audikom pisze:"Spalenie bp95 na trasie waha się od 8-9 l w mieście około 10 "
Tyle to mnie spala LPG
Życie, tak te auta paliły, gdyby paliły mniej ludzie nie zakładali by lpg.
Na 2EE paliły od 7-8 litrów więc nie widzę tu przepaści.
[ Dodano: 2018-11-30, 09:12 ]
Krzysiek 84 pisze:Mam Golfa mk2 z silnikiem PN ( odpowiednik PP w 80-tce )
Gaźnik ma zmieniony z 2EE na 2E.
Kiedyś to przyśpieszenie miał dobre , ale mechanik wsadził łapy do zapłonu bo cos tam mu nie pasowało i potem to juz takiej mocy nie miał.
Sprawdzałem zapłon lampą stroboskopową i na 18 stopni chyba poprawiali , bo tyle znalazłem w książce ""Sam Naprawiam""
Ale to i tak nie jest to co kiedyś było.
To rzeczywiście coś jest nie tak.
Ustaw go na 0 i sprawdź gdzie wskazuje palec rozdzielacza.
Jeżeli masz rozdzielacz przestawiony o jeden ząbek, to 18 nie będzie rzeczywistym 18
Słyszałem również że w starych autach najlepszym możliwym ustawieniem jest na słuch.
Czyli wkręcasz na około 2500 obrotów i kręcisz do moementu kiedy silnik przestanie samoczynnie przyspieszać. Ile w tym prawdy może któryś z mądrusiów się wypowie
Jednakże u mnie kiedy tak robiłem to zapłon ustawiał się na 18 stopni bez podpiętego rozdzielacza z podpiętym to drugie tyle.
o dziwo odpalał lepiej, ale był bardziej mułowaty.
2E jest bardzo podobny w konstrukcji - jak oscyluje u Ciebie spalanie PB95?
W dniu wczorajszym opóźniłem wyłączenie się ssania, wyłącza się przy temperaturze 55 stopni, zamulanie przy dodawaniu gazu ustało. Poza tym dałem nową kopułkę z palcem BERU koszt nie wielki 44 zł a ku mojemu zdziwieniu silnik chodzi ciszej i równiej, z boscha nie byłem zadowolony.