Witam. Szukajka nie dała mi odp w 100% więc pisze nowy temat.
Problem zaczął się z dnia na dzień, a mianowicie:
1. Brak nawiewu ciepłego powietrza
2. Temperatura szybko dużo ponad 90C nawet z wentylatorem
3. Górny wąż twardy i gorący, dolny pusty i zimny
4. Po kilkukrotnym zgaszeniu i odpaleniu auta (już po zagrzaniu), lub większej dziurze wszystko wraca do normy.
Pytanie czy to na pewno termostat czy któryś czujnik (tylko który), a może przewodów do czujnika?
Dzięki za wszystkie odp.
[B3 1.8 PM 90KM] Temperatura szaleje - termostat,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 lis 2013, 11:26
- Lokalizacja: Lubuskie
[B3 1.8 PM 90KM] Temperatura szaleje - termostat,
Ostatnio zmieniony 16 lis 2013, 15:50 przez caliber_mk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 lis 2013, 11:26
- Lokalizacja: Lubuskie
Witam. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, ale chciałbym uzupełnić wątek....
Termostat wymieniony, wlany nowiusi płyn chłodniczy, przy okazji olej i wszystko świetnie.... przez dwa dni!
Po dwóch dniach jakby nie dogrzewał się silnik, temp max 80-85, ale ogrzewanie ok.
Za to dzisiaj.... masakra.... Nagle w czasie jazdy temp duuużo ponad 90, brak ogrzewania.
Pod maska zero płynu w zbiorniczku, duuuzo dymu z rury wydechowej i mój nowy olej również tam.... Uszczelka pod głowicą?
Termostat wymieniony, wlany nowiusi płyn chłodniczy, przy okazji olej i wszystko świetnie.... przez dwa dni!
Po dwóch dniach jakby nie dogrzewał się silnik, temp max 80-85, ale ogrzewanie ok.
Za to dzisiaj.... masakra.... Nagle w czasie jazdy temp duuużo ponad 90, brak ogrzewania.
Pod maska zero płynu w zbiorniczku, duuuzo dymu z rury wydechowej i mój nowy olej również tam.... Uszczelka pod głowicą?
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Jak auto się gotuje, a nie ma ogrzewania to nie jest to wina termostatu, przecież nagrzewnica nie jest powiązana z termostatem. Jak nie ma ciepłego nadmuchu to:
-zapowietrzony układ
-padła nagrzewnica
-klapy sterujące nawiewem
Jak węże puchną, to znak, że jest tam zbyt duże ciśnienie, czyli kompresja musi uciekać, dodatkowo wszystkie płyny znikają się, mieszają się i jest chaos. Czyli uszczelka.
-zapowietrzony układ
-padła nagrzewnica
-klapy sterujące nawiewem
Jak węże puchną, to znak, że jest tam zbyt duże ciśnienie, czyli kompresja musi uciekać, dodatkowo wszystkie płyny znikają się, mieszają się i jest chaos. Czyli uszczelka.