[2.0 ABK 115 KM] zwiesza sie na obrotach,szarpie
[2.0 ABK 115 KM] zwiesza sie na obrotach,szarpie
witam koledzy mam taki delikatny kłopot w swojej nowej cupecie , auto zawiesza sie na obrotach podczas jazdy,falowań obrotów niema, co do szarpania to jadąc ze stała prędkoscią szarpie i jak za lekko mu się gazu doda,a i jeszcze jedno jest trachnięta sonda lambda i jest odłączona czy coś się będzie działo z autem jeśli jest odłączona z góry dzięki za pomoc
http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.
[ Dodano: 2012-08-12, 22:42 ]
U mnie z uszkodzona sonda spalanie wzrosło z 12 do 18 l lpg .Jesli zimny i ciepły to zobacz tą klapke no i silnik krokowy na to też znalazłem sposób
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.
[ Dodano: 2012-08-12, 22:42 ]
U mnie z uszkodzona sonda spalanie wzrosło z 12 do 18 l lpg .Jesli zimny i ciepły to zobacz tą klapke no i silnik krokowy na to też znalazłem sposób
dzieki kolego za info o sondzie jutro jeszcze odstawiam ja do gazownika na montaz sekwencjgarry99 pisze:http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.
[ Dodano: 2012-08-12, 22:43 ]
jaki msz sposób na togarry99 pisze:http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.
[ Dodano: 2012-08-12, 22:42 ]
U mnie z uszkodzona sonda spalanie wzrosło z 12 do 18 l lpg .Jesli zimny i ciepły to zobacz tą klapke no i silnik krokowy na to też znalazłem sposób
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
co do szarpania to sprawdź słynny przekaźnik 30 pod nogami kierowcy jest tu nawet specjalny temat o nimlimal19 pisze: noi to okrutne szarpanie
[ Dodano: 2012-08-13, 07:51 ]
b4-abk-przekaznik-numer-30-t22250.html
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Looknij do mojego tematu dotyczącego czyszczenia silniczka krokowego:limal19 pisze:tylko ze ten krokowiec byl przemywany , a wyglada to tek jakby przepustnica sie zawieszała i nieschodziła do konca bo on niefaluje tylko zawiesi sie i stoi naprzyklad na 2 tys obr a sonda odlaczona i ze niby jest na trybie awaryjnym niewiesz kolego jaki jest koszt sondy, noi to okrutne szarpanie
80-b3-czyszczenie-silniczka-krokowego-w-pm-t69616.html
Temat dotyczący wymiany sondy lambda:
80-b3-pm-wymiana-sondy-lambda-t70506.html
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Kiedyś dowiedziałem się, że dobrze jest moczyć nawet w acetonie. Jest silniejszy od benzyny. Tylko, że ani benzyna ani aceton nie są wskazane ponieważ totalnie wysuszają. O wiele lepsza jest ropa.
Krokowiec "wysuszony na pieprz" i wpięty zaczyna mocno w środku trzeć. Po krótkim nawet takim używaniu może być bezpowrotnie uszkodzony i się zawieszać.
Tymczasem "agresywność" ropy jest zbliżona do benzyny. Można na przykład dłużej moczyć. Ropa również ma dobre właściwości penetracyjne i co najważniejsze smarne.
A "zawieszanie się obrotów" wynika właśnie z przytartego silniczka krokowego.
Dlatego jak już aceton czy benzyna to obowiązkowo należy nasmarować silniczek.
Krokowiec "wysuszony na pieprz" i wpięty zaczyna mocno w środku trzeć. Po krótkim nawet takim używaniu może być bezpowrotnie uszkodzony i się zawieszać.
Tymczasem "agresywność" ropy jest zbliżona do benzyny. Można na przykład dłużej moczyć. Ropa również ma dobre właściwości penetracyjne i co najważniejsze smarne.
A "zawieszanie się obrotów" wynika właśnie z przytartego silniczka krokowego.
Dlatego jak już aceton czy benzyna to obowiązkowo należy nasmarować silniczek.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: