Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] dziwnie słaby :|

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
audicom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 30 gru 2006, 14:46

Post autor: audicom1 » 19 gru 2007, 18:47

A czy czy ta kopułka nie ma jakiś przebić? Piszesz że po wymianie zaczeły się kłopoty więc szukaj przyczyn w kopułce i paluchu. Najlepiej po zmroku podnieś maske i popatrz czy nie "pełza" prąd po niej. A co do tego filtra-K&N są dosyć drogie, na stożek czy nawet zamiennik oryginału wydasz ok 100 do 200 zł no chyba że jakieś badziewie za 30 zł na allegro znajdziesz + impregnad do czyszczenia i nasączania filtra to jakieś 40 zł, a czyścisz w zależności po jakich drogach jeździsz im więcej pyłów tym częściej ale średnio co 10-15 tyś. Twoja decyzja czy się z tym pobawisz i sam się przekonasz jak na tym będzie chodzić czy po 20zł filtrona będziesz kupował. A co do stożka to musisz sobie dolot zmienić i innych pare rzeczy które pociągają kolejne koszty. Pozdro

Awatar użytkownika
valmont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 21 maja 2007, 09:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: valmont » 19 gru 2007, 18:53

foxbat pisze:kable beru 260zł, świece NGK BRE5EKU bodajże, 20-24zł za sztukę. MAm taki komplet od 20.000km prawie i działa bardzo dobrze

http://moto.allegro.pl/item282803314_sw ... r5eku.html

co o tym myslisz FOXBAT ????

[ Dodano: 2007-12-19, 18:57 ]
audicom1 pisze:A czy czy ta kopułka nie ma jakiś przebić? Piszesz że po wymianie zaczeły się kłopoty więc szukaj przyczyn w kopułce i paluchu
na 100% to przewody na którymś kablu jest przebicie kopolka jest ok no a do tego swiece byly chyba dobre pare lat temu wymieniane wiec tez by sie przydalo wymienic...

Awatar użytkownika
audicom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 30 gru 2006, 14:46

Post autor: audicom1 » 20 gru 2007, 08:24

valmont pisze:na 100% to przewody na którymś kablu jest przebicie kopolka jest ok no a do tego swiece byly chyba dobre pare lat temu wymieniane wiec tez by sie przydalo wymienic...
-a więc powymieniaj i będziesz miał kłopot z głowy 8-)

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 20 gru 2007, 08:35

co o tym myslisz FOXBAT ????
dość tanio - ale to właśnie o te świece chodzi

Awatar użytkownika
valmont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 21 maja 2007, 09:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: valmont » 04 sty 2008, 17:39

ktore przewody najlepiej podejda do silnika NG? Beru, Bosch czy NGK?
znalazlem przewody o dosc niskiej cenie

NGK

BERU

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 04 sty 2008, 19:59

witam.
ja mam ten sm problem ze swoim au di 2.3 NG.i niemoge sie z tym uporac strasznie zamula.a ostatnio sie mu cos stalo ze szedl jak strzala ale przez 5 min.a co najlepsze to iak dobrze chodzil przez ta chwile prubowalem wystartowac z miejsca noi 1 ok a jak wrzucilem drugi biek zamulil sie i spowrotem sie zmulil i tak dotej pory.silnik ryczy a nieidzie strach nieraz wyprzedzac!a tak pozatym to gdzie sie znajduje ten czujnik stukowego spalaniua?niejest on czasami wkrecony w blok silnika z boku?

Awatar użytkownika
valmont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 21 maja 2007, 09:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: valmont » 04 sty 2008, 20:05

gdzie jest czujnik tego ja Ci nie powiem bo sam nie wiem :-/
sprawdz moze filtr pow i układ dolotowy czy jest szczelny i moze nie łąpie lewego powietrza te silniki sa na to bardzo czułe

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 04 sty 2008, 20:15

wiem ze sa uczulone te silniki na lewe powietrze juz to przerabialem wszystko jest szczelne co najgorsze to ja takiego juz kupilem ze niechcial isc mial naet wycioeta obudowe liltra oddolu wycieta zeby glosno zasysa powietrze fajny efekt ale strasznie glosny.

Awatar użytkownika
valmont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 21 maja 2007, 09:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: valmont » 04 sty 2008, 20:43

arek-samsel pisze: mial naet wycioeta obudowe liltra oddolu wycieta zeby glosno zasysa powietrze fajny efekt ale strasznie glosny.
z takich rzeczy chce mi sie smiac :mrgreen:

przyczyn moze byc duzo :-/ pompa paliwa podaje za male cisnienie nie chce tu zgadywac bo sam nie wiem poczekajmy az sie wypowiedza fachowcy :-D

Pozdrawiam

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 04 sty 2008, 20:54

pompa daje dobre cisnienie bylo sprawdzane a z tymi wycietymi obudowami filtra to juz u paru osub sie spotkalem ja usiebie to zalepilem bo mnie denerwowalo ktos wycia to w niemczech taki zostal sprowadzony z niemiec.ja zrobilem tak jak fabrycznie jest.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 04 sty 2008, 21:48

ktore przewody najlepiej podejda do silnika NG? Beru, Bosch czy NGK?
jako oryginały były Beru, takie zapodałem sobie 20.000km temu i dzialają wspaniale

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 04 sty 2008, 22:05

nie znam się na tym zabardzo ale bynajmiej u mnie nie mulił się aż tak jak opisujecie wymieniłem świece na NGK kopółkę palec i w końcu wyżuciłem katalizator włożyłem strumiennice łuskową w kształcie katalizatora wspawałem w nią sondę i jak narazje wszystko gra i nawet ładnie idzie a co za tym idzie to bardziej efektowny dzwięk z tłumika :mrgreen:

ps. jeśli ktoś będzie zakładał strumiennice to musi być ona minimum 100cm od kolektora wydechowego

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 04 sty 2008, 22:34

umie sa wymienione swiece na NGK takie jakie szy fabrycznie kopulka orginalna wraz z palcem przewody i dalej to samo nawet katalizator wycielem i wstawilem strumiennice i dalej nic ladniejszy pomruk z klumika dala strumiennica.byl wyciagany komputer sterownik silnika i jest nanim nabita data 94r.a auto jest z 89r.moze tu sie cos niezgadza ale wontpie.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 04 sty 2008, 22:45

a filter paliwa wymieniany był? na jakim paliwie jeżdzisz i czy nikt nie kombinował nic przy rozrządzie? a tak wogóle to odpoczątku jest taki słaby czy od jakiegoś czasu się to zrobiło?

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 04 sty 2008, 22:53

tak byl zmieniony ja go takiego kupilem tak zniemiec przyjechal.rozrzad byl zmieniany sam zmienialem siedzial jeszcze orginalny pasek ale przed wymiana bylo tak samo ze n iechcial isc a wszystko jest ustawione na znaki przy zaplonie terz nic niebylo grzebane bynajmniej ja nieruszalem a sladuw tez niema bo stopka ktura trzyma aparat zaplononowy jest cala zardzewiala wraz ze sruba nawet niema znaku po kluczach ze to ktos odkrecal.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga