Witam. Mam pytanie odnosnie czujnika wlaczajacego biegi wentylatora chlodnicy.
Otoz moje pytanie brzmi. czy w w b3 NG 87r. byly 2 stopniowe wentylatory chlodnicy?
szukalem troche juz po forum ale nie znalazlem konkretnej odp, moze zle szukalem..
Czujnik w chlodnicy jest na 2 kable, zwierajac je wlacze sie ewidentnie 2 bieg (wlacza sie on normalnie przy 98stopniach). pytanie teraz dlaczego wentylator chlodnicy ma 3 przewody? czy ten jeden nie jest od czujnika przy glowicy i odpowiada za wlaczenie wentylatora jak w komorze silnika jest zbyt wysoka temp?
i czy ja mam cos nie tak z elektryka i powinienem miec 2 biegi? (jest jeden szybki przy 98stopniach).
[90 b3 NG] Czujnik a chłodnica. Jak ogarnąć?
spnsr, z tego co mi sie wydaje na 99,9% ( nie jestem w 100% pewny ) to wentylator 2biegowy powinien miec wtyczke od czujnika chlodnicy na 3 kabelki jak i sam czujnik 3pinowy. W moim poprzednim aucie ( golf III ) byl wentylator 2 biegowy, pamietam jak sprawdzalem czy 1bieg byl sprawny ( wolne obroty i cicha praca wentylatora spowodowaly to ze myslalem ze jest nie sprawny ) , pamietam ze mostkowalem 1 z 2 ( zalaczyl sie pierwszy bieg wentylatora ) 2 z 3 ( zalaczyl sie drugi bieg wentylatora )
To juz wiem ze mam jedno stopniowy, tylko zastanawiam sie od czego jest 3 Kabel na wentylatorze, ale chyba od czujnika(komory silnika) przy5 cylindrze, bedzie cieplo to ogarne co i jak
Ostatnio zmieniony 15 lut 2013, 18:37 przez spnsr, łącznie zmieniany 1 raz.