Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 115KM] Uszczelnianie dolotu, regulator biegu jał

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 gru 2013, 16:39

MikiTiki pisze:Do ustawienia mam zaplon, znowu...
a czemu znowu :?:
MikiTiki pisze:Chcialbym to zrobic sam, bo kiedys trzeba sie tego nauczyc. Szukalem na forum tej procedury i znalazlem tylko takie ogolne instrukcje, moglhy mi ktos opisac ten proces dokladnie?
to chyba źle szukałeś bo akurat temat ustawiania zapłonu jest dość dobrze opisany w nie jednym temacie
Chcialem tez zapytac jaka przeplywka podpasuje do abk? Patrzylem i od golfow, passatow sa duzo tansze. Pytanie od jakiego silnika podpasuje? Czy ktos robil taki przeszxzep i jezdzi bez problemu?
tu też jest kilka tematów między innymi ten b4-abk-przeplywomierz-t82994.html

MikiTiki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 15 wrz 2013, 11:35

Post autor: MikiTiki » 08 gru 2013, 19:02

Przestudiowałem kilka tematów na temat przepływek od innych samochodów i zacząłem szukać na allegro i tak sobie szukając zaciekawiła mnie pewna atrakcyjna oferta. http://allegro.pl/przeplywomierz-028020 ... 92393.html
Wygląda identycznie jak ta co w ABK, wiadomo różnica numerów, ale może podpasuję? Za taką kasę opłaca się zrobić eksperyment, zawsze można "pchnąć" dalej. Ciekawi mnie jeszcze pewna kwestia... Jakby coś nie "pykło" z tą przepływką od alfy, to da się zrobić przeszczep samej elektryki od tej co mam teraz? Elektryka pomimo dziesiątek strzałów jest u mnie zdrowa, tylko klapka w stanie krytycznym więc mógłbym spróbować... Może ktoś coś takiego robił? Jakie były tego efekty?

[ Dodano: 2013-12-13, 18:24 ]
Nikt nie odpowiedział, więc postanowiłem zaryzykować i kupić tą przepływkę od Alfy. Teraz sprawa wygląda tak: Przy podłączonej przepływce, silnik na benzynie odpali i od razu zgaśnie, tak jakby w ogóle miał zamknięty dopływ powietrza. Na gazie silnik pracuje tak jak wcześniej - lekkie wahania obrotów (1000-1200). Podczas jazdy, a właściwie zwalniania np. na 5 biegu do 50km/h czuć szarpanie, a na wolnych obr. słychać jak silnik przerywa na jeden gar. Jak odłączę wtyczkę przepływomierza silnik pali na dotyk na benzynie, ma swoją siłę, są lekkie wahania obrotów i słychać przerywanie na jeden gar, szarpanie jest dużo mniejsze niż na gazie podczas zwalniania, ale podejrzewam, że to już nie wina przepływomierza, tylko całkiem inna bajka. NA GAZIE czy wtyczka jest podłączona, czy też nie, nie ma różnicy, silnik pracuje tak samo. Dodam, że klapka w tym przepływomierzu jest jakby na sprężynie, gdy się ją otworzy palcem, to ona odbija i zamyka się całkowicie. Teraz kilka pytań z tym związanych: - Czy mogę jeździć z odłączoną wtyczką przepływki, czy nie bardzo? Jakie są tego skutki? - Co może być powodem tego, że silnik nie chodzi na benzynie tylko od razu gaśnie, gdy przepływomierz jest podłączony? Klapna nigdzie nie obciera, chodzi bardzo łanie i gładko. - Czy mogę po prostu podmienić elektrykę z mojego starego przepływomierza? I jak to zrobić żeby nie zmienić naciągu spręzyny? :P     

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl