[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
kais1234, pisz że po polsku i stosuj znaki interpunkcyjne tak by dało się to czytać to po pierwsze, po drugie sprawdziłeś że iskry brak :?: że tak twierdzisz
A potem dopiero trzeba szukać co jest przyczyną tego stanu rzeczy.
jeśli nie to sprawdź.kais1234 pisze:mysle ze moze czujnik halla
A potem dopiero trzeba szukać co jest przyczyną tego stanu rzeczy.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
No zobacz, ja naprawiłem na krótką chwilę i chyba z 40 tys. km tak zrobiłem i jeżdżę tak nadal.
Odpala na gazie od razu, nie strzela, nie gaśnie. Przez niecałe 2 lata ani jednego strzału na gazie przez prawie 70 tys. km.
Ale lepiej szukać chgw jakie kolanka, bździnki malinki, wstawiać blosy, cudować, czarować itd. itp. <ok>
Odpala na gazie od razu, nie strzela, nie gaśnie. Przez niecałe 2 lata ani jednego strzału na gazie przez prawie 70 tys. km.
Ale lepiej szukać chgw jakie kolanka, bździnki malinki, wstawiać blosy, cudować, czarować itd. itp. <ok>
Było: VIII 2008 - X 2008 - B3 1.8PM; X 2008 - III 2010 B3 1.6PP; -> IV 2010 - VIII 2013 B3 1.6D
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?
[B4 2.3 NG] problem z zapłonem
Pany poradźcie mi, albo powiedzcie co robię źle.. Wymieniałem ostatnio uszczelniacze zaworowe, przy czym zdejmowałem głowice, i gdy demontowałem aparat zapłonowy, to nie zaznaczyłem sobie jego ustawienia ;/ zwyczajnie zapomniałem.. Po złożeniu wszystkiego do kupy, auto nie chciało odpalić. Po paru próbach załapało, ale zaraz zdechło. Zacząłem ustawiać aparat zapłonowy, i znalazłem punkt w którym auto zpaliło elegancko, ale problem jest taki, że jak chce nim jechać to nie ma mocy, muli go i gaśnie, ale jak :shock: chodzi po odpaleniu to bajka czytałem na forum poradnik jak ustawić zapłon i tak : rozrząd mam ustawiony na znakach, a palec jest ustawiony na przewód wysokiego napięcia pierwszego cylindra. I tu pytanie co jest nie tak skoro auto odpala i jest git, a jak próbuje nim jechać to zdycha? A gdy odpali i próbuje zmienić położenie aparatu, kręcąc nim w prawo lub lewo, to auto gaśnie ;/ wiec o co tu chodzi? :?: :shock:
Ostatnio zmieniony 12 lip 2015, 09:22 przez feltQ200, łącznie zmieniany 1 raz.
Było Audi 80 B3 1.8 SF sedan
Jest Audi 80 B4 2.3 NG Avant Quattro
Jest Audi 80 B4 2.3 NG Avant Quattro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Bo to sposób ustawienia tylko do odpalenia aby dało się wyregulować zapłon lampą albo ewentualni na słuch (ale nie polecam tej metody osobom bez doświadczenia).feltQ200 pisze:forum poradnik jak ustawić zapłon i tak : rozrząd mam ustawiony na znakach, a palec jest ustawiony na przewód wysokiego napięcia pierwszego cylindra.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
nie będzie gitara.Jarewa pisze:Pewnie ustawiałeś palec na znak na kole "0" ustaw koło zamachowe na znak 15st. i wtedy palec aparatu na znaki będzie gitara.
palec ustawia się na nacięcie na aparacie zapłonowym, gdy w okienku skrzyni na kole zamachowym pojawia się 0. Nie inaczej.
znak kreski 15 stopni służy do ustawiania zapłonu na lampę.
pozdrawiam
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bedzie bedzie:) prawie idealnie przetestowane i nie tylko w NG kiedy znak ustawimy na punkt zapłonu i palec na kreski jest prawie idealnie.
Tak się ustawia tylko do odpalenia i późniejszego ustawienia. Niestety nie jest tez tak kolorowo nie wszystkie silniki na kole maja te punkty.palec ustawia się na nacięcie na aparacie zapłonowym, gdy w okienku skrzyni na kole zamachowym pojawia się 0. Nie inaczej.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga