Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3] Dziwna maź w odmie i wężu obroty na PB zbyt wysokie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 06 lut 2012, 18:51

krec w prawo :mrgreen: to tak na marginiesie bo sam sie 'zakrecilem' kiedys <ok>

a z mazia w odmie to ja w tej chwili sbieram graty aby raz na zawsze miec spokoj :mrgreen:
jak ogarne wsio to zrobie temat o tym bo ni ma, albo nie znalazlem w szukajce aby ktos to robil w NG <ok> wiec mam nadzieje ze pomoze <piwo>

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 06 lut 2012, 18:56

dzis to chyba nie sprawdze juz ale jutro z rana popróbuje ....

a moze ma aż zbyt wiele paliwa i go zalewa i też zgaśnie.

moze pod woltomierz na gazie go podlacze i bede widzial czy jest blisko zera czy calkiem w druga strone i ile... tylko ze na gazie bo na pb nie da sie.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 06 lut 2012, 19:01

Wyjedź na drogę,rozpędź się,przełącz na pb,jak depniesz i będzie targał dobrze to znaczy że paliwa za dużo,jak będzie niedomagał to za mało.,,jak już odpalisz jakoś na benie to reguluj tak tą śrubką do momentu kiedy wypniesz wtyczkę z tej kostki przy rozdzielaczu i silnik nie odczuje żadnej zmiany,wtedy dawka jest ustawiona przyzwoicie.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 06 lut 2012, 19:09

PICEK1 pisze:wypniesz wtyczkę z tej kostki przy rozdzielaczu i silnik nie odczuje żadnej zmiany,wtedy dawka jest ustawiona przyzwoicie.
tez chcialem to napisac. widze kolega z aar mial doczynienia <ok>

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 06 lut 2012, 19:11

Jutro tak zrobie.
Dziś kręcilem śrubką na gazie troszkę tylko i gazowalem go wysoko na lpg i rzucalem na benzyne i wciskalem pedal w podloge zeby cos ruszyla wskazowka do gory to by znaczy lo ze cos juz blisko jest punktu odpowiedniego ale za każdym razem spadala wskazówka szybko w dól i znowu żeby nie zgasl to rzucalem na gaz i znowu kręcilem i tak caly czas i nic.....

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 06 lut 2012, 19:15

Maszu pisze:widze kolega z aar mial doczynienia <ok>
Zgadza sie.Miałem trochę problemów z moim silnikiem,ale sam sobie winien bo wsadziłem tam łapska-hehe.Ale dzięki temu forum i Waszej pomocy ustawiłem i nie mam problemów.Wiem że "szukajka" to daremna sprawa i jeśli ktoś ma podobny problem to o tym piszę co sam zrobiłem i zadziałało.Wbrew temu co piszemy,a ktoś nie kuma to nie sa trudne sprawy,hehe.

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 06 lut 2012, 19:25

Ja tak samo mam .....

Kupilem Audi 80 B4 z wtryskiem mechanicznym to nie mialem pojęcia o motoryzacji i dlatego kupilem chyba wtrysk mechaniczny i gaz....

Ale od tej pory czyli rok to dużo dużo już grzebalem i sam sobie robilem i czlowiek sie uczy jak cos sie psuje. Próbuje próbuje i zrobi albo gorzej zepsuje ale coś juz się nauczy.

A jak sie kupi nowiutkie auto i sie pod maskę nie zajrzy to pozniej jedzie sam , glupi wąż sie ssunie , auto zgaśnie i już problem. A posiadacz NG czy AAR już sobie napewno poradzi i pojedzie.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 06 lut 2012, 20:10

primo121 pisze:. Próbuje próbuje i zrobi albo gorzej zepsuje ale coś juz się nauczy.
naukowcy z USA udowodnili ze statystyczny czlowiek za pierwszym razem czesciej zrobi to drugie, ale juz nst raz bedzie wiedzial ze trzeba inaczej :mrgreen:

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 07 lut 2012, 12:32

Witam.
Zrobilem tak jak pisaliście....

Rozpędzilem auto na gazie i dziwnie sie zachowuje bo udalo mi sie go tak pokręcić że przy 3 tys rzucam na benzyne i nic nic , spadają obroty aż nagle ruszy i jedzie i tak do ponad 4 tys a nawet udalo sie zmienić bieg na wyższy i dalej jechal dobrze nie puszczając gazu i po chwili tak jakby paliwa nie dostawal i zaczynaly spadac obroty i gasl....
podkręcenie mu troche dawki czyli w prawo nic nie zmienily i tak samo zalapal i gasl...
Ręce mi opadają na niego...

Podpiąlem miernik pod tą kostkę i ma na gazie 3,50 - 3,60 po dodaniu gazu ponad 4...

i po przekręceniu o jeden obrót śrubką nic sie nie zmienia, dalej 3,60.

Nie wiem co z nim zrobić juz.

[ Dodano: 2012-02-07, 21:42 ]
Bo tak mądrze myślećto jak sie rozreguluje dawka to przecież nikt nie bedzie wyrzucal rozdzielacza i przeplywomierza i kupowal nowa z ustawiona dawka....

musi jakis byc mądry sposob zeby to ustawic choc na tyle by to mniej wiecej wyregulowac .... jakies orientacyjne polozenie zeby wiedziec.... nie wiem np ile razy pelnych obrotow trzeba wykonac od calkowicie wkreconej śrubki regulacyjnej czy co...

nie wie nikt o takim czyms ???

nawet mechanika szukalem co by to zrobil i nikt nie chce... a dzwonilem chyba w 10 miejsc.... jak na pb chodzi to lekko przekreci, patrzy na dawke co i widzi czy mniej dac czy wiecej a tak nie ma punktu zaczepienia.

moze ktos ma starą przeplywke to niech wkreci i policzy dokladnie liczbe pelnych obrotow w prawo do pelnego zakrecenia.... a to przyda sie nie jednemu...

[ Dodano: 2012-02-08, 14:29 ]
Zauważylem ciekawą rzecz...

Jak z rana jest zimne auto to zapale na gazie i po przegazowaniu rzucam na pb i wkreca sie i spadaja obroty i znowu wcisnac to da sie przygazowac kilka razy na pb.

tu pewnie chodzi o to że wlącza sie ssanie na zimnym i dodaje wieksza dawke pb.


Bo jak zlapie temperature nawet ta minimalna to ssanie sie wylacza i już nie da sie przegazować na pb...

wiec widocznie jest za mala aktualnie dawka i trzeba podnieść troche . Dobrze myślę ?

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 09 lut 2012, 10:41

przyszlo mi na mysl to, ze moze Ci 6 wtrysk lac, ten rozruchowy i caly czas leje i zalewa...
sprawdz jeszcze czy na odpalonym silniku po odpieciu kostki od krokowca jest jakas reakcja? obroty powinny sie zwiększyć...

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 21 sty 2015, 20:08

Czy ktos z kolegow ma moze jakies fotostory jak zdemntowac odme z silnika? Tam chyba powinien z silnika wyjsc taki koszyczek?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 23 sty 2015, 22:19

Dobrze wymyjcie to metalowe kolanko bo tam zawsze syf sie zbiera w tej zwezce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl