Witam
Podczas moich zmagań z NG i głupoty własnej wyjąłem zaślepkę z rozdzielacza i pokręciłem imbusikiem. Nie wiem ile obrotów w którą stronę i nie potrafię wrócić do ustawień fabrycznych. Krokowca też mam "ruszanego".
Mam też dostęp do analizatora spalin i chciałbym dojść do ładu z motorownią na PB. Teraz faluje od 1000 do 1200 na ciepłym i czuć benzyną ze spalin. Proszę o:
- radę jak to ogarnąć za pomocą własnych rąk i analizatora żeby nie spalić pół baku i dalej nie dojść do ładu
lub
-proszę mi polecić kogoś w promieniu do 100 km od Rzeszowa co potrafi to ogarnąć i nie policzy jak za nowy rozdzielacz Dobrze byłoby żeby jeszcze BLOSa ogarniał.
Czekam na pochlebne opinie na temat magików od mechanicznego wtrysku z podkarpacia, telefon lub chociaż adres, z góry dzięki, pozdro
[2.3 NG] dawka PB, jak ustawić ? do kogo jechać /podkarpacie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak masz sprawną sondę to najlepiej zmierzyć natężenie w obwodzie różnicowego regulatora ciśnienia (steruje dawką paliwa na podstawie sondy lambda).
Powinno zmieniać się na nim napięcie w zakresie od -20mA do +20mA (albo -15 do 20 albo -20 do 15 już nie pamiętam.
Na analizatorze też powinno się dać ale dobrze ustawić aby nastawnik pracował we właściwym zakresie na podstawie sygnałów z sondy lambda.
Powinno zmieniać się na nim napięcie w zakresie od -20mA do +20mA (albo -15 do 20 albo -20 do 15 już nie pamiętam.
Na analizatorze też powinno się dać ale dobrze ustawić aby nastawnik pracował we właściwym zakresie na podstawie sygnałów z sondy lambda.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków