Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8s B3 88r] wymiana pompy paliwa nieodpala...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

[1.8s B3 88r] wymiana pompy paliwa nieodpala...

Post autor: audiczka88 » 04 gru 2010, 18:22

witam mam problem. jechalem sobie moim autkiem i cos zaczelo szarpac az w koncu zgaslo i nie odpala. (mam LPG) paliwo jest w baku jakies 5L, iskra jest. chyba nie dochodzi paliwo i dlatego nie odpala wiec moje pytanie brzmi czy ktos wie jak sie wymienia pompe paliwa w audi 80 b3?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2010, 10:22 przez audiczka88, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 gru 2010, 18:45

Troche zamieszałeś. Zgasło na gazie? czy na paliwie. Próbowałeś odpalic na gazie? Jaka to instalacja gazowa?

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 04 gru 2010, 18:49

zgaslo jak jechalem na gazie i juz nie dalo rady odpalic. chociaz powiem ci ze na paliwie juz dawno mi szarpalo wiec moze poszedl jakis przelacznik z gazu na paliwo? sam juz nie wiem. nie wiem jaka to jest instalacja bo kupilem te auto niedawno.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 04 gru 2010, 18:57

Silnik na wtrysku czy na gaźniku?

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 04 gru 2010, 18:58

na gazniku

Awatar użytkownika
darioosh B3/B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
Lokalizacja: warszawa

Post autor: darioosh B3/B4 » 04 gru 2010, 20:23

Ja w mojej niuni wymieniałem pompę paliwa z kanału,jest ona pod podwoziem to taki metalowy walec z podłączonymi z dwóch stron przewodami paliwowymi i z jednej strony są dwa kable.Najszybciej i najprościej sprawdzisz pompę jeśli sam będziesz w kanale a ktoś przekręci kluczyk w stacyjce,będzie słychać że pompa chodzi-takie brzęczenie.Oczywiście zamiast kanału może być podnośnik . <ok>

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 04 gru 2010, 21:26

Ale jak to silnik na gaźniku to pompa paliwa jest mechaniczna, czyli pod maską, przy silniku :roll:

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 05 gru 2010, 16:01

a w ktorym miejscu dokladniej pod ta maska? dzieki

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 gru 2010, 16:20

audiczka88 pisze:a w ktorym miejscu dokladniej pod ta maska? dzieki
Obrazek

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 05 gru 2010, 16:25

dzieki bardzo ide sprawdzic mam nadzieje ze to jest to co sie zepsulo.

Awatar użytkownika
kangol666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 22 sie 2010, 23:46
Lokalizacja: LZA / WU

Post autor: kangol666 » 05 gru 2010, 16:55

Ja tak samo miałem. przeczyszczałem gaznik patrzyłem przeowy itp i problemem był prad po prostu nie dochodził do gaznika. na jakis czas wziałem po prostu prosto z akumulatora do tej wtyczki i działa. Moze to to.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 05 gru 2010, 16:58

Przy silniku na gaźniku pompa jest mechaniczna i podczas załączania zapłonu jej nie słychać. Przykręcona jest do bloku tak jak to jest na zdjęciu pokazane.

A powiedz mi czy sprawdziłeś elektrozawór przełączający LPG/PB? Może on jest uszkodzony i wystarczyłoby go wymienić (on odpowiada za zatrzymanie danego zasilania paliwa podczas przełączna auta za pomocą centralki).

Ja w swojej byłem Coupe też powymieniałem wszystko a wystarczyło tylko ten elektrozawór.

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 05 gru 2010, 17:30

hej nie sprawdzalem elektrozaworu. nie znam sie za bardzo a mozesz mi powiedziec gdzie on jest i jak go sprawdzic?

[ Dodano: 2010-12-05, 17:37 ]
panowie mam problem podalem mylna informacje wlasnie kolega zobaczyl i okazalo sie ze mam wtrys a nie gaznik sorki jak juz pisalem nie znam sie za bardzo.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 05 gru 2010, 17:39

audiczka88 pisze:mozesz mi powiedziec gdzie on jest i jak go sprawdzic?
Pod maską silnika przeważnie montowany jest blisko parownika (ale nie koniecznie). Sprawdzenie jest banalnie proste:

- wystarczy że wsłuchasz się czy jest tyknięcie podczas zmiany pozycji LPG/PB na centralce LPG;

Wygląda ten elektrozawór tak:

http://allegro.pl/valtek-zawor-benzynow ... 27409.html w zależności od producenta jego wygląd może być różny.

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 05 gru 2010, 17:42

a zapalasz na lpg czy na benzynie?
gdyby pompa paliwa byla uszkodzona to na lpg powinien zapalic bez problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl