Mieszkam w zgorzelcu, byłem u Marcina z lubina nick k44761 i on ustawial zapłon, rewelacyjny fachowiec, chyba jeszcze raz bede musial sie udac do niego.
Rozwazam jeszcze wpływ skrzyni biegow na spalanie, moja jest krotka, ma takie same przelozenia jak diesel 80 b4 abt 1.9 td mojego kolegi. czy to moze miec wpływ? niemcy montowali takie skrzynie w kombi? czy ktos zalożyl bo mial, juz nie mam pojecia.
[B4 2.0 ABK "LPG"] wielkie spalanie-brak mocy- wys
Witam, posiadasz moze oznaczenia bloków pomiarowych silnika 2.0 ABK ?krisiun1 pisze:Skoro zrobiłeś remont silnika to i na II generacji pojeździsz ładnych parę lat, ale najpierw musisz doprowadzić elektrykę silnika do ładu bo bez tego nawet zdrowy silnik będzie mocno "kulał".Pierwsze co nasuwa się po twoim opisie to sonda i przepływomierz skoro jest po strzale.Ale najpewniej będzie podpiąć auto pod VAGa i sprawdzenie bloków pomiarowych.
Witam wiem ze bylo to juz jakis czas temu ale moze jeszcze sie komus przyda mialem to samo z moim abk napiecie na sondzie duze spalanie i przy tym dynamika ursusa a rozwiazanie banalnie proste mechanicy czesto to psuja przy remoncie a raczej przy montazu silnika a wiec do rzeczy jest w tym autki wiazka od alternatora wychodza z niej 3 przewody gruby z oczkiem i 2 cienkie tez z oczkami bodajze niebiedki i brazowy z jakims paskiem i ten brazowy pasuje idealnie na srube alternatora razem z tym grubym a ze jest to wiazka alternatora to tam najczesciej jest on przykrecany tylko jesli ktos zaznaczyl by sobie te przewodt wiedzialby ze ten niepozorny kabelek jest tak naprawde 1 z wielu mas ecu i ma byc przykrecony do glowicy a wiem ze tak czesto jest bo juz w 4 egzemplazach w tym tez moim przekladalem ten kabelek i w kazdym bulo cos robiona albo silnik albo glowica i ten nieszczesny kabelek po tych zabiegach zawsze ladowal na alternatorze zamiast na glowicy
Hehe a sie rozpisalem?P
Pozdrawiam
Hehe a sie rozpisalem?P
Pozdrawiam