncik silnika 2000
Koszty: instalka 4500,remoncik silnika 2000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk