
wydawało mi sie ze jest to drudna robota ale wcale nie
moim zdaniem lepiej ustawić zapłon trochę przyśpieszony
Coś z silniczkiem krokowym nastawnika przepustnicy, ale jeśli masz dobre wolne obroty to raczej nie ma co się martwić.djjayel pisze:282 Regulator położenia przepustnicy-V60
nieprawidłowy sygnał
Pewnie sprawdzałeś na zgaszonym silniku.djjayel pisze:515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
Prawdopodobnie przez pracę na LPGdjjayel pisze:537 Regulacja Lambda
przekroczona wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY
Możliwe że czujnik temperatury wysiada albo ktoś go odłączał.djjayel pisze:522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
Przez LPGdjjayel pisze:525 Lambda Sonda-G39
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
A silnik nie falował na obrotach gdy ustawiałeś kąt? Albo nie dodawałeś gazu?djjayel pisze:Martwi mnie to, że przy ustawianiu zapłonu w momencie jak lampa błyskała to punkt 6 stopni nie był w jednym miejscu tylko było wahanie około 1cm. Czy to normalne???