Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[1.8s B3 88r] wymiana pompy paliwa nieodpala...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

[1.8s B3 88r] wymiana pompy paliwa nieodpala...

Post autor: audiczka88 » 04 gru 2010, 18:22

witam mam problem. jechalem sobie moim autkiem i cos zaczelo szarpac az w koncu zgaslo i nie odpala. (mam LPG) paliwo jest w baku jakies 5L, iskra jest. chyba nie dochodzi paliwo i dlatego nie odpala wiec moje pytanie brzmi czy ktos wie jak sie wymienia pompe paliwa w audi 80 b3?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2010, 10:22 przez audiczka88, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8426
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 gru 2010, 18:45

Troche zamieszałeś. Zgasło na gazie? czy na paliwie. Próbowałeś odpalic na gazie? Jaka to instalacja gazowa?

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 04 gru 2010, 18:49

zgaslo jak jechalem na gazie i juz nie dalo rady odpalic. chociaz powiem ci ze na paliwie juz dawno mi szarpalo wiec moze poszedl jakis przelacznik z gazu na paliwo? sam juz nie wiem. nie wiem jaka to jest instalacja bo kupilem te auto niedawno.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 04 gru 2010, 18:57

Silnik na wtrysku czy na gaźniku?

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 04 gru 2010, 18:58

na gazniku

Awatar użytkownika
darioosh B3/B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
Lokalizacja: warszawa

Post autor: darioosh B3/B4 » 04 gru 2010, 20:23

Ja w mojej niuni wymieniałem pompę paliwa z kanału,jest ona pod podwoziem to taki metalowy walec z podłączonymi z dwóch stron przewodami paliwowymi i z jednej strony są dwa kable.Najszybciej i najprościej sprawdzisz pompę jeśli sam będziesz w kanale a ktoś przekręci kluczyk w stacyjce,będzie słychać że pompa chodzi-takie brzęczenie.Oczywiście zamiast kanału może być podnośnik . <ok>

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 04 gru 2010, 21:26

Ale jak to silnik na gaźniku to pompa paliwa jest mechaniczna, czyli pod maską, przy silniku :roll:

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 05 gru 2010, 16:01

a w ktorym miejscu dokladniej pod ta maska? dzieki

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 gru 2010, 16:20

audiczka88 pisze:a w ktorym miejscu dokladniej pod ta maska? dzieki
Obrazek

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 05 gru 2010, 16:25

dzieki bardzo ide sprawdzic mam nadzieje ze to jest to co sie zepsulo.

Awatar użytkownika
kangol666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 22 sie 2010, 23:46
Lokalizacja: LZA / WU

Post autor: kangol666 » 05 gru 2010, 16:55

Ja tak samo miałem. przeczyszczałem gaznik patrzyłem przeowy itp i problemem był prad po prostu nie dochodził do gaznika. na jakis czas wziałem po prostu prosto z akumulatora do tej wtyczki i działa. Moze to to.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 05 gru 2010, 16:58

Przy silniku na gaźniku pompa jest mechaniczna i podczas załączania zapłonu jej nie słychać. Przykręcona jest do bloku tak jak to jest na zdjęciu pokazane.

A powiedz mi czy sprawdziłeś elektrozawór przełączający LPG/PB? Może on jest uszkodzony i wystarczyłoby go wymienić (on odpowiada za zatrzymanie danego zasilania paliwa podczas przełączna auta za pomocą centralki).

Ja w swojej byłem Coupe też powymieniałem wszystko a wystarczyło tylko ten elektrozawór.

audiczka88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2010, 21:03

Post autor: audiczka88 » 05 gru 2010, 17:30

hej nie sprawdzalem elektrozaworu. nie znam sie za bardzo a mozesz mi powiedziec gdzie on jest i jak go sprawdzic?

[ Dodano: 2010-12-05, 17:37 ]
panowie mam problem podalem mylna informacje wlasnie kolega zobaczyl i okazalo sie ze mam wtrys a nie gaznik sorki jak juz pisalem nie znam sie za bardzo.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 05 gru 2010, 17:39

audiczka88 pisze:mozesz mi powiedziec gdzie on jest i jak go sprawdzic?
Pod maską silnika przeważnie montowany jest blisko parownika (ale nie koniecznie). Sprawdzenie jest banalnie proste:

- wystarczy że wsłuchasz się czy jest tyknięcie podczas zmiany pozycji LPG/PB na centralce LPG;

Wygląda ten elektrozawór tak:

http://allegro.pl/valtek-zawor-benzynow ... 27409.html w zależności od producenta jego wygląd może być różny.

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 05 gru 2010, 17:42

a zapalasz na lpg czy na benzynie?
gdyby pompa paliwa byla uszkodzona to na lpg powinien zapalic bez problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl