[B3 1.8 PM] wypadanie zapłonów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Za przyspieszenie zapłonu odpowiada sterownik, a ustawienie palca jest prawidłowe bo na punkcie zero palec jest pod pierwszym cylindrem tylko ten plasticzek na tym zdjęciu pod palcem się przekręcił i to widać że nie jest na swoim miejscu przez co znak o który Ci chodzi jest nie widoczny sorki ale zdjęcie robiłem na szybko, zastanawia mnie jeszcze kwestia wyciągnięcia się paska rozrządu
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Pytałem się bo nie widzę gruszki wiec masz ten nowszy monotronic. Mnie tylko interesuje ta iskra że w 2 masz jak powinno być a w dwóch gróba i mały przeskok to świadczy o uszkodzonym izolatorze gdzieś na rozdzielni. Iska powinna byś cienka fioletowa na odległość ok 2cm to świadczy o dobrych izolatorach.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Hmm skoro tak mówisz to najwyżej jutro kupię jeszcze kopułkę i palec bo rzeczywiście jest to bardzo dziwne mnie jeszcze strasznie ciekawia te iskry na rozrzadzie
[ Dodano: 2018-02-28, 01:18 ]
Nie odzywałem się długo ale w końcu doszedłem do tego co to było i uwaga uwaga winne były nowe kable sciągnąłem blaszki które poprawiają mocowanie na świecy i ujrzałem że kazdy kabel na jednej wysokości miał dziurkę przez którą iskra uciekała na blaszki a z tych bezpośredio na blok dlatego świecił mi cały rozrząd a nie było widać przeskoku iskry bo dotykały bezpośrednio bloku co ciekawe moja audi na używanych przewodach z innych aut tez miała wypadanie zapłonu nie wiedzieć czemu dodam że kable były firmy BERU i wymiana na inne całkowicie rozwiązała problem więc dzieki za poświęcenie i odpowiedzi pozdrawiam!
[ Dodano: 2018-02-28, 01:18 ]
Nie odzywałem się długo ale w końcu doszedłem do tego co to było i uwaga uwaga winne były nowe kable sciągnąłem blaszki które poprawiają mocowanie na świecy i ujrzałem że kazdy kabel na jednej wysokości miał dziurkę przez którą iskra uciekała na blaszki a z tych bezpośredio na blok dlatego świecił mi cały rozrząd a nie było widać przeskoku iskry bo dotykały bezpośrednio bloku co ciekawe moja audi na używanych przewodach z innych aut tez miała wypadanie zapłonu nie wiedzieć czemu dodam że kable były firmy BERU i wymiana na inne całkowicie rozwiązała problem więc dzieki za poświęcenie i odpowiedzi pozdrawiam!