Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK 115 KM] zwiesza sie na obrotach,szarpie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

[2.0 ABK 115 KM] zwiesza sie na obrotach,szarpie

Post autor: limal19 » 12 sie 2012, 22:22

witam koledzy mam taki delikatny kłopot w swojej nowej cupecie , auto zawiesza sie na obrotach podczas jazdy,falowań obrotów niema, co do szarpania to jadąc ze stała prędkoscią szarpie i jak za lekko mu się gazu doda,a i jeszcze jedno jest trachnięta sonda lambda i jest odłączona czy coś się będzie działo z autem jeśli jest odłączona z góry dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 12 sie 2012, 22:25

Jeśli obroty to silniczek krokowy,a sonde lepiej mieć podłączona bo spalanie mozna mieć ogromne przerabiałem to już też mam silnik ABK

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 12 sie 2012, 22:30

tylko ze ten krokowiec byl przemywany , a wyglada to tek jakby przepustnica sie zawieszała i nieschodziła do konca bo on niefaluje tylko zawiesi sie i stoi naprzyklad na 2 tys obr a sonda odlaczona i ze niby jest na trybie awaryjnym niewiesz kolego jaki jest koszt sondy, noi to okrutne szarpanie

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 12 sie 2012, 22:35

Przepływomierz to mozliwe a nie miałes wybuchu gazu ja za swoja sonde ori zapłaciłem 330 zl. w przepływomierzu czasami też zbiera sie syf wez wykrec i zobacz czy ta płyka w srodku przepływomierza chodzi prawidłowo czy nie jest pogieta itp

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 12 sie 2012, 22:38

nie mam w tej cupecie lpg ale sprawdze to co mowisz. dodam jeszcze ze szarpanie jest i na zimnym i ciepłym silniku

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 12 sie 2012, 22:39

http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.

[ Dodano: 2012-08-12, 22:42 ]
U mnie z uszkodzona sonda spalanie wzrosło z 12 do 18 l lpg .Jesli zimny i ciepły to zobacz tą klapke no i silnik krokowy na to też znalazłem sposób :-D

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 12 sie 2012, 22:42

garry99 pisze:http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.
dzieki kolego za info o sondzie jutro jeszcze odstawiam ja do gazownika na montaz sekwencj

[ Dodano: 2012-08-12, 22:43 ]
garry99 pisze:http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.

[ Dodano: 2012-08-12, 22:42 ]
U mnie z uszkodzona sonda spalanie wzrosło z 12 do 18 l lpg .Jesli zimny i ciepły to zobacz tą klapke no i silnik krokowy na to też znalazłem sposób :-D
jaki msz sposób na to

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 13 sie 2012, 04:46

Zawieszanie obrotów? TPS!
Przerabiałem to już... :-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 sie 2012, 07:50

limal19 pisze: noi to okrutne szarpanie
co do szarpania to sprawdź słynny przekaźnik 30 pod nogami kierowcy jest tu nawet specjalny temat o nim

[ Dodano: 2012-08-13, 07:51 ]
b4-abk-przekaznik-numer-30-t22250.html

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 13 sie 2012, 17:40

HeavenQueen pisze:Zawieszanie obrotów? TPS!
Przerabiałem to już... :-)
i co było przyczyna zawieszajacych sie obrotow i jak rozwiazales ten problem

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 13 sie 2012, 19:58

limal19 pisze:tylko ze ten krokowiec byl przemywany , a wyglada to tek jakby przepustnica sie zawieszała i nieschodziła do konca bo on niefaluje tylko zawiesi sie i stoi naprzyklad na 2 tys obr a sonda odlaczona i ze niby jest na trybie awaryjnym niewiesz kolego jaki jest koszt sondy, noi to okrutne szarpanie
Looknij do mojego tematu dotyczącego czyszczenia silniczka krokowego:
80-b3-czyszczenie-silniczka-krokowego-w-pm-t69616.html

Temat dotyczący wymiany sondy lambda:
80-b3-pm-wymiana-sondy-lambda-t70506.html

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 13 sie 2012, 20:17

z tego co wiec to krokowiec w ABK jest nie rozbieralny przynajmniej ja takowa mam można go jedynie moczyć w benzin

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 15 sie 2012, 12:07

Kiedyś dowiedziałem się, że dobrze jest moczyć nawet w acetonie. Jest silniejszy od benzyny. Tylko, że ani benzyna ani aceton nie są wskazane ponieważ totalnie wysuszają. O wiele lepsza jest ropa.

Krokowiec "wysuszony na pieprz" i wpięty zaczyna mocno w środku trzeć. Po krótkim nawet takim używaniu może być bezpowrotnie uszkodzony i się zawieszać.

Tymczasem "agresywność" ropy jest zbliżona do benzyny. Można na przykład dłużej moczyć. Ropa również ma dobre właściwości penetracyjne i co najważniejsze smarne.

A "zawieszanie się obrotów" wynika właśnie z przytartego silniczka krokowego.

Dlatego jak już aceton czy benzyna to obowiązkowo należy nasmarować silniczek.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 15 sie 2012, 12:13

NAFTA!!!
POMAGA!

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 15 sie 2012, 12:29

Po nafcie też trzeba smarować bo nafta w porównaniu do ropy wysycha.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl