[80 B4 2.0 ABK] silnik krokowy - zawór stab. wolnych obrotów
POMOCY!! a ja mam taki problem : mam silnik 2.0 ale ABK czyli 115, i gdy
dojerzdzam do świateł i wrzucam na luz to obroty bardzo spadaja az nieraz
silnik zgaśnie. niekiedy zdaza sie tak ze gdy przyspieszam to szarpie
bardzo.sytuacjia nie zalezna jest od tego czy jest ciepły czy zimny silnik.
Przewodu wymienione na Beru,kopułka,paluch i świece. i cały czas nic. czy
może to być czujnik położenia przepustnicy?czujnik położenia wału? czy może
macie jakąś porade? i orientacjie cenową??[/b][/color]
dojerzdzam do świateł i wrzucam na luz to obroty bardzo spadaja az nieraz
silnik zgaśnie. niekiedy zdaza sie tak ze gdy przyspieszam to szarpie
bardzo.sytuacjia nie zalezna jest od tego czy jest ciepły czy zimny silnik.
Przewodu wymienione na Beru,kopułka,paluch i świece. i cały czas nic. czy
może to być czujnik położenia przepustnicy?czujnik położenia wału? czy może
macie jakąś porade? i orientacjie cenową??[/b][/color]
Szukaj, musi tam być. Jest zamocowany na samej górze, praktycznie przy samej karoserii. Od dołu nie zobaczysz jego oznaczenia. Jest na tym samym poziomie co przekaźnik od drugiego biegu wentylatorów.Ra_bu pisze:nie bede miał mozliwości zrobienia ale powiem tak ze jezdze juz 1.5 roku i dopiero teraz zrobiło sie takie problemy
jak sie spojrzy to pierwsze wejscie jest wolne, drugie ma 35 oznaczenia a trzecie 343 a poniżej czerwony 25 ... szał ...
dobra bede szukał dzis po pracy- dam pożądnego żurawia - zobaczymy co będzie a od czego są te co wymieniłem i dlaczego mam jedno wolne miejsce??
[ Dodano: 2008-07-25, 12:04 ]
znalazłem:) jest cały i na zewnatrz i wewnatrz. a za co on jest odpowidzialny?? wymienic go ?? bo lutowac to ja nie potrafie:P doradzcie co dalej
[ Dodano: 2008-07-25, 12:06 ]
do tego znalazłem jeszcze kabelki dwa a na koncu wtyczka i żaróweczka i nie wiem gdzie to powinno byc zamontowane bo i pokrętła i przyciski mam działajace podswietlenie i zapalniczki wiec gdzie to powinno byc?? hmmm ?? stacyjka???
[ Dodano: 2008-07-29, 12:52 ]
cały czas ten sam problem .... HELP....
[ Dodano: 2008-07-25, 12:04 ]
znalazłem:) jest cały i na zewnatrz i wewnatrz. a za co on jest odpowidzialny?? wymienic go ?? bo lutowac to ja nie potrafie:P doradzcie co dalej
[ Dodano: 2008-07-25, 12:06 ]
do tego znalazłem jeszcze kabelki dwa a na koncu wtyczka i żaróweczka i nie wiem gdzie to powinno byc zamontowane bo i pokrętła i przyciski mam działajace podswietlenie i zapalniczki wiec gdzie to powinno byc?? hmmm ?? stacyjka???
[ Dodano: 2008-07-29, 12:52 ]
cały czas ten sam problem .... HELP....
witam, mam problem z obrotami na cieplym silniku, tj. falowanie obrotow miedzy 400 a 1100/, zdarza sie ze silnik gasł, jestem po czyszczeniu silnika krokowego, wymianie kabli kopułki palca swiec, w czym moze lezec przczyczyna?forum czytalem juz wiele razu ale wszystkie porady wykonuje i ciagle to samo ten problem dotyczy mnie juz od 5 miesiecy i mnie krew zalewa wszyscy pseudomechanicy biora kase i ciagle to samo nic nie zrobili:/,zalezy mi na dokladnym zdiagnozowaniu przyczyny bo juz troche wydatkow zbednych na to poszlo, mowa tu o silniku 2,0 115 km silnik bez gazu audi 80 b3 coupe (ze wzgledu na to ze jestem nowym uzytkownikiem sorry za jakies niedociagniecia)
Sprawdź Kolego sondę czy jest dobra, a samemu7 możesz wymienić czujnik temepratury na krućcu wodnym zaraz przy głowicy, niebieski dwupinowy, koszt ok 50 zł, dokup od razu gumowy oring do niej. Sprawdź również przekaźnik nr 30 pod kierownicą, nad nogami kierowcy (musisz odkręcić półke nad nogami) wyjimij go rozbierz (zatrzaski) przelutuj i załóż.tomano87 pisze:witam, mam problem z obrotami na cieplym silniku, tj. falowanie obrotow miedzy 400 a 1100/, zdarza sie ze silnik gasł
Powodzenia i daj znać, skoro było dobrze to tak musi być dalej <ok>
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Ja mam dwa te 'krokowce' i przez oba można swobodnie dmuchać po odpięciu ich od zasilania. W trakcie pracy silnika po odpięciu zasilania od zaworu wolnych obrotów silnik nie gaśnie, więc przepływ przez niego jest.emilwz pisze:Koledzy mam pytanie czy wymontowany silniczek krokowy powinien się całkowicie zamknąć tak żeby nie dało się przez niego „przedmuchać” powietrze powiedzmy siłą płuc?
100% pewności poprawności działania nie mam bo mi też się obroty wieszają raz za czas
PS. Czy mogę u siebie zastosować zawór 037 906 457 C zamiast oryginalnego D?