Witam klubowiczòw. Podczas wymiany króćca wody zauważyłem, że wychodzacy z kolektora ssącego gumowy łącznik jest pęknięty, silnik ciągnie lewe powietrze. Przeszukuje internety drugi dzień i nigdzie nie mogę znaleźć zamiennika. Czy ktoś mógłby rzucić numerem tego lacznika lub podpowiedzieć jak można sobie z tym problemem poradzić? Świąteczne zakupy nieuniknione, a to jedyne auto w domu.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
[B4 2.0 ABT] ROZWIĄZANY/ przewód od kolektora ssącego do ser
[B4 2.0 ABT] ROZWIĄZANY/ przewód od kolektora ssącego do ser
Ostatnio zmieniony 18 gru 2016, 17:06 przez diabloo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
kombinujecie pany. Jeśli będzie zwykły sztywny w miarę wąż do oleju, zbrojony - wystarczy. Byle nie igielitowy Jeśli chcecie tak , jak w oryginale, to kupujecie wąż tekalanowy w motoryzacyjnym , popracujecie trochę z opalarką i ładnie się wszystko dognie i zaciśnie na końcówkach.
tam jest raptem 0.5 do 0.7 bara podciśnienia, więc nie za dużo, guma zbrojona da radę.
tam jest raptem 0.5 do 0.7 bara podciśnienia, więc nie za dużo, guma zbrojona da radę.