Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] 2.3E NG problem z obrotami.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 paź 2015, 21:57

chojnass pisze: czarny gruby to TEN tak?
Tak
chojnass pisze:czerwono powinien być podpięty pod nim tak?
Tak zobacz w okolicach filtra powietrza. Albo zaślep króciec do którego był podłączony aby nie ssało powietrza.

Awatar użytkownika
chojnass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 24 lip 2014, 19:49
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: chojnass » 16 paź 2015, 15:02

Tak jak wspomniałeś, on powinien iść do filtra powietrza, czyli są dwa otwory, w przepustnicy, a drugi w filtrze, w którym miejscu?

[ Dodano: 2015-10-16, 15:02 ]
A na przykład sonda lambda? jakiś czujnik spalania stukowego? przez takie coś mogą być takie objawy?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 paź 2015, 15:47

Może przez sondę jeśli by była dawała bardzo przekładane sygnały przez co komputer by zubażał mieszankę aż silnik nie dwałby rady pracować. Ale to można wykluczyć odłączając sondę + ewentualnie podpinając wejście sonda->komputer do masy aby mieć pewność że nie złapie żadnego napięcia.

Podałem ci bardzo prawdopodobną przyczynę problemu którą też sam potwierdziłeś plakiem, więc po co szukasz dalej dziury w całym

Awatar użytkownika
chojnass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 24 lip 2014, 19:49
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: chojnass » 16 paź 2015, 16:39

Czy TO jest kostka od sondy? Tak tylko dziś znowu walczyłem z nieszczelnością, wąż od krokowca poprawiłem żeby się nie zgniatał, nawet pozakładałem opaski zaciskowe, psikałem plakiem i obroty już się nie podnoszą, ale co z tego jak dalej faluje.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 paź 2015, 17:46

Nie to co zaznaczyłeś to jest wtyczka wtryskiwacza rozruchowego. Kostki od sonyd są pod aparatem zapłonowym. Podłaczenie sondy składa się z pojedyńczego złącza z czarnym przewodem i kostki 2 pinowej z dwoma białymi kablami z jednej strony.

Awatar użytkownika
chojnass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 24 lip 2014, 19:49
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: chojnass » 18 paź 2015, 11:37

Ok znalazłem, u mnie ogólnie jest pęknięta guma od maglownicy i cieknie z tłoku lekko, ale mniejsza, i cały kabel od sondy jest w płynie hydraulicznym w kilu miejscach kabel ma uszkodzony pancerz i kabel jest odkryty tz. widać dwa białe i jeden czarny i sama sonda wkręcona przed KATEM też jest w płynie hydraulicznym bo widocznie popłynął po kablu. To też może mieć jakiś wpływ?

[ Dodano: 2015-10-18, 11:37 ]
Audi zrobione, można zamykać temat. ;-)

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 18 paź 2015, 12:10

I co było przyczyną ??

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 paź 2015, 12:11

To może napisz jaka była przyczyna dla potomności.

Awatar użytkownika
chojnass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 24 lip 2014, 19:49
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: chojnass » 18 paź 2015, 12:24

oo pardon, faktycznie, powinienem napisać ;-) Wiec tak, przepustnica, duża miała luz. Wystarczyło lekko dotknąć i auto od razu zaczynało falować (ale tylko ciepłe)

krislen87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 20 wrz 2015, 09:45
Lokalizacja: Ostrava

Post autor: krislen87 » 05 sty 2016, 14:08

panowie dziwny problem. obroty normalne w okolicach 800. nie pokazuje temperatury silnika. wymienilem wczoraj termostat i czujnik 2 piny. wiatrak sie wlacza. wszystko wyglada ok po za jedna rzecza. jak tylko wskazowka temperatury zacznie sie podnosic obroty wzrastaja na 1000-1100. prosze o pomoc. ;(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga