(B3 2,3 20v 7A) który pin/kabel do diagnostyki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
(B3 2,3 20v 7A) który pin/kabel do diagnostyki
Jak w temacie który pin albo kolor kabelka przy sterowniku jest od diagnostyki komputer na 2 wtyczki hitachi.
gniazda do diagnostyki
we wtyczce czarnej jest
czerwono /czarny +
brązowy -
wtyczka biała
biały ??
czarno/biały do diagnostyki ( wg.rysunku z książki )
kabelek ten leci do czarnej wtyczki obok dodatkowego zestawu przekaźników pod kierownicą.
Jest tam cała listwa ze złączkami różnych kolorów. Szukaj czarnej, one są jakby podwójne i nas interesuje mniejsza część pin nr.3
W mniejszej części wtyczki jest 4 piny
1.biały
2.szaro/żółty
3. czarno/biały - to ten
4.brak
we wtyczce czarnej jest
czerwono /czarny +
brązowy -
wtyczka biała
biały ??
czarno/biały do diagnostyki ( wg.rysunku z książki )
kabelek ten leci do czarnej wtyczki obok dodatkowego zestawu przekaźników pod kierownicą.
Jest tam cała listwa ze złączkami różnych kolorów. Szukaj czarnej, one są jakby podwójne i nas interesuje mniejsza część pin nr.3
W mniejszej części wtyczki jest 4 piny
1.biały
2.szaro/żółty
3. czarno/biały - to ten
4.brak
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możesz próbować wymigać te kody przez ten bezpiecznik bo to powinno być połączone z gniadem OBD. Tylko zrób sobie lampkę podłączoną do plusa, drugi koniec żarówka wsadź w to gniazda bezpiecznika i na chwilę połącz kabel wsadzony w miejsce bezpiecznika z masą.
Masz 50% szans że trafisz na właściwy styk bezpiecznika.
A chyba powinno się jeździć bez tego bezpiecznika. Bo np. w NG wsadzenie go blokuje zapłon do jego ustawiania.
Masz 50% szans że trafisz na właściwy styk bezpiecznika.
A chyba powinno się jeździć bez tego bezpiecznika. Bo np. w NG wsadzenie go blokuje zapłon do jego ustawiania.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
dokładnie tak jest w NG a co do 7A nic o tym nie znalazłem, tylko jedna istotna sprawa ori u mnie było NG przeswapowałem na 7A, brakuje jednego kabla przy wtyczce od ecu , napisałem do kolegi krótki w sprawie ''pinologi'' zobaczymy czy się uda coś jeszcze odratować jak nie to wymiana instalacji od silnikamaciek889 pisze:. Bo np. w NG wsadzenie go blokuje zapłon do jego ustawiania.