[2.3 NG]Cisnienie pompy paliwowej
To zawór spiętrzający. Najwyraźniej zalecają jego wymianę razem z pompą. Co do zamienników, to dobre pytanie, bo nie miałem okazji wymieniać, więc nie pomogę.
Poczytaj https://audi80.pl/all-niezbednik-pos ... t50207.htm. Może tam coś jest napisane na temat zamienników pomp paliwa.
Poczytaj https://audi80.pl/all-niezbednik-pos ... t50207.htm. Może tam coś jest napisane na temat zamienników pomp paliwa.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
może, też tak miałem właśnie, niestety w mojej pompce sam szczotek nie wymienia bo są zalane i nie ma jak ich przylutować.krisf1 pisze:I dzisiaj np auto odpaliłem i wszystko ok, nawet obroty się ustabilizowały na akceptowalnym poziomie, czy może być tak że szczotki są zużyte i się blokują w pompce coś jak to ma miejsce w rozruszniku?
Raz zapalał a postał chwilę i już nie albo zapalił i słychać pompkę a po chwili już jej nie słychac i auto gaśnie.