Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] dawka PB, jak ustawić ? do kogo jechać /podkarpacie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

[2.3 NG] dawka PB, jak ustawić ? do kogo jechać /podkarpacie

Post autor: Ne$ » 12 lip 2011, 00:52

Witam

Podczas moich zmagań z NG i głupoty własnej wyjąłem zaślepkę z rozdzielacza i pokręciłem imbusikiem. Nie wiem ile obrotów w którą stronę i nie potrafię wrócić do ustawień fabrycznych. Krokowca też mam "ruszanego".

Mam też dostęp do analizatora spalin i chciałbym dojść do ładu z motorownią na PB. Teraz faluje od 1000 do 1200 na ciepłym i czuć benzyną ze spalin. Proszę o:
- radę jak to ogarnąć za pomocą własnych rąk i analizatora żeby nie spalić pół baku i dalej nie dojść do ładu
lub
-proszę mi polecić kogoś w promieniu do 100 km od Rzeszowa co potrafi to ogarnąć i nie policzy jak za nowy rozdzielacz :) Dobrze byłoby żeby jeszcze BLOSa ogarniał.

Czekam na pochlebne opinie na temat magików od mechanicznego wtrysku z podkarpacia, telefon lub chociaż adres, z góry dzięki, pozdro

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 lip 2011, 01:19

Jak masz sprawną sondę to najlepiej zmierzyć natężenie w obwodzie różnicowego regulatora ciśnienia (steruje dawką paliwa na podstawie sondy lambda).

Powinno zmieniać się na nim napięcie w zakresie od -20mA do +20mA (albo -15 do 20 albo -20 do 15 już nie pamiętam.

Na analizatorze też powinno się dać ale dobrze ustawić aby nastawnik pracował we właściwym zakresie na podstawie sygnałów z sondy lambda.

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 12 lip 2011, 06:57

A co jeśli mam niesprawną sondę ? Da się to jakoś ogarnąć bez wymiany jej ? Kiedyś mierzyłem wg. sposobów wyczytanych na forum i wyszło że nie pracuje. Na PB jeżdżę niewiele i nie widzę sensu wymiany sondy żeby odpalić i zgasić auto na PB.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 lip 2011, 11:34

To ustaw na analizatorze i powinno być OK. Musisz poszukać do jakich wartości dążyć chyba głównie się nie reguluje na CO2 albo CO albo chyba można patrzeć na współczynnik lambda aby był w okolicach 1.

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 12 lip 2011, 17:51

Właśnie nigdzie tych wartości nie mogę znaleźć, gaziarz który mi udostępnia analizator twierdzi tylko że jest za bogato :evil: Może jednak znajdzie się dobry majster na podkarpaciu co potrafi to ustawić na tzw. "0" :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl