[B4 2.3 NG] czujnik temperatury oleju i klapka przepływki
[B4 2.3 NG] czujnik temperatury oleju i klapka przepływki
Cześć założyłem sobie dodatkowe zegary, niestety w NG czujnik temperatury oleju jest wkręcany w pompę na gwincie m22 a cała reszta silników m10 więc takiego czujnika nigdzie nie mogę dostać, czy ktoś z was już to przerabiał i w jakiś sposób rozwiązał ten problem?
Ostatnio zmieniony 29 sty 2016, 22:08 przez n0rb92, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
Albo coś takiego http://www.sklep.carstuff.pl/adapter-fi ... p-585.html
filtr w NG chyba jest przykręcany do bloku, czy o trójnik chodzi ci taki jak kolega w poście pod tobą?krzych900 pisze:Możesz zastosować trójnik jak do garbusa i wkręcić w miejsce czujnika ciśnienia.
Jeśli filtr oleju masz przykręcony do takiej podstawy, a nie do bloku, to może w tym da radę wywiercić i nagwintować na czujnik
Dobra sprawa tylko troche droga.
szukałem też
takiego ale żeby dało się wkręcić go w m10 od czujnika ciśnienia oleju i z dwoma wejściami m10 żeby wkręcić ciśnienie i temperature ale nic takiego nie mogę namierzyć
http://garbusowy.pl/i020116-trojnik-do- ... egara.html
o taki trójnik mi chodziło.
Podstawa filtra jest w autach z klimą. Bo sprężarka się nie mieści.
A taki trójnik to ślusarz może ogarnie
o taki trójnik mi chodziło.
Podstawa filtra jest w autach z klimą. Bo sprężarka się nie mieści.
A taki trójnik to ślusarz może ogarnie
troche drogie takie trójniki ale jak nic nie wymyślę tańszego to będe musiał kupić coś takiego.
żeby nie zakładać nowego tematu spytam od razu czy ktoś zna dokładne wymiary talerzyka od przepływki bo sąsiad mógł by mi w pracy wyciąć taki, i czy jego waga i materiał z jakiego jest wykonany są ściśle określone, i czy są one takie same jak w 2.0 16V ACE to odrazu dla ojca by zrobił bo u niego w fatalnym stanie że na benzynie nie ma wogóle siły jechać a u mnie nie trzyma wolnych obrotów po strzale, troche go wygimnastykowało <lol> wyprostowałem jedzie bez problemu ale obrotów nie trzyma
żeby nie zakładać nowego tematu spytam od razu czy ktoś zna dokładne wymiary talerzyka od przepływki bo sąsiad mógł by mi w pracy wyciąć taki, i czy jego waga i materiał z jakiego jest wykonany są ściśle określone, i czy są one takie same jak w 2.0 16V ACE to odrazu dla ojca by zrobił bo u niego w fatalnym stanie że na benzynie nie ma wogóle siły jechać a u mnie nie trzyma wolnych obrotów po strzale, troche go wygimnastykowało <lol> wyprostowałem jedzie bez problemu ale obrotów nie trzyma