Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ b4 2.3 20v 7A] brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 lis 2011, 16:52

i28 pisze:Nędza. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
zrób dla mnie kostkę, to będzie lepiej ;)

Wiem ,że nędza.

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 16 lis 2011, 17:09

Dużo dłuższa skrzynia niż w B2, ale to nie problem, kto jeździ powyżej 180. :lol:

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 lis 2011, 19:29

a to swiece jakie dzis wywalilem z mojego audi wyglada na to ze ktos chyba dlugo ich nie zmienial.

Obrazek

Obrazek obok nowa NGK


nie wiem wogole jak mozna tak nie dbac o samochod, jest strasznie zaniedbany powoli postaram sie wszystko doprowadzic do ładu, nie mogl bym spac jak bym go sprzedal...

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 16 lis 2011, 19:50

Szału nie robią, resztę zapłonówki też zmień.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 lis 2011, 19:59

kopulke i palec juz zmienilem jeszcze tylko przewody mi zostaly.. goscio w sklepie mi powiedzial ze do tego modelu silnika jest tylko jeden typ swiec

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 lis 2011, 21:12

wg intercarsu te silniki po numerze świec z etki są zamiennikami. Stawiam na bosche:

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 16 lis 2011, 21:20

teraz to ju pozamiatane. jakis czas wytrzymaja . te stare to chyba kilka lat nie byly wymieniane

[ Dodano: 2011-11-25, 15:07 ]
zauwazylem kolejny dziwny objaw. jak jade i np przytrzymam go na chwile na obrotach 5 tys i pozniej jak daje gazu to zaczyna strzelac i nie chce bardzo przyspieszac

lucky888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:34

Post autor: lucky888 » 26 gru 2011, 00:45

Widze że ukolego tak jaku mnie. Zrobie jedną rzecz suje się następna.
Powoli trace cierpliwość do 7A. Mam dawce na 2.2 T i chyba ójdę w tym kierunku.

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 26 gru 2011, 13:10

lucky888 pisze:Widze że ukolego tak jaku mnie. Zrobie jedną rzecz suje się następna.
Powoli trace cierpliwość do 7A. Mam dawce na 2.2 T i chyba ójdę w tym kierunku.
A tam jeszcze więcej droższych dupereli do naprawiania...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 gru 2011, 19:39

taaa... zamienił stryjek siekierkę na kijek ;) hehehe

lucky888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:34

Post autor: lucky888 » 27 gru 2011, 10:00

Szwagier jeżdził S2 kilka lat i żadnych problemów z czujnikami, przepustnicami, przepływomierzami. A też lekko nie miała. Ale to nie jeden powód do zmiany na 2.2 T. O ile na miękkim podłożu przy dużej prędkości potrafi ładnie pójśc bokiem, to na asfalcie troche tych koni i momentu brakuje.

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 10 maja 2012, 22:58

Panowie 7a moje po swapie pali jak smoczyca.
Spaliny takie ze az w ocy gryzie.
Po wyblyskaniu wyszly bledy 2232 przeplywka oraz 2312 czujnik temp.
Dolot szczelny jednakze falowanie straszne na wolnych, po przegazowaniu czesto gasnie.
Opornica sprawdzona na kazdej parze ok 9ohm, wtryski leja ladna mgielke.
Na jutro zamowiony nowy czujnik, jednak nie ori, ktory kosztuje krocie :(
Czujnik mam 4 pinowy brazowy, czy on moze az tak podlewac??
Im silnik cieplejszym tym wiekszy problem z zapalaniem.
Jak posprawdzac te rzeczy i na co jeszcze zwrocic uwage?

[ Dodano: 2012-05-11, 21:48 ]
Problem czujnika rozwiazany zamiast zalozyc ori 4 pinowy ktos zalozyl zamiennik 3 pinowy, gdzie brakujacy pin szedl wlasnie do sterownika.
Jako ze nie mozna dostac ori 4 pinowego poza aso za bajonska cene, kupilem taki jak w nowszych 7a wkrecany w glowice i wkrecilem go zamiast czujnika od kontrolki.
Blad oczywiscie zniknal.

Zostaly teraz 2 bledy przeplywki i potencjometr przepustnicy.

Spalanie 120litrow/100km :shock:

Na 10 litrach dokladnie 8,5km zrobilem.

Sprawdzalem sonde lambda i na wyjsciu ze sterownika ciagle 0V a wydaje mi sie ze powinno byc jakies napiecie :-(

Panowie pomozcie, chce ten osprzet doprowadzic do ladu, w okolicy nikt nie ogarnia tego motoru.

Co i jak pomierzyc, szukalem po forum jednakze nikt nie mial az takiego problemu.
Silnik mechanicznie stan igla tylko ten osprzet :-x

fiaton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 cze 2010, 00:00
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: fiaton » 11 maja 2012, 22:53

sonde najlepiej oscyloskopem pomierzyć 0.1 - 0.9 volt w tym zakresie powinna pracować. Potencjometr też da się pomierzyć. Nie masz żadnego w okolicy elektronika od silników żeby posprawdzał. Przepływkę spróbuj wyczyścić są środki do czyszczenia takich rzeczy. Czujnik czteropinowy może być zastąpiony trzy pinowym, robią tak w serwisie. Czwarty pin jest tylko zasilaniem bo są one elektorniczne. Trzy pinowce to zwykłe czujnik na bimetal. Nie szukaj na siłę.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 maja 2012, 10:06

podmień przepływkę, wymień przepustnicę, i przyjrzyj się czujnikom stukowym w bloku silnika.

Spalanie masz zaiste niezłe ale to wina osprzętu.

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 13 maja 2012, 15:41

Przepustnica zrobiona po rozebraniu potencjometru okazalo sie ze ulamane bylo polaczenie pomiedzy osia potencjometru, a tym kolkiem obrotowym przez co kolko stalo w pozycji max otwartej. Po poskladaniu juz ten blad nie wraca.
Spaliny dalej dusza. Mialem dzisiaj na podmianke przeplywke, ale ten dolny numer mial koncowke B a u mnie jest A i po podlaczeniu silnik w ogole nie odpalal.
Stukowce juz nowe zamowione w ASO ida aby je na 100% wykluczyc.

Zastanawia mnie dlaczego przeplywka od nowszego 7A pomimo identycznego numeru glownego nie pozwolila na odpalenie?

Czy gdzies sa opisy jak sprawdzic napiecia na posczegolnych pinach czujnika polozenia przepustnicy oraz przeplywomierza?

Po naprawie potencjometru teraz zupelny brak wolnych obrotow :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl