Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG]Cisnienie pompy paliwowej

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

[2.3 NG]Cisnienie pompy paliwowej

Post autor: kyuubi1990 » 11 lip 2013, 16:51

Jakie powinna miec cisnienie pompa paliwa w 2.3 ng ? Bo w jednym sklepie mi mowia ze 4 bary w drugim ze jest pompka ktora daje 6.5 bara a mechanik u ktorego stoi moj samochod mowi ze najlepiej zeby miala od 6.5 do 7 barow a jakie jest wasze zdanie ?

i czy w tym samochodzie wystepowaly pompki wewnetrzne i zewnetrzne ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 11 lip 2013, 16:55

pompa w katalogach występuje jako pompa do 6.5 bar, ALE Ty, jako, że masz coupe, to masz pompę paliwa w zbiorniku, te w zbiorniku są 4 barowe. Ty potrzebujesz zamiennik pompy o nr AUDI 895906089E
To najbardziej popularna pompa , występowała od audi b3 przez b4 aż w c3 i c4, a nawet w rs2. I jest 4 barowa. Teoretycznie ;)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 11 lip 2013, 17:53

Jutro mi ja wyciagna i zobacza jaka jest faktycznie

[ Dodano: 2013-07-11, 17:53 ]
to te 6,5 bara wystepuja w jakich audicach ? :)

Wieć tak wyglada moja pompa paliwa


Obrazek

i ktos wie ile ona ma barow ? oryginalna pompka audi
Ostatnio zmieniony 11 lip 2013, 18:43 przez kyuubi1990, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 11 lip 2013, 18:38

kyuubi1990 pisze:to te 6,5 bara wystepuja w jakich audicach ? :)
Na pewno przy silnikach NG, ACE, 6A, ABB
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 11 lip 2013, 18:44

No dobrze to rowniez dotyczy tych wewnetrznych pomp ? bo 6,5 bara to ma zewnetrzna ktora widzialem w sklepie zdjecie ponizej,

Obrazek

[ Dodano: 2013-07-11, 18:51 ]
Moja pompa w samochodzie ma oznaczenie 895 906 091F

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 11 lip 2013, 21:58

Wujek gogle podpowiada że ma 6,5 bar.
>>TU<< >>TU<< >>TU<<

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 12 lip 2013, 06:40

kur..... ale droga jest ta pompka, trzeba bedzie znalezc jakis zmiennik

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 lip 2013, 07:27

Obrazek

jak mówię, że masz szukać tej co podałem to szukaj! Twoja jest pompa oryginalna, i ona została zastąpiona tą, którą podałem w 1995 roku.

aha, i jestem w 100% pewien, że w zamienniku nie dostaniesz taniej pompy, która będzie dawać 6.5 bara, wszystkie tanie będą miały 4 bary. Co tak naprawdę niczemu nie przeszkodzi.... przynajmniej w normalnej jeździe.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 lip 2013, 07:29

Pompa pasuje do Ciebie też z A4 ;-)

A, i myślę że chyba bym znalazł taką na garażu ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 lip 2013, 07:30

http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-80- ... 55320.html

na allegro też są, ta jest nadroższa ;)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 12 lip 2013, 11:31

juz zamowilem w sklepie za 250 zl, powiedzcie mi oplaca sie wymiac filtr paliwa(koszt 45zl) wedlug mnie nie bo przeciez pompka paliwa ma juz na sobie taki woreczek :P

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 lip 2013, 11:43

o 45 zl. będziesz się stalował? Wymień ten filtr paliwa, bo nie wiesz, czy pompa jak się zacierała to jakichś opiłek nie puściła ze swojego środka dalej.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 12 lip 2013, 12:37

w sumie racja 45 zl a bede mial czyste sumienie,

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 20 maja 2016, 23:21

Witam! Mam problem, ponieważ w moim autku z dużą dozą prawdopodobieństwa umiera pompka paliwowa i szukam jej numeru. Mam B4 sedan z silnikiem NG w Quattro rocznik 92, ale ETKA pokazuje dwa rodzaje i nie wiem co wybrać... :(

Obrazek

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 20 maja 2016, 23:44

Pierwsza pompa jest dla AAH, ABC, ABK i ABY, a ta druga, którą zaznaczyłeś dla NG, więc w czym problem?
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga