[B4 90 2.3 NG] ciezko odpala na nenzynie
[B4 90 2.3 NG] ciezko odpala na nenzynie
witam kolegow
mam strasznie duzy problem moje audi nie odpala na benzynie mianowicie jak odpale go na zapych to chodzi tak na poczatku jak traktor nie rowno ale po chwili zalapuje i jest git a i podczas ciagniecia auta na hol nie moge dodawac gazy bo wtedy nic nie zagada i jak audi pochodzi chwile jakies okolo 5 minut na benzynie i go zgasze to ponowne odpalenie jest prawie ze na dotyk a nawet musze troszke pokrecic ale odpali ale jezeli auto stoi cała noc to nie chce odpalic na benzynie tylko hol go ratuje auto ma gaz i rz mi strzrelnał to wymieniłem cały rozdzielacz paliwa ale tu nin lepiej:( mecze sie z tym juz 3 miesiace i nic nie moge pomoc
powiem tyle ze audi ma wymienione swiece kable kopułke i wszystkie filtry
mam pytanie czy to moze byc winna pompki paliwowej ze daje za małe cisnienie sprawdzalem uklad i zdaje mi sie szczelny mianowicie guma cała nie przerwana ta blaszka spietrzajaca prosta nie ociera i krawedzie
bardzo przosze o pomoc was koledzy!!!!!!!
Na przyszłość - pisz poprawnie tematy.
mam strasznie duzy problem moje audi nie odpala na benzynie mianowicie jak odpale go na zapych to chodzi tak na poczatku jak traktor nie rowno ale po chwili zalapuje i jest git a i podczas ciagniecia auta na hol nie moge dodawac gazy bo wtedy nic nie zagada i jak audi pochodzi chwile jakies okolo 5 minut na benzynie i go zgasze to ponowne odpalenie jest prawie ze na dotyk a nawet musze troszke pokrecic ale odpali ale jezeli auto stoi cała noc to nie chce odpalic na benzynie tylko hol go ratuje auto ma gaz i rz mi strzrelnał to wymieniłem cały rozdzielacz paliwa ale tu nin lepiej:( mecze sie z tym juz 3 miesiace i nic nie moge pomoc
powiem tyle ze audi ma wymienione swiece kable kopułke i wszystkie filtry
mam pytanie czy to moze byc winna pompki paliwowej ze daje za małe cisnienie sprawdzalem uklad i zdaje mi sie szczelny mianowicie guma cała nie przerwana ta blaszka spietrzajaca prosta nie ociera i krawedzie
bardzo przosze o pomoc was koledzy!!!!!!!
Na przyszłość - pisz poprawnie tematy.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 17:15 przez Fenomen21, łącznie zmieniany 2 razy.
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
to co mi wiadomo pompka paliwowa powinna dawac 6 bar
a moja chyba nie daje :cry:
wtrysk wstepny daje paliwo dochodzi wiem ze jest sterowany masa
alejakie napiecie na nim wystepuje to nie wiem
problem jest taki ze jak odpalam rano to tyle zagada co wtrysk wstepny dal do silnika przy kazdej ponownej probie jest tak samo az padnie akumulator
juz nie wiem co robic
a moja chyba nie daje :cry:
wtrysk wstepny daje paliwo dochodzi wiem ze jest sterowany masa
alejakie napiecie na nim wystepuje to nie wiem
problem jest taki ze jak odpalam rano to tyle zagada co wtrysk wstepny dal do silnika przy kazdej ponownej probie jest tak samo az padnie akumulator
juz nie wiem co robic
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Re: [audi 90 coupe 2.3 NG] ciezko odpala na nenzynie
Jak pompa paliwa nie daje 6 bar to nie odpalisz auta na pych. Rozdzielacz nie będzie podawał paliwa, wiem bo u mnie tak było i palenie auta "na pych" nic nie dawało.Fenomen21 pisze:...moje audi nie odpala na benzynie mianowicie jak odpale go na zapych to chodzi tak na poczatku jak traktor nie rowno ale po chwili zalapuje i jest git...
Regulator ciśnienia który masz przed rozdzielaczem powinien zredukować ciśnienie do 3,1 lub 3,2 bar (nie pamiętam już ile dokładnie) i rozdzielacz chodzi właśnie na takim ciśnieniu. Sprawdź jeszcze ciśnienie za regulatorem bo może on szwankuje - ale te regulatory ponoć się nie psują.
Dodano 2.06.2011: Niestety walnąłem byka - Pompa podaje ok 8bar (różnie). Regulator ciśnienia redukuje do ok 5,2-6,5 i na takim ciśnieniu chodzi rozdzielacz. Za rozdzielaczem jest już 4,3-4,7 i wtryski będą podawać benzynę, gdy tylko ciśnienie paliwa osiągnie tą właśnie wartość. Poniżej 4bar wtryski nie będą pracować!
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 14:03 przez arekkrosno, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 lut 2011, 12:34
Witam! Mam problem ze swoją Audi, mianowicie samochód nie odpala na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, odpali od razu..chwile pochodzi i już nie zapali, zapali jedynie jak ściągnę dwu pinową kostkę od czujnika temperatury wody przy króćcu obok termostatu.. Gdy samochód ostygnie, ponownie muszę założyć tą kostkę. Proszę o pomoc!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 lut 2011, 12:34
Właśnie chodzi o to, że ten czujnik jest wymieniony i działa on prawidłowo, gdyż samochód nie odpali na zimnym silniku , gdy jest ściągnięty. On odpowiada właśnie chyba od odpalania na zimnym, a od odpalania na ciepłym jest jakiś inny tylko nie wiem który i to prawdopodobnie on jest główną przyczyną tego.. Samochód nie pokazuje też temperatury..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 sie 2010, 16:55
- Lokalizacja: Brzesko