Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG]Cisnienie pompy paliwowej

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 20 maja 2016, 23:56

Z tym dopiskiem "zastosuj też:" i ten numer: 895 201 779 G, co to jest? Jakieś sitko? Oraz mam pytanie z jakiej firmy pompę wybrać: Magneti Marelli, Bosch, Pierburg czy może oddać do regeneracji?

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 21 maja 2016, 00:03

To zawór spiętrzający. Najwyraźniej zalecają jego wymianę razem z pompą. Co do zamienników, to dobre pytanie, bo nie miałem okazji wymieniać, więc nie pomogę.

Poczytaj https://audi80.pl/all-niezbednik-pos ... t50207.htm. Może tam coś jest napisane na temat zamienników pomp paliwa.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 maja 2016, 07:43

hmm, ja do swojego ABK takie coś kupiłem ze 3 lata temu i chodzi do dziś, fakt że teraz tylko zapalam na bp ale z rok normalnie jeździłem.
Kosztowała 115 zł jak dobrze pamiętam.

Obrazek

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 21 maja 2016, 10:33

A w ogóle jest jeden rodzaj pompek do 80 czy jest kilka rodzajów?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 maja 2016, 11:43

krisf1 pisze:A w ogóle jest jeden rodzaj pompek do 80 czy jest kilka rodzajów?
z tego co wiem to jest kilka bo nawet wyjściem na wężyk paliwowy potrafią się różnić, nawet mi to właśnie w sklepie pokazywał

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 21 maja 2016, 13:56

I dzisiaj np auto odpaliłem i wszystko ok, nawet obroty się ustabilizowały na akceptowalnym poziomie, czy może być tak że szczotki są zużyte i się blokują w pompce coś jak to ma miejsce w rozruszniku?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 maja 2016, 15:55

krisf1 pisze:I dzisiaj np auto odpaliłem i wszystko ok, nawet obroty się ustabilizowały na akceptowalnym poziomie, czy może być tak że szczotki są zużyte i się blokują w pompce coś jak to ma miejsce w rozruszniku?
może, też tak miałem właśnie, niestety w mojej pompce sam szczotek nie wymienia bo są zalane i nie ma jak ich przylutować.
Raz zapalał a postał chwilę i już nie albo zapalił i słychać pompkę a po chwili już jej nie słychac i auto gaśnie.

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 21 maja 2016, 17:02

No nie wymienia się, bo obudowe trzeba by rozciąć i tu jest raczej główny problem, więc pozostaje wymiana, ale niemniej chodziło mi co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. :) Szkoda że pompka nie jest w miare na wierzchu, to można by stukać młotkiem, jak to niektózy robią z rozrusznikiem. rotfl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl