[ b4 2.3 20v 7A] brak mocy
Regulator sprawdzony nie puszcza nic.
Ewidentnie problem z laniem paliwa, gdyz spaliny okrutne jak i ilosc benzyny w oleju.
Mysle jeszcze czy moze miec wplyw na to wyzsze cisnienie z pompy paliwa bo mam dalej z ke jet.
I pytanko czy dobrze mysle, ze jak wyciagne listwe to wtryski powinny dzialac sekwencyjnie, czy wszystkie na raz?
Ewidentnie problem z laniem paliwa, gdyz spaliny okrutne jak i ilosc benzyny w oleju.
Mysle jeszcze czy moze miec wplyw na to wyzsze cisnienie z pompy paliwa bo mam dalej z ke jet.
I pytanko czy dobrze mysle, ze jak wyciagne listwe to wtryski powinny dzialac sekwencyjnie, czy wszystkie na raz?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
pompa tutaj nie ma nic do rzeczy, pompa w coupe 7A jest 4 barowa, a pompa w sedanie 7A jest 6 barowa taka sama jak w kjecie. To nie ma nic do rzeczy.
wtryskiwacze oczywiście powinny pracować sekwencyjnie, a nie jak w kjecie jednocześnie.
Uważam nadal że masz babola gdzieś i to dużego, skoro tyle pali.
Nie pozostaje Ci nic innego jak tylko podmieniać części na sprawne i sprawdzać. I nie jest powiedziane, że potencjometr naprawiłeś poprawnie.
[ Dodano: 2012-05-13, 20:07 ]
Sprawdzić przepływkę, sprawdzić wtryskiwacze, sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, wypie...lić układ filtra aktywnego, zrobić odmę silnika zewnętrzną, posprawdzać 10 razy!!! nieszczelności w dolocie (nieszczelna odma również jest nieszczelnością dolotu!) , sprawdzic sondę lambda, knocksensory skoro kupiłeś to podmienić. Próbować zczytać kody błędów, albo błyski albo vagiem. Sprawdzić grupę zerową.
[ Dodano: 2012-05-13, 20:08 ]
wtryskiwacze wykosztować się i wymienić na bosche. Wywalić opornicę wtrysków z podszybia.
[ Dodano: 2012-05-13, 20:12 ]
aha, przeplywka z 7A ma końcówkę A . Koniec kropka. 054133471A - inna nawet nie ruszy.
nei wiem co miałeś za przepływkę z B na końcu...
wtryskiwacze oczywiście powinny pracować sekwencyjnie, a nie jak w kjecie jednocześnie.
Uważam nadal że masz babola gdzieś i to dużego, skoro tyle pali.
Nie pozostaje Ci nic innego jak tylko podmieniać części na sprawne i sprawdzać. I nie jest powiedziane, że potencjometr naprawiłeś poprawnie.
[ Dodano: 2012-05-13, 20:07 ]
Sprawdzić przepływkę, sprawdzić wtryskiwacze, sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, wypie...lić układ filtra aktywnego, zrobić odmę silnika zewnętrzną, posprawdzać 10 razy!!! nieszczelności w dolocie (nieszczelna odma również jest nieszczelnością dolotu!) , sprawdzic sondę lambda, knocksensory skoro kupiłeś to podmienić. Próbować zczytać kody błędów, albo błyski albo vagiem. Sprawdzić grupę zerową.
[ Dodano: 2012-05-13, 20:08 ]
wtryskiwacze wykosztować się i wymienić na bosche. Wywalić opornicę wtrysków z podszybia.
[ Dodano: 2012-05-13, 20:12 ]
aha, przeplywka z 7A ma końcówkę A . Koniec kropka. 054133471A - inna nawet nie ruszy.
nei wiem co miałeś za przepływkę z B na końcu...
Juz jest duzo lepiej
Czujnik temp dziala, potencometr przepustnicy takze.
Spalanie spadlo do ok 20 przy butowaniu.
Knocki jednak do wymiany bo czasem nie wchodzi na obroty czasem puknie w dolot. Czasem tez wystepouje spadek mocy przy ok 4k i pozniej ciagnie.
Przeplywka pewnie odpowiada za terazniejszy brak wolnych obrotow. Po scisnieniu weza od krokowki, na wolnych pracuje normalnie.
[ Dodano: 2012-05-13, 22:27 ]
Gorny numer mialem ten sam
Mialem ten rodzaj bez A na koncu jak tu:
Uploaded with ImageShack.us
I ten drugi tez mial ten sam numer.
Ale pod nim jest drugi AFH60-01A a ja mialem zamiast A to B
Czujnik temp dziala, potencometr przepustnicy takze.
Spalanie spadlo do ok 20 przy butowaniu.
Knocki jednak do wymiany bo czasem nie wchodzi na obroty czasem puknie w dolot. Czasem tez wystepouje spadek mocy przy ok 4k i pozniej ciagnie.
Przeplywka pewnie odpowiada za terazniejszy brak wolnych obrotow. Po scisnieniu weza od krokowki, na wolnych pracuje normalnie.
[ Dodano: 2012-05-13, 22:27 ]
Gorny numer mialem ten sam
Mialem ten rodzaj bez A na koncu jak tu:
Uploaded with ImageShack.us
I ten drugi tez mial ten sam numer.
Ale pod nim jest drugi AFH60-01A a ja mialem zamiast A to B
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ok, przepływki są rzeczywiście z 7A, z tym, że jeśli wymieniałeś same druciki a nie obudowy, to masz tam przedmuchy, bo one nie pasują wymiennie w miejsce montażowe w obudowę przepływomierza, mają inne uszczelnienia.
Spalanie na poziomie 20 przy butowaniu (zależy jakim) można uznac za albo górne stany wyższe ale normalne, lub też za jeszcze zbyt wysokie, zależy jakie to butowanie jest.
ciąg dalszy to wtryskiwacze, i jeśli gdzieś tam przerwie zapłon, to szukaj w układzie zapłonowym baboli, paluch, zębatka aparatu zapłonowego, kable...
Spalanie na poziomie 20 przy butowaniu (zależy jakim) można uznac za albo górne stany wyższe ale normalne, lub też za jeszcze zbyt wysokie, zależy jakie to butowanie jest.
ciąg dalszy to wtryskiwacze, i jeśli gdzieś tam przerwie zapłon, to szukaj w układzie zapłonowym baboli, paluch, zębatka aparatu zapłonowego, kable...
Przeplywki wymieniane cale, takze mam nadzieje ze ta druga tez byla uszkodzona.
Hall zmieniony na nowy, palec, kopulka kable nowe. Zebatka zalozona mosiezna.
Jedynie wyczytalem ze w starszych 7A trzeba ustawic zaplon na zblokowanym komputerze w trybie serwisowym. Nie wiem jak go zblokowac i na ile ustawic zaplon moze ktos ma dane?
Hall zmieniony na nowy, palec, kopulka kable nowe. Zebatka zalozona mosiezna.
Jedynie wyczytalem ze w starszych 7A trzeba ustawic zaplon na zblokowanym komputerze w trybie serwisowym. Nie wiem jak go zblokowac i na ile ustawic zaplon moze ktos ma dane?
Ale moment 20L przy bucie to zupełnie normalne spalanie...
Przepływkę jak nie ruszyła, to musiałeś mieć totalnie walniętą, zorganizuj jakąś sprawną, one są wszystkie wymienne czy nowsza czy starsza wersja 7A. To spowalnianie w zakresie jakichś tam obrotów niekoniecznie musi być spowodowane stukowcami, równie dobrze TPS też może takie jajca robić. Krokowca sprawdzałeś czy działa z tymi wolnymi ? Tam też masz mikroprzełącznik od wolnych na przepustnicy, musi być w pozycji closed, dobrze masz tam ustawioną regulację ?
Zapłon normalnie ustawiasz rozrządem i ewentualnie aparatem zapłonowym, za resztę odpowiadają mapy.
Przepływkę jak nie ruszyła, to musiałeś mieć totalnie walniętą, zorganizuj jakąś sprawną, one są wszystkie wymienne czy nowsza czy starsza wersja 7A. To spowalnianie w zakresie jakichś tam obrotów niekoniecznie musi być spowodowane stukowcami, równie dobrze TPS też może takie jajca robić. Krokowca sprawdzałeś czy działa z tymi wolnymi ? Tam też masz mikroprzełącznik od wolnych na przepustnicy, musi być w pozycji closed, dobrze masz tam ustawioną regulację ?
Zapłon normalnie ustawiasz rozrządem i ewentualnie aparatem zapłonowym, za resztę odpowiadają mapy.
TPS plynnie zmienia napiecie jak i opornosc bez zadnych skokow w pelnym zakresie.
Krokowiec dziala, jak go odepne to auto przygasa, i slysze na wolnych jak powietrze rurkami leci.
Zastanawia mnie strzelanie w dolot przy naglym dodaniu gazu od zera, przeplywke dzisiaj pomierzylem zero reakcji pomiedzy 1 a 2 pinem. Przed naprawa przepustnicy tego nie bylo, czym to moze byc spowodowane?
Chetnie kupie taka przeplywke tylko koniecznie sprawna, tylko wez to znajdz w rozsadnej kasie
Krokowiec dziala, jak go odepne to auto przygasa, i slysze na wolnych jak powietrze rurkami leci.
Zastanawia mnie strzelanie w dolot przy naglym dodaniu gazu od zera, przeplywke dzisiaj pomierzylem zero reakcji pomiedzy 1 a 2 pinem. Przed naprawa przepustnicy tego nie bylo, czym to moze byc spowodowane?
Chetnie kupie taka przeplywke tylko koniecznie sprawna, tylko wez to znajdz w rozsadnej kasie