Post
autor: Francis1982 » 30 sty 2013, 19:39
Tylko się cieszyć że stare śruby wytrzymały "książkowe" dokręcanie.
....choć dalej może pozostaje niesmak z nietechnologicznie przeprowadzonej pracy...
Czy wszystkie śruby "szły" równo? Znaczy chodzi mi o opór przy dokręcaniu po kluczu dynamometrycznym/
[ Dodano: 2013-01-30, 19:48 ]
A żeby nie płakać nad rozlanym mlekiem zawsze możesz kupić nowe śruby i je wymieniać sukcesywnie.
Wykręcasz jedną i wkręcasz w jej miejsce nową kluczem 30 Nm. I tak samo z pozostałymi. Na koniec tury jakie opisałem wcześniej i też będzie grało <ok>
Tym razem bez zbędnego dokręcania
[ Dodano: 2013-01-30, 19:52 ]
Nie ma powodów, by ukrywać to, że nie wiedziało się, że trzeba użyć nowych śrub, bo sam kiedyś robiłem to na starych. Drogie nie są. Poza tym wiele jest sytuacji kiedy ktoś dowiaduje się czegoś po fakcie. To żadna ujma i po to jest forum.